December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Zit ik hier toch stiekem mee te lezen....(kan t niet laten!)
    Wilde even zeggen dat ik t top vind dat je meedoet met Moeders voor moeders! Ik had mezelf ook aangemeld, maar moest me helaas weer afmelden.....
    Ik ben zelf zwanger geworden door het HCG van zwangere vrouwen die meegedaan hebben, dus ik wilde zelf ook heel graag meedoen. Ik vind t erg jammer dat dat niet meer kon.

MvM heeft echt veel deelnemers nodig om genoeg HCG te kunnen verzamelen. Dus...lieve decemberdames; doe allemaal alsjeblieft mee! Je kan gewoon thuis de urine opvangen (ik heb de opvangkan 1 keertje uitgeprobeerd en dat ging super makkelijk), op je werk heb je er dus niets mee te stellen. Jullie maken er andere vrouwen zo ongelooflijk blij mee!
    SO!
    Xxx Hypo

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Laten we hopen dat je gebeden gehoord worden ;).
    Ons maakt het deze keer echt niet uit. Bij onze dochter hadden we echt een voorkeur!! En dat was een meisje en die kleine dreumes hebben we....... dus een jongen lijkt me ook leuk, al die meisjes op de stoep en die bellen hahahaha. Maar een meid lijkt me ook leuk, lekker een meidengezin...... Ach als het maar gezond is denk ik dan maar. Maar wij willen het wel weten hoor hihihi.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ de anti lek beker geval
    ik moest er zeer om lachen
    waarom
    een zoontje van een vriendin van mij was hier pas
    en die wilde gewoon zijn beker omgooien
    en toen het hem niet lukte liep hij gewoon naar de bak water
    van de katten
    en gooide die maar om
    en riep erg lacherig
    OHOH...

om je suf om te lachen

@ l78
    goed meid dat er een hartje was
    dat willenw e horen
    blijf voor je duimen dat het verder goed gaat

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

haahaha oke erg grappig
    dan krijg ik een meisje

ik ben zo misselijk
    en heb een ochtendhumeur
    en slaap op mijn rechterzij
    haha nou we zien wel ! wel erg leuk om te weten

5. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ L78: Wauw, super!! GEFELICITEERD.

@ bakerpraatjes: Wel leuk om te lezen allemaal en dan uiteindelijk te kijken welke er klopte en welke niet.

Hebben jullie je al aangemeld voor kraamzorg?? Ik heb begrepen dat dat hier in de buurt al erg snel moet, maar ik snap het niet zo goed. Ik heb vandaag gebeld naar de zorgverzekering omdat ik dacht dat dat moest, maar toen kreeg ik te horen dat ik een kraambureau moet zoeken. Moet ik die dan eerst bellen en dat regelen of hoe werkt dat?? (jaja, het is de eerste.... )

6. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland

Eeeeeuhm vind je t heel erg als ik zeg dat ik dat liever niet heb???;)

7. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @ kraamzorg.
    Ik heb mijn zorgverzekering een mail gestuurd. Ik moet me daar aanmelden en dan zeggen welk kraamzorgbureau ik graag wil. Dan regelen zij het verder, maar ik denk dat dit per verzekering verschillend is! Ik zit bij de agis!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai mama's,

Wat een gezellig geklets toch weer!!! Heb het niet allemaal kunnen onthouden....maar ik ga me in ieder geval aanmelden voor de hyve :)

Vandaag intake bij de vk gehad. Ik word extra getest op toxoplasma omdat ik zoveel met katten in aanraking kom...even spannend dus....
    Over 2 weken de eerste echo...leuk!!!

Vandaag gelukkig minder misselijk dan afgelopen weekend, maar ga op aanraden van de vk morgen toch naar de ha voor emasafene..

Groetjes Alice

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he meid
    wat is jou banner raar
    !

er staat dat je 7 weken ben ..
    maar je banner is al voorbij de 10

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

he meid
    dat spul gebruik ik ook!
    je mag er 2 geloof ik er per dag
    ik gebruik een halve.!
    doe ik het super goed op
    !

dat spul werkt goed ik heb nergens meer lastvan .. !

als je er echt last van heb .. dan moet je het proberen

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hypo, lieverd ik heb getwijfeld over mvm omdat ik het ook als een soort bijgeloof zag. Maar ik ga meedoen en zal elke keer aan jou denken en hopen dat mijn plasjes jou gaan helpen. Heel dikke knuf meis! Ik leef erg met je mee!

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

ik zou willen dat ik mee kon doen maar kan helaas geen enkele instelling vinden die inzameld.

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hoi lieve meiden!

Ongelofelijk, maar waar! Ik heb maarliefst 4(!!!!!!!!) dagen de computer uitgehad!!! Goed he! :D Hahaha!
    Ik ben vreselijk ziek geweest. Zo ontzettend misselijk dat ik alleen nog maar in bed of op de bank kon liggen of boven de plee hangen. Ik ben een dikke week echt flink ziek geweest. Gelukkig heb ik van mijn huisarts zetpillen gekregen (Emesafene) en die werken heel erg goed! Ben zo blij dat ik weer wat kan doen!

Is hier nog iets gebeurd dat ik gemist heb? :D

14. Pringel

Pringel Niet meer actief

Zijn jullie ook zo verschrikkelijk moe???????

