December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Helaas werk ik in de horeca in de bediening dus dat gaat niet zo makkelijk. Vandaag weer de toilet geknuffeld. Heb erge honger maar houd niks binnen.

He bah wat naar zeg. ben je er op tijd bij dus dat het hoefbeen niet is gekanteld? Wat vervelend altijd is dat zeg weet je ook waarom je paard dit heeft gekregen? is hij er gevoelig voor. (heb zelf ook een eigen paard;))

Leuk zo'n hyve. Ben best vaak op hyve te vinden maar de meeste weten nog van niks dus of dat zo handig is weet ik nog niet.Wacht dus nog even hiermee.

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Leuk zo een anti lek beker...... mama net gedweild en dochterlief (1,5) draait rustig de dop van de anti lek beker af en gaat drinken!! Nou daar gaat je anti-lek-concept en de schone vloer en kleding hahahahahahahahahaha. Lekker die ondernemende dreumes :D.

L78 hoe was je echo???

3. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    O handig dan zo'n beker. Heeft dan veel nut he haha.

4. mama van 1

precies wordt dus maar een beker met rietje hahaha

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    hahaha een slimpie dus als dat lukt!!! Wow! Ik ben altijd dol op dit soort verhalen...tot het me zelf straks overkomt haha

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Heerlijk verhaal met die antilekbeker!! echt een ondernemende dreumes!!

7. mama van 1

Nou zeker weten, de schoenenkast wordt regelmatig opnieuw ingericht en ook het kastje met alle koekjes voor de moet moet het ontgelden. Die koekjes liggen vaak in vazen (zie ook in die kasten staan) of je vind een ander koekje in de doos waar die hoort hahaha. De fontijnen voor en achter wordt vaak als waterpret gebruikt en de stenen die erom heen liggen worden gewoon opnieuw gerangschikt......
    Zo kan ik nog wel even door gaan.... dus ben soms erg blij als het 7 uur is hihihi.

En dan die blikken, kan er wel om lachen en is soms moeilijk om je lach in te houden en te straffen....... Zo leuk een kindje :D Kan niet wachten tot december :D

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hey kletsmajoren;)

Ik heb me ook aangemeld voor hyves, ennuhh ik heet heel toepasselijk: romy--tamara!

Ik ben ben niet zo heel erg veel meer op hyves (helaas!). En hou me nu ook nog even angstvallig stil om alle risoco's te vermijden:)
    Vandaag een drukke dag, vanmorgen de dierenarts gebeld, donderdag komen ze bloedprikken en testen ze hem op suiker (jupz dat kan bij paarden ook) Toen met mijn zoontje naar de dokter vanwege zn giga hoestbuien waarin hij paars aanloopt en half stikt. gelukkig zijn zijn longen schoon en moeten we gaan spoelen met zoutwater om het slijm op te lossen. Toen door naar mn lieve vriendinnetje die van de week heeft besloten niet verder te gaan met haar vriend!:(Hebben een kindje van 11 maanden, dus best heftig... En nu.. Ligt zoonlief op bed, en ga ik even liggend de folders bekijken!

Meiden met de echo's en afspraken vandaag, hoe was het?!?!
    En voor degene die zich beroerd voelen, ik heb zo met jullie te doen!!
    Bekijk bijlage 69368

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @mama van 1; geweldig die streken (zeg ik nu hoor!). Kan niet wachten!

hier een ongelovelijke trek in chinees! Straks als manlief thuis komt hem even lief aankijken of we dat kunnen eten :p

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, goed nieuws! Er was weer een hartje!! Het ziet er goed uit en ben iets vooruit gezet qua termijn: 10-12-2010, maar wij vinden 12-12-2010 wel een mooie datum om te bevallen.

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @l78; wat super nieuws!!! Toevallig ook foto's??? (zolang ik zelf nog niks heb moet ik genieten van andere)

Ik heb trouwens even wat bakerpraatjes over het geslacht zitten lezen. Ik had al 3 pendels van hier, allemaal meisje. Op mn werk deed iemand pendelen en die gaf ook aan dat ons eerste kindje een meisje werdt. Nu staan er meerdere dingen bij die je pas kan beoordelen als je verder in je zwangerschap bent, maar voorlopig ziet het er nu naar uit dat het een meisje wordt, ben benieuwd welke er werkelijk uit gaan komen.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, moet ze nog inscannen en ben nu onderweg. Hoop snel ;)

vertel 's over de bakerpraatjes, vind dat zo leuk!!

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!

Liefs

14. mama van 1

L78 Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    als je in de eerste 3 maanden veel misselijk bent, krijg je een meisje. aanstaande moeders met een ochtendhumeur krijgen een meisje, ben je 's ochtends heel vrolijk, dan krijg je een jongen.
    De manier waarop je slaapt (linkerzij jongen, rechterzij meisje)
    en zo zijn er nog dingen zoals hoe je je kind draagt en hoe het kind ligt enz.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    L78, joepieee! wat een super nieuws!!!

hier is MvM net (eindelijk) geweest! en vanaf vandaag starten met die mooie blauwe (stink) bussen haha kreeg van die vrouw als tip om ver van me af te gieten ivm de stank :p

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland

Oh jee....dan krijg ik een onzijdig, want ik slaap op mn linkerzij en ben mega misselijk...

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ennuuhh ik heb de eerste helft van mijn zwangerschap alles en iedereen onderkekotst en het is toch echt een jongen geworden;)

19. mama van 1

Ik heb bij mijn dochter nooit overgegeven of misselijk geweest, nooit een ochtendhumeur en sliep altijd op mijn linkerzij en tja het is toch echt een meisje hahahaha.

Ik was heel heel fel, snel in de verdediging en dat heb ik nu weer.

Mijn buurvrouw was hondsberoerd bij nummer 1 en dat is een meisje en bij nummer 2 idem en dat is een jongen dus dat zegt ook niks......
    Maar is wel leuk om even te kijken he ;)

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, dat vind ik ook. Onze eerste is een jongetje, hoop stiekem nu op een meisje...maar ik ben al zo blij dat deze blijft plakken dat het er ook weer nt toe doet. Ben nu veel misselijker dan de eerste keer, maar heb ook gelezen dat de zs klachten bij een vlgd zs sowieso iets heftiger zijn. Ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina