Hallo allemaal! @banaantje; veel sterkte meid, hopelijk komt er gauw duidelijkheid voor jou! @ alle echo's: Heerlijk al die kloppende hartjes! Ja en ik heb morgen om 8.30uur mijn echo, zo spannend! Ik laat jullie zsm weten hoe het was. Verder voel ik me wel oke, al heb ik erg veel moeite om gewoon te eten 's avonds, zit snel vol en heb gewoon gene trek. dat komt pas om 22uur 's avonds Dan stop ik een pitta broodje kaas in de oven! Wel ook erg veel last van aambeien en obstipatie. Doe er al van alles aan, maar ben er erg gevoelig voor. Huisarts gebeld en wat middeltjes gekregen. Daar baal ik van, want heb gewoon het gevoel dat het niet goed doorstroomt. Voor nu een fijne avond allemaal en laat je niet gek maken door die hormonsters! Liefs, Selma
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER 2010 MAMA'S 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december 2010 Daan04 -1ste kindje Yootje - 29 jaar- 1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 7 december 2010 Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december 2010 Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje - Roosendaal 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje US Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 10 december 2010 Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december 2010 Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland 12 december 2010 LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december 2010 PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december 2010 Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december 2010 Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland Senna999- 30 jaar -1ste kindje Noord- Brabant
17 december 2010 Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december 2010 Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december 2010 Westerlo 20 december 2010 Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant 21 december 2010 Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december 2010 supernurse- 26 jaar- 1ste kindje 24 december 2010 mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december 2010 Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 26 december 2010 Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant 27 december 2010 MilkHd- 31 jaar 1ste kindje 28 december 2010 Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december 2010 Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
Agenda 29 April -Annepietje, Intake vk 29 April Selma, tweede echo 29 April Lynami, 14u (21u NL tijd) afspraak gyn 29 April Tessa8, 2de echo 29 April proberen, intake vk 29 April Minkie86, eerste echo 29 April L78- internist 3 mei- Goofychick, prikken hcg 3 mei L78, tweede echo + afspraak gyn 4 mei- mama van 1, termijnecho 6 mei - lucindalice, intake vk 6 mei - romytamara, tweede echo 7 mei- Esthern77, eerste echo 7 mei- Macmazsy, termijnecho 7 mei- Jip27, eerste echo 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei kartvelibaia, tweede echo 10 mei luvmyluver, intake vk 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo 11 mei - Goofychick, eerste echo 11 mei - Jufyjo, tweede echo fertiliteitstarts 12 mei Jollie78, intake vk + echo 14 mei Henrietta76, intake vk + eerste echo 17 mei Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo 17 mei L78, echo bij de vk 17 mei Charmesknorrie, 12 weken echo 17 mei Miri75, 2de echo gyn 18 mei Charmesknorrie, tweede afspraak vk 18 mei Zaira, intake vk + echo 19 mei Westerlo, intake vk + echo 19 mei wgev, 14.00u afspraak vk 20 mei romytamara, prenatale screening 20 mei L78, intake vk 21 mei - Rammel, eerste echo 25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting 2 juni- wgev, 10.40u eerste echo
Het is zo grappig geschreven, dat ik gewoon moet lachen, geen leedvermaak hoor! Tja, dat lijkt me inderdaad vreselijk als je zo misselijk bent. Ik kan inderdaad de voordelen zien, maar ik wordt vast hard gestraft in het 2e trimester, dan ga jij lekker fit door de rest van je zwangerschap en wordt ik moe, pukkels, maagzuur whatever Ik vind het toch al te mooi om waar te zijn dat ik getrouwd ben en meteen zwanger.... op mijn leeftijd en dan ook nog eens bijna geen klachten heb......
@ cola hier in Noorwegen zegt het ziekenhuis niet meer dan een liter per dag! Als je dan geen koffie of thee drinkt, dus een 33 blikje moet lukken.....
