December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Nori; ML heeft ook programma's die hij graag kijkt. Kan die van jou tijdens zijn programma geen fles geven? Althans, hier gebeurd dat wel. Ik geef de hele dag al voeding en ML vind het dan leuk om 's avonds de fles te geven.
    Heel raar dat dat bij jullie niet is, aldaar hij ook helemaal geen initiatief toont...:( Leef met je mee meid!

@bad; wij doen Lina sinds de geboorte altijd 's avonds in bad. Dan is ze heerlijk 'sloom' na de fles en gaat ze heerlijk fris haar bedje in :) Hier spuugt ze niet na de fles, tussen fles en bad moet je wel even een kwartiertje tussen laten ;)

Lizzy ik ben benieuwd naar de foto's. Fijn dat jullie er even uit zijn geweest. Heerlijk die verwennerij :) Mijn laatste verwenmoment was met Valentijnsdag :p

Mandy je banner klopt eindelijk :D Woehoedoe we hebben dezellufduuhh.... :D

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ lovely hihi dt vierkante ding van nijntje die in lina haar box ligt ligt hier ook:D

Zo leuk trouwens bentley gaat een beetje zijn handen ontdekken probeert ze in zn mond te stoppen haha en t leukste vind hij dan nog als ie mijn vinger vast heeft en dan samen zn hand in zn mond stoppen whahaha
    Lekker kwijlen!:p

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Oke leuk haha :D

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha ja liep toevallig lans bart smit dus moest ff naar binnen haha

Alleen misschien ligt het aan mij.. Maar vind echt dt er niey zoveel is voor jongetjes...
    Njaa tenminste.. Ik zag allemaal roze woezel en pip en weet ik t allemaal haha
    Maar best veel roze enzo..

Toen dacht ik nou.. Dat nijntje ding kan wel :D

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    zo net ff lesje body pump gedaan.. heerlijk nu wachten op de spierpijn haha. gaan zo ff naar ander dorp ff roze leren jasje voor Reza kopen ( die lag apart) en dan ff bakkie doen op de camping bij mijn schoonouders.. en nog opruimen en boodschappen dus tis echt weekend druk maar ook gezellig.

Morgen hoeft mijn vriend niet te voetballen dus kunnen we ook nog even opruimen en relaxen.. zo fijn.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En lizzy al spierpijn?:p
    Zo lekker druk weekend dus!

Hier ook boodschappen gehaald en VL heeft gestofzuigd
    En zn rotzooi opgeruimd eindelijk:D haha

Vanavond lekker met een roseetje op de bank heeeerlijk!:D

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ties spuugt niet in het badje, nouja heeeeeel af en toe, maar dat heeft niet zoveel met het badje te maken geloof ik :p

Vandaag fotoshoot gehad met ons mannetje. Vond het een beetje tegenvallen qua ontvangst etc. Ben benieuwd hoe de fotos zullen zijn...

8. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norri war voor foto shoot heb je gedaan? Hier gaan de kids vrijdag op de foto. Ben benieuwd hoe dat gaat en hoe het resultaat wordt hihi.

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    O leuk meiden nu al een fotoshoot. Ik heb er ook nog een tegoed via Vakantieveiling.nl die is een jaar gedlig gaan denk ik zo in mei als Dieke ietsje groter is.. heb ooit van reza bij de Appie zo'n foto serie laten maken en toen in een hele hele gekke bui alles gekocht (200 euro of zo ) echt ik was gek in mijn bolletje van verliefdheid op mijn meisje en de bankrekening was dus direct leeg.. nu mag ik dus geen foto's meer laten maken van mijn vriend haha stiekem begrijp ik het wel. Die bon die ik nu heb is voor het hele gezin t.w.v 140,- en ik heb er 40 euries voor betaald.. je moet wel achteraf de extra foto's nog los betalen.. maar goed weet me nu beter in te houden (hoop ik)

Zijn nu de administartie van een half jaar aan het doen Bah..gaan straks wel lekker naar buiten.

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Lekker rustig hier. Iedereen aan het facebooken? :p

11. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hey meiden,

Ff een domme vraag. Ben net weer voor het eerst ongesteld geworden en wil weer met de pil beginnen. Maar in de bijsluiter staat alleen na een bevalling raadpleegt uw arts. Maar snap er de ballen van. Wanneer moet ik nou weer beginnen?

12. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Pfff Mandy als ik jou was zou ik sowieso even de huisarts raadplegen om te vragen wanneer je het beste kunt beginnen met anticonceptie.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Normaal is dat altijd beginnen op de eerste dag van je ongesteldheid beginnen

Neem aan dat et na een bevalling ook gewoon zo is
    Maar je kan voor de zekerheid ff de dokter bellen...