Man man bijn elke avond val ik om 8 uur half 9 in slaap op de bank, waarna mn lief me om 11 uur of 12 uur wakker maakt om richting bed te verhuizen, waar ik ook meteen weer in coma val tot de wekker gaat, en nog ben ik doodmoe! :p niet normaal!
    Verder geen ochtend misselijkheid, wel als ik honger heb en niet ala minuut eet word ik kotsmisselijk wat na paar happen weg is. En 's avonds precies andersom, geen trek om te eten, probeer er toch iets in te proppen nou dat gaat dan wel maar dan in ene wanneer ik denk aan een volgende hap ga ik bijna over me nek :S dus naja stoppen maar weer dan :p
    En verder HORMONEN bbrrr :p arme mensen :p hehehe

Voor de liefhebbers.. heb de foto's van eerste echo en tweede echo in mn fotoalbum staan :) zal straks proberen of ik ze er hier op krijg.

Te veel om op iedereen te reageren! Maar Romytamara??? had/heeft jouw paard hoefbevangenheid? hoop geen gekantelde hoefbenen en die narigheid???? Heb zelf in december mn paardje verkocht.. en in mn omgeving wel eens anderen meegemaakt met acute hoefbevangenheid, hoop dattie snel opknapt!

15. hoi hoi

ja ja ik heb terug gelezen en ga nu reageren haha
    wel maar de laatste bladzijdes anders zit ik hier nog wel even haha

@kraamzorg: is geregeld
    ik heb eerst het kraambureau gebeld, wilde graag de zelfde vrouw als vorige keer maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ze al een voorkeur heeft staan voor december.
    toen ziekenfonds gebeld en die hebben alles verder in orde gemaakt.

@bakerpraatjes haha grappig om te lezen
    had bij mijn dochter heel erg het gevoel dat het een meisje was en dat klopte
    nu had ik al voordat ik zwanger werd het gevoel dat ik nu een jongen kreeg dus we zullen zien

hier verder alles goed, vanmorgen helaas wel weer over gegeven na 2 dagen rust, dacht er vanaf te zijn maar niet dus.
    de rest van de week ben ik vrij dus dat is erg lekker, morgen vk en ik breng julia naar het kdv en ga dan poetsen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Pringel

Pringel Niet meer actief

Hmm ben tot nu toe niet misselijk , heb de ene dag wel een ochtendhumeur (vriend kent me dus we zeggen gewoon eerste uur heel weinig) en de andere dag niet, ik slaap op mn buik of rug :p

Hmm :p geslachtsloos?? of zo een euhm hermafrodiet. hoop het niet hihihi :p zoiezo wil ik het liefste een gezond kindje, en een meisje zou ik errug leuk vinden, mn vriend heeft al n zoontje dus hem lijkt een meisje ook errug leuk, bizarre is dat we wel zo ongeveer uit de jongensnaam zijn :') hahaha

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

hee !
    ja lekker spul is dat he !
    ik heb het ook
    ik voel me zo stuk beter !!..
    ik ben ook niet meer ziek . !
    ik hoop voor je dat je je nu eens stuk beter voeld

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hahaha romy was het volgens mij die het zei, alles en iedereen eronder gekotst, moest wel even lachen toen ik het las, arme meid, fijn dat je de zs minder misselijk bent...

@bakerpraatje + Chinese kalender, dan krijg ik een meisje. en ook al veel mensen gehoord die denken dat het een meisje word.

@MvM ik wacht nog steeds op een telefoontje, hoop dat ze deze week bellen, anders zelf er maar weer achteraan bellen. wil graag helpen, daar waar ik kan.

@kraamzorg, ik ga toch echt wachten tot ik ijn eerste echo heb gehad. geloof inmiddels wel dat ik zwanger ben hoor, maar wil toch echt de bevestiging op beeld, ik wil eerst mijn baby zien, voor ik verder dingen ga regelen....

@geslachtlose baby, weet niet meer wie het zei, maar, hahaha ook bij deze opmerking viel ik weer bijna van mijn stoel. wat kun je vrolijk worden zeg van zp :D:D

@hier, vanmiddag lekker 2 uur in bad gezeten:$:$ en heerlijke taart gegeten, was bang dat het er niet in ging, maar in tegendeel, heb ik netjes voor 2 gegeten:D;) en 2 stukken gehad:) nu lekker op de bank, en zo maar eens weer toegeven aan mijn verslaving:
    sims3..... o, ja ik ben ook zwanger, het is me gelukt!!!! alleen niet van mijn vriend:):) mijn poppetje is namelijk nogal een flirt en heeft het gedaan met een kameraad van mijn vriend, resultaat: zwanger!!! mannetje heeft nog niks in de gaten. mijn vriend moest wel erg hard lachen toen ik hem dit vertelde en vroeg of ik zeker wist dat de 'echte' baby wel van hem was?!?!:D:D:D

zo, beetje lang verhaal:);)

19. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    o, ja vraagje,
    wat kun je verwachten bij een 2e afspraak bij de vk, ik heb nog niet eens bloed geprikt?!!?

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @jufkyo als je zv heeft gezegd dat je eerst het kraambureau moet bellen, dan bel je er 1 en dan komt het allemaal in orde...
    ik moet ook eerst mijn zv bellen en zeggen waar ik wil en dan maken hun het in orde ik zit nu bij de iza
    bij mijn andere 2 zat ik bij de z&z en moest ik zelf eerst het bureau regelen dus het verschilt per verzekering.
    en als je dingen heb die je wil weten kan je dat natuurlijk altijd hier vragen!! maar ook bij de vk.

@bakerpraatjes ja....het zijn bakerpraatjes he?! het zou leuk zijn als we nu een jongen krijgen, maar meisjes ben ik gewend he!

Deel Deze Pagina