Ook ik ben weer van de partij en probeer meer te gaan reageren. Jeetje t derde deel al weer. Stelletje kletskousen
ik sluit me ook weer aan. En ook bij Jeskejes wat betreft het reageren, MAARRR.......... ik moet de 30e weer beginnen met werken, dus volgende week alweer gaan voorbereiden dus of het lukt.... ik heb er zooooooo geen zin in en gisteren belde de rector dat ik precies de klassen terug krijg die ik NIET wilde houden... dus de klasjes die ik mee heb genomen van vorig jaar naar dit jaar ben ik gewoon kwijt... blegh... de moeilijke klassen zijn nu allemaal $) voor mij... Nou ja, het is maar vierenenhalve maand. En wel positief: de vervanger was blijkbaar zo dramatisch dat het alleen maar beter kan...
Jeeej een nieuwe start!! Dramaqueentje, kan me voorstellen dat je dan al helemaal geen zin meer hebt!! Ik had het er maandag nog over.. Als ik met verlof ga komt er dus een ander om mij te vervangen van een ander filiaal.. Dus ik zeg tegen mn leidinggevende.. Joh kom ik hier dan uberhaupt nog terug?! Zegt zij.. Nahh als ik moet kiezen tussen jou en haar dan wil ik toch wel jou terug hihi
dramaqueen tjee je verlof zit er alweer bijna op! wat gaat dat hard en kan me zó voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan! en helemaal niet als je ook nog de vervelende klassen krijgt daar word de motivatie natuurlijk nog minder van! geniet nog even van je laatste dagen verlof! ik denk nog maar niet aan werk, duurt voor mij gelukkig ook nog wel even, heb sowieso nog 12 weken dus duurt nog even
Woww eventjes een dagje niet geweest en we zitten al op een nieuw forum?? sjonge jonge, gaat hard hier Ventje is aan het kreunen en mekkeren in zijn box dus wilde even gauw reageren op zwendel: Meid, heel veel succes! Misschien zit je er nu al wel middenin.. Vandaag wordt er weer een nieuw forum baby'tje geboren Succes!!!
haha ik kijk altijd naar een als ik dit forum zoek maar dat staat er nu niet meer voor dus ik dacht...euhmm... haha maar heb 'm weer gevonden! **hoe werkt dat abonneren dan Babywens?** @dramaqueen, he jakkes, je verlof zit er gewoon al bijna op Ik heb nog 6 weken te gaan maar sinds de kerst voorbij is heb ik het idee dat de weken voorbij vliegen! Ik heb ook écht geen zin meer om te gaan werken maar ja...heb nu ff geen andere keus Wat doe jij voor werk?
Gevonden!!! Zwendel zet em op meid!!! Woww vandaag Miss al t volgende kindje hier!! Ik heb nu pauze dus reageer later meer!!!
Oef hij is even rustig.. gauw proberen te reageren (hahah wat een drukte zo met een kleintje, had ik toch niet zo extreem verwacht ) @xxpetra ahh meis getsiederrie, wat ontzettend balen zeg. Lief dat je vader jullie wil helpen. Wat voor baan zou hij dan kunnen krijgen? En wat deed hij nu ook alweer? Hopelijk hoef jij niet meer te werken, want je werkt nu al 3 dagen toch? Vind ik al best veel voor een moeder, zou echt k*t zijn als je nog meer moet werken. Hoe ben je er nu onder? Heb je het uwv al gebeld? Wat zielig ook voor Jeroen, is gewoon niet lekker geworden door de stress GElukkig gaat het wat beter vandaag met hem! Inderdaad misschien een idee om Finn om 22.00 de fles te geven? En anders toch maar wakker maken rond 23.00? @baby's ahh weer lieve foto's gezien.. Wat een schatjes zijn het toch he? Genieten jullie ook zo van die kleintje? Ik vind het zo ontzettend wonderlijk hoe het allemaal gemaakt is. Hoe kan dit nu een zaadje (onzichtbaar met het blote oog) zijn geweest? Toch onvoorstelbaar? Prachtig!! @Maybebaby lief zo'n babywasje Straks krijgt de kleine ze allemaal aan, bizar om te bedenken toch? hahah jep dat was ik... nou Max heeft eigenlijk nog niks aangehad. Ja gisteren kwam mijn moeder en we gingen naar Groenrijk, wilde ze dat Max dat lelijke maxicosi ding aan deed. Dus maar even gedaan, maar pff het zag er echt niet uit. Tis zonde voor het manneke, haha hij leek net kabouter plop of een nar haha Zal zo een fotootje laten