We hebben gisteraaf het hartje gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi ben helemaal blij!!! Was wel ff zoeken (aangezien uitwendig) maar we hebben een heel klein wit vlekje gezien met daarin een knipperend stipje!!!!!!!! en dat terwijl er vrijdag alleen een zwangerschapszakje te zien was, een vage witte kring, deze was ook veel en veel duidelijker!! En de beeb is ong. 5.8mm
@ dawo wat gaaf meis, gefeliciteerd!! JIPPIE! @ alle anderen die ook een hartje gezien hebben ook gefeliciteerd!!! @ zag dat er een hoop vandaag naar de vk of een echo moeten, heeeeeel veel plezier en succes! @ misselijk, blanke vla wil ook wel helpen of warme melk.......... @ romytamara wow zomaar lekker een weekend weg, wat leuk! Heeeeeel veel plezier meis!! En je weet het he als ik je moet helpen met de lijst zeg je het maar...... Oh ben eigen wel jalours....lekker een weekendje weg. Hahahahaha @ alle nieuwe welkom! Leuk! En gefeliciteerd! @ all, gisteravond heerlijk ge-bbqd. Was nog heerlijk weer. Was wel kapot hoor. Sliep ook zo. Ik droom alleen wel raar...hebben jullie dat ook??? Nu weer een beetje missenlijk maar merk dat als ik gewoon even blijf liggen het ook weer afzakt. We hebben nog geen plannen voor vandaag afgezien van het een en ander is huis doen......
ohjawel ik bedenk me nu pas dat ik na het middagslaapje van mijn dochter heb afgesproken met een vriendin.....pfff mijn geheugen is echt niks meer.
goedemorgen, hoe is het hier? ik las dat er al verschillende een echo hebben gehad met daarop een kloppend hartje te zien, wauw, wat geweldig zeg! ik hoop 10 mei ook zo'n mooie echo te hebben...... duurt toch wel wat lang, voordat het zover is!
ja zo een echo met een flikkerend hartje is wel echt mooi om te zien. hoop dat ik dat volgende week vrijdag ook weer zie. hier savonds ook echt geen zin in eten en zodra ik een paar hebben binnen heb dan zit ik ook al vol. voor degene met obstipatie; ik heb nu roosvicee laxo, das met pruimenconcentraat en laxeert. heb nog geen last van obstipatie. ik hoorde mijn collega hier nml over toen die zwanger was en niet naar de wc kon, dus ben er vast aan begonnen. moet er niet aan denken om verstopt te zitten. ga nu ff snel wat eten want misselijkheid borrelt weer op.
Zo, weer een nieuwe dag aangebroken. Na een dagje vrij geweest te zijn, voel ik me een stuk beter en fitter! Heerlijk even kunnen bijtanken. Gisteravond voor het eerst in tijden niet misselijk geweest! Deze kans met manlief gelijk gepakt en hebben o.a. heerlijk op het balkon gegeten. Na een douche genomen te hebben wel even duizelig, maar dat heb ik steeds na het douchen, misschien toch maar het water wat kouder zetten.
yep, de meest idiote dromen, hoop dat iemand aanklopt voor de filmrechten een dezer dagen (type: four weddings and a funeral meets slence of the lambs-er gebeurt 's nachts van alles in mijn hoofd)
@ Banaantje, sterke meis! dikke knuffel! @kloppende hartjes, Joeppie, wat een fantastisch gezicht is dat he, zo'n kloppend hartje!! @all, hier gister weer een echo gehad, alles was top! wel te horen gekregen dat we een medische indicatie hebben voor de vruchtwaterpunctie, omdat manlief een klein stukje Y chromosoom mist, maar we twijfelen behoorlijk of we het wel of niet gaan doen, misschien doen we alleen de combinatietest.. pff lastig.. en over 3 weekjes de laatste echo op de fertiliteits poli en dan mag ik over naar de VK m'n eierstokken zijn nog steeds vergroot, de ene is 3 bij 5 cm en de andere 4 bij 6 cm, en nog vol follikels en vocht, maar de arts zag verbetering dus ik maar langzaam aan weer ietsjes meer gaan doen, ben vandaag ipv 75, 72 Liefs!
Joehoe! Ook wij hebben vandaag de eerste echo gehad! Het hartje was al flink aan het bonken! Behalve een witte vlek aan een witte ring met daarop een knipperlichtje was er niets te zien, maar het was toch wel erg gaaf dat je het begin van je kindje zo kan zien! Ik merk toch wel dat er echt een last van mn schouders is, onbewust ben je toch wel bang dat het mis is. Maar nu is het tijd voor een big smile!!