hallo dames ik heb sinds vanmorgen hele erge last van me onderrug en zij... vooral door men onderrug kan ik niet meer zitten/staan/lopen.... wat kan het zijn? rugweeen? maar dat zou wel heel vroeg zijn weet niet of het kan momenteel ben ik helemaal klaar der mee en word echt gek van de pijn.....ik ga zoziezo op aanraden van me moeder de hap bellen want die vertrouwt ut niet....
Misschien kan je zelfs beter even je vk nog bellen voor de zekerheid als je ook niet eens kan lopen. Zij kan je advies geven enzo. Ik had soms ook echt extreme rugpijn (niet zo erg dat ik niet kon lopen). Maar dan hielp masseren echt heel goed of een warme douche/bad. Beterschap, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Ja hoor, ik zou ook eerst je vlos bellen. Als zij het nodig zouden vinden, sturen ze je door. Denk dat je van de week maar eens langs de fysio moet. Misschien voor nu Paracetamol en rust?
Hey NookY, Had net ook op het andere topic gereageerd op je vraag. Kan ook komen door het weker worden van je botten. Je bekken verweken als het ware en dat kan die pijn veroorzaken. Maar als je twijfelt altijd even je VK bellen, ze hebben liever dat je belt want achteraf zijn ze boos als je niet belt haha.. tenminste mijn vk is wel zo
dank jullie wel heb net gebelt en ga zo na eten douche en dan verplicht op bed liggen heel de avond.... als het binnen 2 uur niet minder word dan moet ik gelijk terug bellen en anders om 10uur om te vertellen hoe het gaat
Hey Nooky! Ik heb precies hetzelfde gehad met 26 weken en ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een nierbekontsteking!! Ben nog steeds herstellende hiervan. Ik heb ontzettend veel pijn gehad en kon gewoon echt helemaal niets meer. Heb dit vroeg tijdig aangegeven bij de verlos EN huisarts... heb HAP zelfs gebeld in het weekend en zij hebben allemaal gezegd, neem maar een paracetamol en kijk het nog een paar dagen aan. De pijn werd alleen maar erger en toen zijn we gewoon maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik ben nog nooit zo ziek geweest!!! En ben ook behoorlijk pissed eigenlijk dat ik zo ben afgescheept. Heb nu 10 dagen antibiotica achter de rug en voel me al stukken beter, maar de bacterie is nog steeds niet uit me bloed vandaan. Bij mij begonnen de klachten ook met lage rugpijn en hoofdpijn, weken lang! Uiteindelijk kreeg ik een soort van spierpijn in mijn onderbuik en ontzettende pijn in mijn zij. Ik kon niet zitten, lopen of liggen. Hou dit echt in de gaten en hou echt je verloskundige op de hoogte!!! heel veel sterkte iig!!!!
hai mariloo dat klinkt zo herkenbaar vanacht wel lekker geslapen maar nu weer last van rug en hoofdpijn...en ook veel meer dorst denk dat ik straks gewoon nog keer de vk bel en anders de hap aangezien ik al sneller een blaasonsteking en nierbekken onsteking heb... had jij trouwens ook het gevoeld at als je ging plassen dat je geen kracht kon zetten....?
Hey Nooky! Hoop dat je de nacht een beetje goed bent doorgekomen. Nou dat is het vreemde ervan, ik had qua plassen eigenlijk nergens last van. Ja dat ik vaak moest en vaak ook kleine beetjes, maar voor de rest niets. Ik kreeg er uiteindelijk ook koorts bij en heb bijna 40 graden koorts gehad!! Ik had dit ook meerdere malen aangegeven dat ik niet wist waar de koorts vandaan kwam. Het moet toch ergens vandaan komen lijkt me??? Maar ook dat was niet voldoende om langs te komen. En toen we uiteindelijk in het ziekenhuis waren werd er ook nog gevraagd: en wat wil je wat wij eraan gaan doen?????? Net ofdat ik voor de lol op een zondag met koorts in de auto stap om naar het ziekenhuis te gaan!! Ben best benieuwd hoe het nu met je is en ofdat je de verloskundige nog hebt gebeld!!!
als ze geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden verder (behalve natuurlijk dat je zwanger bent ) kun je eens proberen te gaan zwemmen/ontspannen in een warm zwembad. Het helpt bij mij in iedergeval heel goed. na een uurtje in het hele warme water voel ik me weer als nieuw en is mijn rugpijn ook weg.
Mijn bevalling begon zo met 27 weken. Ze dachten bij mij ook blaasontsteking of een nierbekkenontsteking. Nooit de baby gecheckt omdat ze geen bevalling verwachten bij 27 weken. Toen ze erachter kwamen was ik al te ver met bevallen dat ons meisje is geboren. Als het niet minder word zou ik zeker op mijn strepen staan dat ze ook even een echo maken om uit te sluiten dat dat het niet is. Beterschap!
hmm zal zo denk ik dan maar toch nog keer de vk bellen... wat ik vergat te zeggen heb nu ookal 2dagen diarree... en mariloo wel goed geslapen maar nu weer enorme last van me onderrug.. en hoofdpijn der bij en diarree... pff word er helemaal gek van heletijd op bed liggen werkt ook niet echt...
En de pijn in je zij? Heb je die nog? Ik had mijn urine laten testen omdat die heel troebel was. Ze hebben het zelfs op de kweek gezet bij de huisarts en toch is er toen niets uitgekomen. Vind dat zo vreemd. Want dat kan al een teken zijn van nierbekontsteking. En 2 weken later ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Heb je nu inmiddels al de verloskundige gebeld? Ben wel ff benieuwd wat ze gezegd heeft eigenlijk.
hai het gaat wel die pijn in me zij is weg getrokken de rugpijn al stukken minder alleen aan de diarree en hoofpijn en me nek doen pijn.. ze wil dat ik vandaag toch me urine ga laten testen dus zo op naar de dokter....
en wat was het resultaat? ben benieuwd... Ik zit vol interesse mee te lezen, want ook ik heb erg last van me rug. Soms 'schiet het er in' dat gebeurt dagelijks als ik niet heel goed op let wat ik doe. Bijvoorbeeld stofzuigen, en nog een beetje huishouden is eigenlijk al te veel. Ik moet erg veel rusten tussendoor, omdat het anders te zeer doet. Ook na een rondje lopen, of een stuk fietsen voel ik het enorm zeuren. Ik vind het zo vervelend. Ik geef het elke keer aan bij de vk, maar het wordt niet heel serieus opgenomen. IN het begin zeiden ze: meestal ligt het aan je houding. Zal ik er juist wel oefeningen voor doen of juist niet? En is het gewoon accepteren dat het erbij hoort, als zwangerschapskwaal, of kan ik beter niet nalatig zijn en aandringen op beter advies? Ach ja, nog maar 6 weken...
ik heb t heel vaak dat ik niet weet hoe ik moet liggen staan zitten alleen een warme douche helpt en na een paar dagen is t gewoon weer over
jaah idd warme douche helpt tegen de pijn in je onderrug maar ik had der ook een blaas ontsteking bij