December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    he meis wat vervelend zeg!!!
    Hopelijk kan je je studie toch nog afmaken. Maar denk vooral om jezelf en je ukkie!!!! Dit kan je niet weer over doen!
    Ik duim voor je dat de vk of ha je kunnen helpen!
    Geniet maar van je lief! Hopelijk geeft dat ook wat energie;)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanx Jip :).....hij komt net binnen met roosvicee en 2 bakjes vers fruit....ik ga me maar even lekker laten verwennen en dan weer een slaapje doen. En even een goed gesprek hebben over de studie en Ukkie....

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Luc;idd vragen om medicatie hoor, alle beetjes steun helpen. Tuurlijk weten we dat je dolgelukkig bent met deze zwangerschap, maar het kan soms flink pittig zijn en zeker nu jij ook nog zo dicht bij het einde van je studie zit. Ik denk dat je de juiste keuze wel maakt hoor... Sterkte!!

Hier gelukkig geen krampen in m'n buik en onderug meer, ben dr nog wel mee in slaap gevallen gisteraaf, het was ook de hele dag continue waardoor ik wat onzeker werd. Ben sinds 2dagen ook echt heel snel moe...das ook aanpassen hoor en ook voor m'n kleine meisje, die snapt niet dat ik soms even op de bank wil blijven zitten.

Vandaag weer een aantal familieleden het goede nieuws verteld, zo wordt het elke keer weer een beetje nog echter hahaha ;)

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Och alweer 9 weken....YEAH!!!

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Haha hier ook een baby 'gemaakt' op het net.

Wel komisch hoor. Ben benieuwd of ik de foto met jullie kan delen...

Bekijk bijlage 68923

en tja wat moet je er van zeggen he...

6. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!
    Hier is het wel echt over. Vandaag wat meer bloedverlies en ook stolsels verloren. Ik heb ook het lege vruchtzakje verloren. Gek genoeg gaf dat me ook een stukje rust. Ik hoop dat mijn lijf het nu verder "opruimt" zodat we dit een plekje kunnen geven en kunnen nadenken over hoe verder. Na 2,5 jaar een kinderwens 2xICSI is het toch wel heel wrang om nu weer met lege handen te staan.
    Ik zal niet meer reageren in dit topic. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap. Ik hoop dat jullie allemaal snel mooie echo's hebben en kunnen gaan genieten!
    Liefs,
    Hypo

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan je de stage niet uitstellen of wil je dat liever niet. Denk dat je daar ook even goed over na moet denken, leg je de lat niet te hoog nu voor jezelf nu je zwanger bent.
    Hoop dat je snel beter voelt meis.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier trouwens super nieuws gehoord vanochtend, mijn vriendinnetje (niet die al zwanger is) heeft vanochtend ook positief getest voor haar 2e kindje........we schelen met de 1e 4 maanden en nu een WEEK!!!
    Straks liggen we samen te puffen hahahahaha!!!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :(:(:( Leef intens met je mee (((o)))

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    He Hypo(ik weet dus niet of je dit nog gaat lezen) maar ik vind het echt vreselijk voor jullie!
    Ik ben in gedachten bij jullie en hoop dat jullie toch nog een wondertje gegund wordt!!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Goofy, wat leuk van je vriendin!!! Lijkt me echt geweldig om samen met je vriendin zwanger te zijn :) en dat dus al voor de 2e keer :)

Ik weet niet of ik de stage uit kan stellen, maandag eerst maar eens naar de vk en kijken of medicatie wellicht helpt (heb nog maar 3 weken stage) de laatste week op de uni moet wel oke gaan. Mocht ik maandag nog een dweil zijn, dan is het wel wijsheid inderdaad om eens contact op te nemen met de universiteit.

@ Hypo, wellicht lees je het niet meer....maar toch wil ik je nogmaals heel veel sterkte wensen. Ik kan me voorstellen dat jullie een heel groot verdriet hebben na 2.5 jaar pogingen wagen. Hopelijk is het de volgende keer jullie gegund. Heel erg veel sterkte meid!!

@ Jip, leuk hoor die foto :)

@ Triessie, als ik pijn heb in mijn onderrug, dan neem ik lekker een warme kruik tegen mijn rug om in slaap te vallen, misschien ook iets voor jou? Of hopelijk komt het gewoon niet meer terug :). Hoe oud is je kleine meid? En wanneer gaan jullie vertellen dat ze een brusje krijgt?

12. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ Hypo ik vind het echt heel erg rottig (wilde een ander woord gebruiken).. Ik wens je heel veel geluk voor de toekomst ! Ik hoop dat het snel weer lukt met een plakbaby !

13. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ all Ik ben echt mega moe. Gister om 8 uur naar bed gegaan en vanmorgen pas om half 8 weer wakker geworden ! Ook lief van mijn zoontje dat hij mij zo lang liet liggen.. ;)

Ik ben nog niet echt misselijk.. alleen heel af en toe zo'n klein vlaagje..
    Begin nu wel echt uit te kijken naar de echo vrijdag.
    Morgen ga ik beginnen met de bussen voor moeders voor moeders. Zij gaan uit van de laatste ongesteldheid en dat was 21 maart. Zou dan morgen 6 weken zijn (via IUI weet ik dat dat pas dinsdag is).
    Wie doet er nog meer mee met MvM ? Vallen deze bussen mee ? Die groene kon ik namelijk op het laatst niet meer luchten of zien !

