December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hey meiden,

Voor de meiden die al een mooie echo hebben gehad: gefeliciteerd! Ik ben best wel een beetje jaloers hoor! :D

Ik lees dat jullie allemaal last hebben van misselijkheid, maar hier nog steeds niks. Ik weet dat het misschien nog wat vroeg is, maar ik zou gewoon zo graag even die bevestiging hebben ;)
    Ik heb wel een ontzettend opgeblazen buik, dat heb ik meestal voor de menstruatie, ach 't zullen de darmen wel zijn :(

Springmuis, fijn dat er verbetering is te zien en ontzettend fijn dat je over 4 weekjes naar de verloskundige mag. Hoe werkt dat dan? Moet je eerst 2 echo's hebben gehad voordat je naar de verloskundige mag, of stellen ze een termijn van rond de 12 weken? Ik ben ook zwanger geraakt dmv IUI en moet dus ook naar het ziekenhuis voor de eerste echo, maar vroeg mij wel af of ik toch al een verloskundigepraktijk moest bellen, maar leek me wat te snel. Van het ziekenhuis krijgen we eigenlijk helemaal geen info, alleen dat we in week 9 een echo krijgen. Had jij dus meteen een verloskundigepraktijk gebeld of moet jij dat ook nog doen?

Essie, welkom hier en gefeliciteerd :D
    Er is een lijstje waarin staat wie wanneer is uitgerekend. Als je Romytamara een pb stuurt met je gegevens kom je ook in dat lijstje te staan.

Mama van 1, goed bezig geweest met schoonmaken dus, en nu lekker genieten, ik ben jaloers, hier moet het nog gebeuren ;)

Winkels leegkopen? Hihi, ik heb me gelukkig nog kunnen bedwingen al vind ik het wel heel moeilijk, maar we zijn dan ook iets minder ver dan de meeste andere meiden hier. Ik wil het nog even afwachten, pas als we meer zekerheid hebben gaan we lekker babyshoppen :D

Lucindalice, veel beterschap, hopelijk blijven de verkoudheid en buikgriep beperkt.

Jip, Goofychick en Jufkyjo, fijne vakantie meiden, geniet ervan, effe lekker bijtanken ;)

Op de vraag of we nog plannen hebben vanavond: nee, niet echt, ik wilde er eigenlijk vroeg in kruipen. Want dat is het enige kwaaltje dat ik echt overduidelijk heb, ik ben zoooooo moe! En daar ben ik gek genoeg zooooooo blij mee :D

Nou, allemaal nog een fijne avond!

Fijne avond allemaal!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Par.......heel veel sterkte, neem de tijd!!! En iid het is een groot wonder......dat je er eentje hebt lopen, want ook ik realiseer me elke dag maar weer hoe groot.
    (hij is nu de lade met borden leeg aan het halen....)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier genoeg kwaaltjes........dus krijg wel de bevestiging, moet alleen nog ffies wachten.
    Zwerf tussen twee forums in, daar ik echt op de grens zit.

@Misselijk, als het echt zo erg is dat je niks binnen houdt moet je niet te lang wachten voordat je aan de bel trekt, uitdroging ligt dan op de loer.

@Woh al velen met een echo.......mooi he om het hartje te zien.

4. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Nee ga niks doen. vanavond en morgen. Ben zo beroerd van mijn astma. met stil zitten kom ik al lucht tekort. Heb al nieuwe medicatie maar moeten nog aanslaan tot die tijd maar ziek gemeld helaas.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik hoop dat de kwaaltjes gauw over zijn!

@goofychick ja dat klinkt heeeeel bekend -.- heb ook een boefje :D

Nou alles is snel gegaan. half uur na het inbrengen kreeg ik krampen en voor het eten werd het iets erger.
    na het eten moest ik weer naar de wc. En toen kreeg ik (pers)weeën :$ Heb een half uur op de wc gezeten en toen leek het te zakken. Dus ben 45min op de bank gaan liggen. Voelde wel tussendoor een plop! en dacht dat het een stolsel was. Toen ik later opstond leek mijn broek vol te lopen. Dus gauw naar de wc en hubbie nieuwe maandverband halen. En toen ik keek lag de placenta met vruchtenzakje in mijn broekie.
    Is dus snel gegaan. Rond de 4-5uur.
    Mijn bevalling van Kate duurde 4u45m.

Hoe ik mij nu voel? apart van de naweeën voel ik mij goed. Ik voel mij compleet. Heel raar. Nu vloei ik gewoon..
    Ik ben opgelucht.

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx Toetje!

Mijn man is nu gelukkig hier, ik kan me er nog niet toe zetten om vanavond mee naar huis te gaan met hem (ik zit nu bij mijn ouders voor 6 weken voor degenen die dat nog niet wisten ;)). Wellicht proberen we morgen vroeg op te staan en rijden we dan naar huis, hij moet wel werken met koniginnedag, maar goed ik doe toch niets anders dan slapen....

Maandag naar de vk, ik denk dat ik ook eens ga vragen naar pillen tegen de misselijkheid, ik hoef nog maar 4 weken en dan heb ik eindelijk dat felbegeerde diploma in handen, ik kan het niet riskeren om nog langer ziek te zijn namelijk....

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lucindalice gewoon de HA bellen. Je kan om Emesafene vragen. Ik heb de zetpil vorm en hielp echt enorm!! Gewoon overleggen met de HA! knuffs

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Pff Parr.... wat een dag is dit voor je!!! Wat werkt dat spul snel zeg. Ik vind het heel bijzonder hoe je verteld dat je je compleet voelt, knap hoor! Het is niet nix wat je nu moet meemaken, knuf!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Parr, dankjewel voor de tip!! Mijn huisarts zit alleen in Utrecht en zit nu voor 6 weken bij mijn ouders in brabant...de vk is trouwens ook gewoon in brabant, we willen daarheen verhuizen, dus misschien kan ik ook gewoon bij de ha van mijn ouders terecht.