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Huisarts is gebeld. Mag vanavond beginnen. Hij is dan ook meteen veilig zei hij erbij, das toch fijn om te weten haha

15. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Haha ja zeker zo fijn dat ie dan direct veilig is. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om weer aan de pil te gaan, die rotzooi (ik slikte microgynon 30) Bovendien als ik 2 kids zou hebben, zou ik tegen ML zeggen dat ie er maar een knoop in laat leggen muhahahaha

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mooi z mandy :)

Ik slikte eerst ook micrgynon 30 en een half jaar 50 geslikt..

Had elke keer doorbraakbloedingen..
    En had ng 5 strips over haha dus zit nu weer aan de 50

Ik merk eigenlijk niet echt erschil met en zonder pil geloof ik...

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @fotoshoot: wij zijn bij Caroline Welsing in Oisterwijk geweest. Zij houdt van een basis foto. Dat betekend geen gekke frutsels eromheen, maar alles zo puur mogelijk. Witte achtergrond etc. Ben reuze benieuwd hoe de fotos zijn geworden, duurt 2-3 weken voordat we ze kunnen bekijken..
    Het viel wel een beetje tegen, omdat Ties toch wel in een lastige leeftijd zit. Beebjes die net zijn geboren kun je mooi neerleggen als ze slapen, oudere beebjes kunnen zitten etc. Ties kan nog niets en moet je rete onhandig vasthouden, beetje een nadeel.. maargoed het was leuk!

@kleding: sinds gisteren weer mijn eigen (lees maatje 34) spijkerbroeken aan!!! *apetrots* :D nog 7kg te gaan en ik ben alle 21kg van de zwangerschap kwijt! Jeeeeej!!

@mandy: goed dat je meteen de ha hebt gebeld, ik had gezegd 1week ongesteld en daarna de pil innemen. Maar dat is dus niet zo, haha!

18. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ mandy nou Hoppa aan de pil dus:)
    Hier vandaag bij de apotheek de implanol opgehaald zegt die trien achter de balie nou mevrouw dat is dan 139,- euro WAAATT zegt ze doodleuk niet alle anticonceptie valt onder de verzekering.. nou mooie boel die spiraal wel en kan je die dus niet hebben moet je flink betalen.. ga nog wel proberen om de rekening in te dienen bij de Menzis.. zei thuis tegen mijn lief nou dan moeten we flink wat keren van bil want ik wil wel waar voor mijn geld hahaha
    Moet nog wel even bij de HA afspraak maken voor het plaatsen.

Norrii tjee wat ben jij dan een slankie.. maat 34 nou hoop weer de 36 te halen.. ben bang dat het nog wel even duurt.
    Leuk van je fotoshoot

Hier naar CB geweest Dieke woog 4950 gram en 56 cm klein en bol dus! Ze deed het goed.. ze hebben haar navel met iets aangestips omdat hij prutte en er wild vlees groeide en nu ziet het er toch vies uit soort afgestorven huid bah. Was wel zielig toen ze de prikjes kreeg stond reza te kijken en ze kreeg ook traantjes omdat haar zusje pijn gedaan werd. Echte zussen liefde.

Ga morgen ochtend lekker sporten Reza ochtendje naar KDV en DIeke twee uurtjes naar oma.. ik zeg ff rammen in die sportschool.
    Heb trouwens mijn piercing doorgeprikt was wel erg dicht.. pijn pijn. maar ik wilde dat mijn ringetje er persee weer doorheen ging.

Fijne avond dames

19. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Nori; wauw maatje 34! :$ Dan ben je echt een slankie inderdaad!
    Hoe was je eerste werkdag gegaan? Je ventje niet gemist las ik? :p

Hier is alles prima, ik ben donderdag jarig en het wordt dan 18 graden, nouja je krijgt wat je verdiend he haha. Heerlijk zo'n lenteweer. Lekker buiten aan de koffie en vlaai ;) Nog een paar weken genieten, en dan mag ik ook weer aan de slag!

Jullie dus al allemaal ongesteld geweest? I'm still waiting... maar ik had al ergens gelezen dat het wat langer duurt zolang je borstvoeding geeft ;) Ochja, ik zit er nog niet zo mee, het komt wel!

Fijne dag allemaal xx

20. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ lovely hier maar een dag klein beetje bloedverlies.. dus wacht ook nog op echte ongesteldheid hoor

net weer lekker ochtendje gesport.

Diek was bij oma.. ze ligt nu steeds op haar zij want haar hoofdje is aan de linkerkant wat plat.. arm meisje ze moet wel een beetje mooi bolletje krijgen:)
    Heb net ook leuke lente kleertjes voor reza bij de Hema gekocht. Dus laat idd die warme temp. maar komen.

Zo ff huis aankant maken krijgen weer kraambezoek vanavond.. nr tig haha en vrijdag en zaterdag ook Maar heb nu alle versieringen weggehaald en als de beschuiten met muisjes opzijn krijgen ze gewoon een koekje hoor! blijf niet smeren ze is al bijna 9 weken.. hoe doen jullie dat?

Ga morgen naar mijn zus in Lissebroek en ga dan langs Hoofdorp heb daar een fietskar op de kop getikt voor mooi prijsje ben benieuwd.

Deel Deze Pagina