Oh en nog een positief kwaaltje, ik heb nu een heerlijk zacht huidje !!

14. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ hypo, ik weet niet of je dit leest maar onwijs veel sterkte voor jullie!! Dikke knuff!!!

@ goof, wow wat leuk! Ik ben ook samen met een goede vriendin zwanger......we schelen 3 weken. Zo leuk!!

Morgen ga ik de rest lezen nu lekker met mijn mannetje film kijken.........

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Hey allemaal

Hier ook allemaal vriendinnen zwanger...mn beste vriendinnetje is in aug uitgerekend, een ander ook in aug, weer een ander in sept, nog eentje in november en wij in december. Zal een gezellige boel worden hier! Mijn naaste collegaatje is ook druk bezig dus wie weet...Zo leuk!!!

Net t hartje van mijn dinnie haar baby gehoord! Ik heb een luisterapp gekocht om het straks aan de andere kids van lief te vertellen...maar hier hoor je nog niets en daar wel dus daar ff geprobeerd. Erg leuk!!

Nou trusten voor nu

Groetjes

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is zooo leuk......in onze vriendenkring schelen ze niet zoveel met elkaar, hebben toen ik bijna ging bevallen van zoontje, een vrouwen buik foto gemaat van twee nog andere vriendenstel, de vrouwen op een rij.....hahahahaha.....het is dan ook een drukke boel op een verjaardag, echt lachen!!!!!
    En heb een vriendin leren kennen op CB, en daar gaan we nu ook veel mee om en die heeft een zoontje van 1 1/2 maand ouder.....
    Nu zijn er dus drie vriendenstellen weer zwanger, erg leuk om in hetzelfde hoofdstuk te zitten.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen trouwens :)

Hier goed verkouden, heb me kapot zitten hoesten gisteravond. Blijf me voorhouden dat ik het vruchtje niet los kan hoesten maar toch.....
    Hoop dat de thijm siroop en trachitol gaat helpen.

18. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @goofy; hier is de verkoudheid ook weer helemaal terug. Ben continu aan het snotteren. Sinds vanochtend een vervelend kriebelhoestje erbij. Dit samen met de misselijkheid is absoluut niet fijn, zat vanochtend bij de wc omdat ik maar bleef kokhalsen omdat ik slijm in mn keel had zitten!

19. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb trouwens nog even wat leeswerk gedaan op het net. Iemand zei tegen mij dat ik misschien een gekantelde baarmoeder heb omdat met de echo van 7½ week nog niks te zien was uitwendig. Heb dus even zitten lezen en ik kan me er wel in vinden. Ik las dat tijdens de seks en als je niet super opgewonden bent dat de man tijdens de sex ergens tegenaan stoot, terwijl hij niet diep zit. Dt probleem hebben mn man en ik dus al heel lang. Soms komt hij er echt niet in, klaagt hij dat er iets in de weg zit. Het voelt dan ook heel raar. Ga vrijdag bij de echo maar eens even vragen hoe dit zit.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Macmaszy, vervelend zeg, ook nog een verkoudheid erbij...hopelijk komt al het slijm snel los!
    En wie weet kunnen ze wat zeggen over je baarmoeder...ik hoop dat alles gewoon goed zit!

@ Jip, leuk, zo'n luisterapparaat!! Hopelijk kun je het hartje van jullie beeb ook snel horen!!

@ Goofy...volgens mij kun je je kindje er niet uit hoesten, maar ik zou ook sceptisch zijn hoor...hopelijk is jouw verkoudheid ook snel over!!

@ Estern77, rust lekker uit als je zo moe bent! Enne, ik vond in het begin die bussen van MvM helemaal niet stinken, maar nu ik meer en meer misselijk aan het worden ben gaat het urine opvangen me heel erg sterk tegen staan....De flessen zijn nu blauw en in het begin vond ik de geur wel meevallen, gewoon neusdicht, opendraaien, plasje erin, snel dichtdraaien en weer ademhalen.....maar ik moet zeggen dat ik nu toch lichtkokhalzend tegen die flesen aan kijk..

@ All....heeft iemand misschien een tip voor me hoe je dingen minder kunt laten stinken? De misselijkheid is een big issue hier, maar wat ik nog erger vind is dat ik bijna alles vindt stinken. Zo mijdt ik hier in huis de kamer waar de honden slapen en de favoriete kamer van onze katten. Maar morgen zal ik toch weer in de dierenartsenpraktijk aan de gang moeten en dus ruik je daar (logisch natuurlijk) altijd wel een vleugje beest of voer. Ik draag nu een sjaal met een parfumluchtje er in om de buitenlucht wat te onderdrukken en de ramen staan hier wagenwijd open. Maar heeft iemand anders misschien nog een goede tip hoe je met luchtjes om kunt gaan? (Ik vind het zelfs een ramp om schone kleren aan te trekken, want ik vind het wasmiddel ook zelfs stinken....)

Deel Deze Pagina