Ikke wil wel hoor!!!! Durf me alleen nog niet aan te melden aangezien nog niet iedereen hier weet dat ik zwanger ben en het dan wel op mn profiel komt te staan dat ik lid ben van die hyve. Dus als je een naam verzint die niets verklapt dan wil ik wel haha
Wat een super leuke foto heb je als profielfoto bij jezelf zeg! Helemaal leuk!! Hier weer niet mijn dag. Mega misselijk en moet poepen, maar het wil echt niet, daar word ik ook zo beroerd van denk ik. Mn lief heeft net alweer aan aanhanger zand gehaald. er komt zaterdag iemand de bestrating doen, moet ook wel, want er ligt niets en het duurt me al veel te lang. Nu moet ie ff naar zn werk omdat de andere manager vandaag terugkomt na 3 weken vakantie nadat ie papa is geworden. Gaat mijn lief een uur heen en een uur terugrijden voor even een overleg. Hopelijk regelt ie ook ff dat ie morgen en overmogen vrij is! En dat ie over 2 weken mee kan naar de vk. Die belde net om een afspraak te maken en kan alleen op kut tijden. Voor ons beide. Dus hoop dat het te regelen is. Anders moet ik maar alleen of met een vriendin ofzo. K weet ook niet wat ik moet doen. Heb een nichtje gehad met het syndoorm van down, moet ik me nu laten testen? weet helemaal niet hoe groot de kans is dat mijn kindje het dan ook zou hebben. Weten jullie hier wat van?? K ga denk ik maar uren op en boven de wc zitten tot ik de boel kwijt ben haha ben er straks wel weer! Groetjes
Dar accepteren gaat heel snel hoor Heb dat gedaan zodat we lekker kunnen schrijven wat wij willen en dat niemand verder mee kan lezen . Heb ook een kopje gemaakt zodat we allemaal wat over onszelf kunnen neerzetten
@debster gefeli met je huwelijk!!!! @luc ik heb ook niet echt veel leuke reacties gehad.... het is nu wel voor mij veel makkelijker om mijn mond te houden. voor mijn part weten ze het pas als ik zo groot als een olifant ben of als ze het kaartje krijgen hahahaha ik en manlief zijn er blij mee en dat is het enige wat telt!!!maar idd leuk is anders maar goed. @ mammavan1 heb me heel stoer gelijk aangemeld en daarna een pb gestuurd via hyves omdat ik het nog niet wilde maar ik zag net dat je het veranderd had dus nu kan het wel..... ben zooooooo besluitloos hahahahah @hier 2 nachten opgelopen echt vreselijke kramp....ik dacht echt dat het mis ging maar na uren op de wc te hebben gezeten en het allemaal laten gaan ben ik er nu gelukkig van af! @ misselijk ben ik heeeeel af en toe gelukkig (ik klop het nu ff af) ik heb het af en toe zuur en ben zooooo moe had ik bij mijn vorige zwangerschappen helemaal niet. maar ja het is voor een goed doel.
@JIP : Downsyndroom -indien in directe bloedlijn zeker een verhoogd risisco, hoe hoog, zou moeten blijken uit nekplooi in combi met bloedtest. Ken iemand die had een kans van 1 op 4, pas daarna vruchtwaterpunctie gedaan voor uitsluitsel @hyves: zit niet op hyves... hoop dat het hier ook nog een beetje levendig blijft
Goedemorgen allemaal! Net een heleboel bijgelezen maar onthou helemaal niets! Vreselijk zeg. Wat een leuk idee die hyve's, ga zo ook maar even kijken. Roytamara, wat balen van die hoefbevangenheid!! Vorig jaar had het paard van een stalgenootje van mij het ook, wat een drama zeg! Hoop dat het snel beter gaat. Jip, beterschap! Morgen de eerste keer verloskundige, spannend! Zal vandaag maar even een lijstje maken met ziektes in de familie, daar vroeg ze om. Moet ik verder eigenlijk iets meenemen? Vergeten te vragen..
nou, ben ook lid geworden van de hyves pagina. nu maar hopen dat niemand doorheeft wat dat december 2010 betekend!
Leuk al die aanmeldingen, is toch even wat anoniemer....... December 2010 kan zoveel zijn toch. Ook omdat de plaatjes niks verraad........
KLopt hoor, het enige waar ik wat tegenaan hik, ben een zeikerd ff sorry, is dat als mensen toch nieuwsgierig zijn en dan klikken wel de tekst zien Voor alle mama's die in 2010 mama worden!! Misschien dat die nog een paar weekjes anders kan? Anders kom ik gewoon over een paar weekjes terug hoor, is ook geen probleem, maar aangezien ik zie dat er meer zijn die hopen zich neit op deze manier te verraden...
Heb het even veranderd in www.december2010.hyves.nl Zo blijft het even tot we de 12 weken voorbij zijn Heb er als omschrijving bijgezet, gewoon omdat December 2010 een mooie feestmaand is
Thanx!! maarre we blijven hier toch ook wel kletsen he?? Want anders is t zo jammer voor de mensen zonder hyves. haha nog even en we hebben een dagtaak aan alles bijhouden. Leuk leuk!!!
Jaaaa tuurlijk blijven we hier kletsen, athans ik wel Maar een hyves mocht natuurlijk niet ontbreken. En ik zet liever daar foto's op dan op zp. Is toch even meer anoniem..... hahaha. Het is mooi veranderd de naam zo toch Jip??
Oh enne meiden let wel op dat als je wat neerzet, je het bij Home op hyves even weghaald...... anders zien anderen nog dat je wat gepost hebt (is een tipje )