December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    15 december 2010
    Bjlover- 31 jaar - 2de kindje - Almere
    Miri75- 2de kindje
    wgev- 22 jaar – 1ste kindje
    Lindajelsma- 2de kindje

16 december 2010
    Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje – Gelderland
    Senna999- 30 jaar -1ste kindje– Noord- Brabant

17 december 2010
    Rammel- 21 jaar - 1ste kindje – Drenthe
    Lovepeet - 20 jaar – 1ste kindje - Rotterdam
    Zaira - – 1ste kindje - Twente
    TessaNL -20 jaar- 2de kindje – Rotterdam
    lob- 31 jaar- 2de kindje – Noord- Brabant

18 december 2010
    Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje – Noord- Brabant

19 december 2010
    Westerlo
    Sstephanie1- 22 jaar – 1ste kindje

20 december 2010
    Jollie78- 31 jaar – 2de kindje – Limburg
    Jip27 -27 jaar –1ste kindje- noorden van het land
    proberen -33 jaar –1ste kindje- noord brabant

21 december 2010
    Tessa8
    Minkie86- Noord Holland

23 december 2010
    supernurse- 26 jaar- 1ste kindje

24 december 2010
    mystiklady- 2de kindje- Bergambacht

25 december 2010
    Lynami- 34 jaar –2de kindje- USA

26 december 2010
    Toetje77- 32 jaar –1ste kindje- Noord Brabant

27 december 2010
    MilkHd- 31 jaar – 1ste kindje

28 december 2010
    Esthern77- 33 jaar – 2de kindje’

29 december 2010
    Goofychick- bijna 36 jaar – 2de kindje

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Agenda
    3 mei- Goofychick, prikken hcg
    3 mei –L78, tweede echo + afspraak gyn
    4 mei- mama van 1, termijnecho
    6 mei - lucindalice, intake vk
    6 mei - romytamara, tweede echo
    7 mei- Esthern77, eerste echo
    7 mei- Macmazsy, termijnecho
    7 mei- Jip27, eerste echo
    10 mei- Annepietje, eerste echo
    10 mei – kartvelibaia, tweede echo
    10 mei – luvmyluver, intake vk
    11 mei - Triessie, intake vk
    11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo
    11 mei - Goofychick, eerste echo
    11 mei - Jufyjo, tweede echo fertiliteitstarts
    12 mei – Jollie78, intake vk + echo
    14 mei – Henrietta76, intake vk + eerste echo
    17 mei – Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo
    17 mei –L78, echo bij de vk
    17 mei –Charmesknorrie, 12 weken echo
    17 mei –Miri75, 2de echo gyn
    18 mei –Charmesknorrie, tweede afspraak vk
    18 mei – Zaira, intake vk + echo
    18 mei – Toetje77, eerste echo
    19 mei – Westerlo, intake vk + echo
    19 mei – wgev, 14.00u afspraak vk
    20 mei – romytamara, prenatale screening
    20 mei – L78, intake vk
    21 mei - Rammel, eerste echo
    25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting
    2 juni- wgev, 10.40u eerste echo

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve meiden!

Ik ben een weekendje weg, dus maandag zal ik de lijst met alle toevoegingen hier weer plaatsen!

Iedereen een heeeeel fijn weekend en tot maandag!

@lynn, jemug wat houd je me in spanning:$

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#1664 Lynnami, 30 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2010
    Over filmpje op youtube. ja deze YouTube - FRER HPT 18dpo
    en nog wat anderen. Maar die kun je bekijken als je naar mijn profiel gaat daar.
    Het allerlaatste filmpje YouTube - Christmas 2010 is hoe we het mijn familie hebben verteld, gezien het feit dat we in de US wonen en zij in NL.

Ok dan nu over mijn echo....
    We hebben een prutsje gezien en een vruchtzakje dat heel erg klein was. Er word dus gedacht aan vanishing twin OF late innesteling. Ik heb namelijk aan allebei de kanten een eisprong gehad. Alles is dus perfect in orde en 10 mei heb ik de volgende echo. En dan een week later nog een. Ik krijg extra echo's vanwege mijn verleden en nu zelfs nog meer echo's omdat de gyn weet dat mijn man maandag voor 6 maanden vertrekt en dan kan ik hem vaak foto's van ons prutsje sturen :) Wat een schatten zijn heut ook! En iedereen helemaal blij dat het er nu zo goed uitziet. Zwijmel...
    10 mei zou ik een hartslag moeten kunnen horen. Nu was het alleen een klein knipperlichtje. Mijn vriendin die een zoontje heeft die 3 dagen ouder is dan mijn zoontje gaat met me mee 10 mei. Het allerleukste moet nog komen... ze is zelf OOK weer zwanger en een week voor mij uitgerekend!