O meid, ik vind je echt heel erg sterk!! Echt heel erg knap van je!

Mijn man is zoooo lief!! Ik had net een roze kaartje van hem gekregen waar "Lieve mama" op de voorkant staat. En hij had er op geschreven: "Over 7 maanden kom ik jullie verblijden, liefs Ukkie".....Dan smelt je toch gewoon?? :)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik denk dat het scheelt dat ik 2 dagen mij kon voorbereiden hierop, maar ik sta er ook een beetje verbaast over!

@lucindalice oooh echt zo lief!!!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Parrr wat onwijs sterk!!!!! En ook als je minder sterk was was dat ook gewoon normaal. " ik voel me compleet" pfffff.......heftig hoor!!!!
    Wat knap hoe je het omschrijft.
    Rust lekker uit!!!

12. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hey meiden,
    ik ben in de 7e week beland:D
    weer een weekje verder.....

@dromen, ja hier ook veel last van, bizarste droom tot nu toe. dat ik met mijn zus en vrienden met de trein over de rondweg reed, en we een ongeluk kregen met een vrachtauto:$

@darmen, ja hier maken ze ook de hele dag herrie hoor:D

@parr1983, heel sterkt meid, vind het knap van je hoe nuchter je eronder bent, hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen zijn.....

@winkelen, heb de meeste dingen al gekregen (zijn hier nog niet hoor) heb al een kamer en heel veel kleertjes (j en m (van mijn zus) autostoeltje maxicosi en box (moeder) en sinds vandaag ook een nieuwe auto!!!!! we hadden een 2 zitter en das best lastig straks, met z'n 3en, en ook die auto hebben we gekregen!!!! (hij is nog bijna nieuw!!!!!:D)

@echo's meiden ben blij dat er allemaal mooie echo's zijn gemaakt, wat zullen jullie blij en opgelucht zijn:D

@nieuwe meiden, GEFELICITEERD en welkom

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Parr....ga je wel nog iets doen met je man om het te verwerken zeg maar? Zodat je het een plekje kunt geven en niet op een later tijdstip opeens in de rouwfase komt?
    Ik hoop natuurlijk voor je dat je jezelf zo sterk blijft voelen. Nogmaals, ik heb echt bewondering voor je over hoe je dit aanpakt.

Liefs Alice

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Par, je bent ontzettend sterk. Geniet van je kleine meid! Er zal er snel nog eentje komen als het zo moet zijn.

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, wat lief van je man! Echt schattig. En bel je ha maar even, want je voelt je al zo lang rot. Sterkte!

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai

@ siri wow DIE buik haha
    echt zo bizar!!! wel vervelend dat je darmen niet zo lekker werken.
    ik heb nu ook een zwanger buik (had ik al maar nu 3x zo groot)
    ik heb nu juist geen last van obsti.normaal wel maar nu ga ik 10 keer per dag en ben nog geen gram aangekomen!
    zwanger zijn is echt bizar hahaha.

@parr vervelend voor je dat het is mislukt wel top dat je je zo goed houd/voelt maar idd wat lucindalice(geloof ik:)) ook al zei, dat je het wel een plekje kan geven en er 'vrede'mee hebt
    heb je trouwens vaginale tabletten gehad?
    veel sterkte!
    geniet lekker van je poppetje en ik hoop dat je snel nog een wonder mag hebben

@shopdrang heb ik eigenlijk helemaal niet:) misschien omdat dit de derde is??
    en ik heb nog best veel..

@lynnani heb je een filmpje op youtube????

@ ego.. bijna geen kwaatjes:):) af en toe zuur af en toe misselijk af en toe pijn in boobs en wel veeel moe en neuspijn!!!
    zo raar...maar als het zo blijft ben ik blij;)

@ dromen mijn bizarste is dat ik aan het bevallen was en iedereen wegliep...en manlief zegt doodleuk: ja dag chant, dit duurt me te lang je doet het maar zelf ik moet de auto nog wassen. en daar ging hij....:(:(:(:(:(

@all waar hopen jullie op dat het word?

en wat denken jullie(jij en man/vriendlief) dat het word?

so echt weer een enorm lang verhaal maar goed...
    nog 2 dagen ben ik 'weer' 8 weken zwanger.....
    vandaag een mede zwangere moeder van school gesproken en die is 2 weken vooruit gezet:(:( maar ja wie weet.....
    beval ik dit keer wel eerder...

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    parr: wat een dag vandaag, veel sterkte met dit verlies, maar je komt gelukkig al erg sterk over!

andere echodames: wat fijn dat er een hartje te zien was, hoe dubbel ook ten opzichte van bovenstaand nieuws...

hier nog geen echo, maar wel een mooie knaltest voor MvM. Nu lekker een weekje weg en dan gaan we eens kijken hoe die blauwe bussen bevallen ;)

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha ik heb mijn en mijn lief 'gemorphed' (ofzo)
    en zo gaat volgens de site ons kind eruit zien:
    Bekijk bijlage 68630
    hier heb ik eerst mijn vriend gedaan en daarna mezelf.

19. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
  20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara!

DECEMBER 2010 MAMA'S

29 oktober 2010
    Anna83 -26 jaar – 2de kindje – Noord Brabant

1 december 2010
    romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland
    Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag
    Bonkie
    Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje – Almere
    Bo87 – 23 jaar- 1ste kindje – Zuid- Holland
    1978 – 2de kindje – Azië

2 december 2010
    Daan04 -1ste kindje