zien Wat vervelend dat je last hebt gehad van voorweeën.. het voorwerk is begonnen! Ik ehb ze gelukkig niet gehad. @Nanon zoo dat gaat ook lekker snel joh! Fijn dat de controle weer goed was @Jeskejes ja de tijd gaat toch snel he? Hoe gaat het met jou? En met je moeder? @Cass Max heeft wel doopnamen, maar hij is niet vernoemd ofzo. Zijn doopnamen zijn Manuel Xander! Als hij vernoemd zou worden zou het iets van Frederik Frans zijn geworden, die name vind ik totaal niet passen bij Max hahah Hoe gaat het nu met Anne? Nog last gehad van haar beentjes of koorts? @Delilah zoo Sem is echt een voorbeeldkindje zeg hahah hij doet het echt goed joh, helemaal 'snachts! Ligt hij tussen de voedingen door niet wakker? Valt hij gewoon weer na zijn voeding meteen in slaap? @Lennyt sjonge wat kunnen ze toch kletsen he? hahah vind het soms ook moeilijk om bij te hoduen hoor! Wel leuk dat je hie nu zo actief mee praat Is je ongi alweer voorbij? *Max is bíjna in slaap gevallen in de box. Hij ligt tegen een super groot beer aan, vindt hij wel lekker volgens mij. Ga snel even wat eten, is er nog helemaal niet van gekomen. Dan ga ik verder met reageren.* - Zo Max heeft flinke nachtmerries. Hij is flink aan het huilen in zijn slaap.. haha zou wel heel graag weten wat hij nu 'droomt'- @babytjuh oehh ff heeft je ei gespot! Fijn dat ff overeenkomt met je ovulatietesten! Voel jij je ei ook zelf? @pyjamatje Max slaapt ookg ewoon lekker in zijn eigen kleertjes. Niks geen pyjama, vind ik teveel gedoe *Zoo mijn hart stond net echt even stil... Max was heerlijk stil en ik ging even kijken. Ligt hij met zijn gezicht helemaal tegen de beer aan.. Ik dacht echt even dat hij niet meer ademde.. pfff gelukkig was dat niet het geval. Kon blijkbaar gewoon nog ademhalen* @mama's Max heeft echt al een lekker dik babybuikje.. jullie kleintjes ook? haha volgens mij is hij weer flink wat aangekomen.. Ook al van die lekkere mollige bovenbeentjes, haha heerlijk! En dan zo'n smal koppie, grappig om te zien! @dramaqueentje zoo jij hebt lekker wat geld uitgegeven.. heerlijk om te doen he? En dan inderdaad zo goedkoop mogelijk hahah hier nog eentje. Maar je hebt flink veel kleertjes gekocht. Welk maatje heeft Ella nu? Max heeft nu gewoon een pakje aan in maat 68 (wel van de zeeman en die valen iets kleiner ) @pip ohh heerlijk.. lekker vakantie boeken hoor! Ik ging met 26 weken ook nog heerlijk op vakantie (dan wel nietm et het vliegtuig, maar dat kan zeker geen kwaad)
@xxpetra als je wilt reageren moet je niet op 'snel reageren' klikken, maar op 'meer opties' Vervolgens klink je bij ' abonnement op onderwerp' en selecteer je 'directe e-mailnotificatie'
Zwangeren 4 november 2011 - dramaqueentje - 1e kindje - meisje! 28 oktober 2011, Ella 20 november 2011 - babywens2011 - 1e kindje -jongen! 30 november 2011, Max 26 november 2011 - casss - 1e kindje - meisje! 16 november 2011, Anne 27 november 2011 - xxPetra - 1e kindje - jongen! 10 november 2011, Finn 1 januari 2012 - Delilah86 - 1e kindje - jongen! 6 januari 2012, Sem 6 januari 2012 - MayD - 1e kindje - meisje! 25 december 2011, Reneé 28 januari 2012 - Zwendel - 1e kindje - jongen! 15 februari 2012 - Maybebaby - 1e kindje - verrassing! 23 maart 2012- c84- 1e kindje - ??? 12 april 2012 - Nanon - 1ste kindje- jongen! 15 april 2012 - Dreamer - 1ste kindje -meisje! 28 April 2012 - Mick - 1ste kindje- meisje! 9 juli 2012 -Gucci - 1ste kindje - nog een verrassing 29 Augustus 2012 - Nojumidy - 1e kindje - verrassing! Klussers nod nog onbekend - Babyliz - ronde 16 nod nog onbekend - Pip1986 - ronde 13 nod 25 jan - Babytjuhh - ronde 13 nod 20 jan - Jeskejes - ronde 14 Zo ff t lijstje mee verhuizen!!
Ik kan mijn eigen banner niet zien.. jullie wel? Ook klopt hij niet. Max is vandaag 7 weken (pfff wat gaat dat snel!!)
Ohhh hij doet geen kleurtjes met m'n foon kopiëren...voelt iemand zich geroepen om kleurtjes aan te brengen??? Hihi