Oh en voor ik het vergeet. Ik ben een paar dagen vooruit gezet. Mijn voorlopige uitgerekende datum is nu 19 dec. bij de volgende echo gaat het beter zichtbaar zijn.

5. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    stond vanochtend niet misselijk op.
    gespeeld met de kleine meid
    heerlijk ontbeten
    en me dodelijk ongerust gemaakt, waarom ben ik ineens niet misselijk meer?? (mind: ik ging van pillen slikken vanwege extreem misselijk naar fluitend opstaan?)

krijg vriendlief niet te pakken, die is weer een paar dagen op reis voor werk

en ineens moet ik huilen, huilen, ben gewoon zo verdrietig dat ik van gekkigheid niet weet waar ik heen moet.
    ..
    nou ja, het gaat wel weer. Kan moeilijk mama om 5:15 nederlandse tijd uit haar bed bellen omdat ik niet meer misselijk ben, wel?

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    1978; knuf voor jou meis, mijn misselijkheid was ook 1op andere dag voorbij en ooo wat was ik onzeker, maar afgelopen di was alles top op de echo!! Wanneer denk je je vriend te pakken te krijgen? Dikke knuffel en laat die tranen er maar uit, lucht ook wel eens op! Knuf!

7. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ triessie: 100x dank. jij helemaal niet meer misselijk geworden daarna?

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Nee was echt helemaal weg, ben er nu blij om maar toen niet. Heb je al iemand kunnen bereiken om je hart te luchten? Geen dank hoor...

9. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, gelukkig zowel vriendlief aan de lijn gehad als net mijn mama op de skype
    niet dat zij nu iets zinnigs kunnen zeggen, maar toch -ik liep tegen de muren omhoog in mijn eentje.
    goed te horen dat jij helemaal niet meer misselijk bent geworden daarna! jemig, stel dat het bij mij niet fout is, maar ook gewoon dat de misselijkheid voorbij is. Zou echt GE-WEL-DIG zijn!:D en dat met net geen 9 weken...

let's see. tot die tijd hoop ik dat mijn borsten groot blijven, mijn onderbroek schoon, en wie weet hoop ik zelfs wel op een klein beetje misselijk -ben in staat vlees te gaan ontdooien om te zien of ik moet kokhalzen :D

10. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ parr, heel veel sterkte voor jullie meis! Gelukkig heeft je lichaam goed zijn werk gedaan........ Dikke knuf!

@ allemaal goede morgen en een hele fijne koninginnendag! Wij gaan vanmiddag even naar vrienden en verder lekker niks...... Oh en vandaag alweer 9 weken.....

@ iedereen met een goede echo, super meiden! Gefeliciteerd!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Nee, filmpje..youtube... ik kom nooit op youtube en weet niet eens hoe ik een filmpje van iemand moet zoeken.

12. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Gisteravond weer een feestje gehad en vandaag dus al moe opgestaan.
    Zometeen even met een vriendin over de vrijmarkt lopen en op een terrasje zitten (helaas zonder rosé ;)) en dan weer lekker bankhangen....

Dit weekend vieren mannetje en ik onze verjaardag en gaan wij het bekend maken aan iedereen! Ik weet alleen nog niet zo goed hoe.... twijfel daar nu weer over...pfff

13. hoi hoi

had me vorige week al gemeld hier maar meteen een drukke week, 4 dagen gewerkt en veel moe
    ook nog een feestje en dan is de week snel op

mag ik ook op de lijst??
    mijn uitgerekende datum is 1 dec.
    tenminste als het goed is
    krijg dinsdag mijn 2e echo en dan zetten ze een datum vast.

verder hier alles prima, elke dag een beetje minder misselijk en minder moe.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Pff vanmorgen helemaal zeiknat geregent op de vrij markt, was snel weer thuis :(
    Al vanaf gisteravond flink veel last van menstruatie achtige buikpijn, elke keer als ik rustig zit of lig begint het, ik denk soms echt dat wanneer ik opsta ik ongie ben... herkennen jullie dit, doe m'n best me geen zorgen te maken.

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ongeruste meiden: buikpijn hoort er echt bij in de zs. Ik heb ook al meermalen gedacht: hè shit, gaat het nu weer mis. Maar alle zwangeren stellen me gerust, het kan van zoveel andere dingen komen. En het wegvallen van misselijkheid; de piek van hcg ligt rond de 6-8 wkn, dus het kan best dat dit soort signalen minder worden of wegvallen. Hoeft niets ergs te betekenen, wees maar blij! Houd vol meiden, wat zijn die eerste wkn toch spannend. X

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lucindalice hebben we niet besproken. Wel weet ik dat mijn man het beter van zich af kan zetten dan ik, maar dat is man eigen he ;) Ik heb wle de foto's en de testen. Ik denk dat als de uk er nog was en ermee uit was gekomen dat wij dan wel wat hadden gedaan. Nu praten we af en toe erover en hij knuffelt mij veel meer en zorgt dat ik niet te veel doet *bloost*

@luvmyluver ja ik heb Cytotec gekregen. 2x 4 pillen. Had maar 1 doses nodig.

@wgev gaaf die morphs! waar doe je dat??

@lynnami je woont in FL :D Ik heb 10jr in US gewoont, 5 en half jaar in ILL en 4 en half in NY 8) mis het wel soms.. Erg leuke manier van familie vertellen! :D

@1978 kan mij goed begrijpen dat je zo onzeker bent, het kan ook soms verdwijnen en hard weer terug komen. Maar ik duim dat het niet terugkomt en je bent dan gewoon nog hartstikke zwanger :D

@anno103 zwaai :D ben erg blij dat je hier bent ook al "tel" ik niet meer mee ;) En je moet romy een ob sturen, maar zij is nu weekendje weg dus na het weekend sta je erop *happydance*

@all djw voor de lieve woorden. Vanochtend op het werk werden de krampen even erger en ik werd dizzy en toen ging ik maar naar achteren moest even flink huilen. Luchte op.. ben niet zo sterk als ik over kom *bloost*

Iedereen een fijne, ondanks natte, koninginnendag!

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hoi hoi!
    hoe het exact werkt weet ik niet, ik ben natuurlijk iets vaker geweest vanwege m'n eierstokken, maar ik kreeg sowieso met 7 weken de 'eerste' echo, en de volgende standaard echo is 19 mei, dus met 11 weken, ik neem dan inderdaad aan dat je er 2 krijgt en als alles dan goed is dat je dan over mag naar de VK.
    ik heb geen vk gebeld nee, de arts zei vd week dat ik na de 11 weken echo de vk kan bellen, anders loopt het volgens de arts zo dubbel..
    maar hier dus pas over 3 weken de vk bellen..

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lieve meiden,
    Het is mis......
    Sinds vanmorgen bloedverlies en we zijn naar het zh geweest voor een echo. Daar was wel een vruchtzakje te zien, maar verder niets. Het vruchtzakje is waarschijnlijk leeg. De arts kon het nog niet met 100% zekerheid zeggen, maar waarschijnlijk wordt dit een miskraam. Het bloedverlies gaat nu ook door, dus ik heb de moed ook al opgegeven. Onze zwangerschap is voorbij, onze droom ligt weer in duigen!
    We zitten sinds vanmiddag apatisch op de bank, hebben nergens zin in en kunnen alleen maar huilen. We weten t even niet meer.........
    Xxx Hypo

19. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ hypo Oooooh neeee ! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik had het je zo gegund ! Is er echt geen hoop ? Kunnen we je niet helpen met duimen ? Heel veel sterkte de komende tijd !

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Heel veel sterkte Hypo. Er bestaat altijd nog een kans dat het nog goed komt meid en geef de moed niet op totdat de dokter je met 100% zekerheid zegt dat het voorbij is.
    Ik heb soortgelijk meegemaakt in dec/jan. Ook beginnen bloeden met 6w4d en op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Een week later nogsteeds leeg, en de week daarop nogsteeds... Ik heb met 8w6d een curretage ondergaan omdat het zelf niet af kwam.
    Nogmaals sterkte meid en geef echt nog niet op tot de dokter 100% zeker is van een mk.

Deel Deze Pagina