December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Lizzy; wij hebben het kraambezoek sinds een week of 3 gehad (gelukkig :p) Familie en vrienden de eerste weken, en verder collega's enzo de laatste weken.
    Wie krijg jij nu nog op bezoek dan? Hier smeerde ML elke keer de beschuitjes, had er echt een hekel aan :D

Vind je dat ze leuke dingetjes hebben bij de Hema? De ene keer wel en de andere keer niet vind ik. Ik heb er laatst een roze vestje en een bloemetjes sweatvestje gekocht. Staat echt schattig.
    Zag ook dat ze spijkerjurkjes hadden, ook zo leuk :)

Fijne avond meiden!

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @kleding: ja, idd maatje 34.. woog voor de zwangerschap rond de 48-50kg.. nog 7 eraf en ik zit weer op 50kg :D heb er gelukkig nog nooit iets voor moeten doen, dus dat is wel fijn.

@XLovely: heerlijk zeg zulke weersverwachtingen voor je verjaardag!! Veel plezier alvast!

@Misslizzy: wat sneu wat het naveltje van je kleine meid.. :( heeft de kraamhulp daar niet op gelet dan? Hier werd er elke dag een grondige inspectie gedaan van de kruin tot aan de grote teen :p

@werk: Ties niet gemist, had het er veel te druk voor.. had mijn werkzaamheden zo netjes aan anderen overgedragen, het systeem opgeschoond, gewoon alles piek fijn in orde gemaakt voor hen, kom ik me toch in een baggerzooi terecht na mn verlof. Stank voor dank, ik kan weer van voor af aan beginnen... Pfff gelukkig morgen nog en dan zit het er alweer op voor deze week. Jieeehaa!! :D

3. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @Norii nee geen grondige controle v kraamhulp.het cb zag t de vorige keer maar deed toen niets.
    Balen.v je Werk das echt niet tof om zo weer te moeten beginnen.. succes straks.

Jaaa de zon komt Donderdag..leuk op je.vejaardag Lovely:)

4. isamama

isamama Niet meer actief

Hoi kletsmama's!

Ik weet niet of jullie je dit nog herinneren, maar toen jullie allemaal hoogzwanger waren heb ik even geïnfiltreerd in jullie topicje om jullie allemaal een superbevalling en een superbaby toe te wensen (ik lees dat dat trouwens heel erg goed gelukt is). Ik was uitgerekend voor 8 januari, maar op 8 weken is het misgelopen.
    Maar nu wilde ik jullie graag even het blijde nieuws vertellen: ik ben vandaag net 12 weken zwanger (en uitgerekend voor eind september), ik voel me super en ik denk dat het deze keer helemaal goed gaat lopen :)... Horen jullie nog wel eens van de andere meiden die eerst met jullie meeschreven en ook een MK hebben gehad...?

Groetjes en GENIETEN van die baby'tjes!

Isamama

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dankje isa!!
    Wat tof dat je ons nog volgt!:D

En GEFELICITEERD!!
    De magische 12 weken grens! T komt vast goed

Hoeveel weken was je nou met je mk?(dat heb ik niet onthouden)

Hoeveelste sept ben je uitgerekend?:D

Oeps Zie t ineens staan 8 weken! Sorry!

6. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @isamama wat een fijn en.goed nieuws dat je nu al 12 weekjes zwanger bent. Leuk dat je t even aan ons laat weten. Duim voor je dat je in september ook kan genieten van zo'n mooi wondertje. En als t kindje er eenmaal is dan gaat de tijd zo snel. Fijne zwangerschap. Hou je ons op de hoogte?

@dames Hoesti? Nog nieuwtjes?

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm nieuwtjes..

Was maandag bij de KA geweest...

En ik moet nu volledig comfort gebruiken... Ipv gemengd
    Dus was langzaam aan t overstappen met nog 1 schepje standaard erin om morgen helemaal op de comfort te zitten...
    Maar volgens mij is t niet echt een succes...
    Hij huilt veel meer... En destraks had ik m anderhalf uur eerser zn fles gegeven en 2 uur later had ie weer honger:$
    Dus heb de laatste fles gewoon lekker 3 schepjes standaard en 3 schepjes comfort gedaan :)

Als dit niet werkt moet ik pepti proberen.. Omdat ie ook wat uitslag heeft...
    Njaa we zien wel.. Vind het alleen wel jammer dt ie nu zo vaak huilt.. Zie m liever lachen...

8. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Sneu sam. Maar overstap.brengt ook wennen mee. Darmen moeten aanpassen. En tja anders pepti krijg je die ook niet vergoed? Dat id dan ook goed v de portomonee:)
    Was je bij de kinderarts?
    O en heel.bijdehand doe je die comfort eerst heet water ff wachten en dan.koud? Dr fles is dan dikker en.vezels werken beter..na ja sorry..voor als je t al doet:)

Hier nu 6.00 aan de fles zo fijn hoop dat t doorzet.

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Lovely gefeliciteerd meis en.nu hopen op de zon vandaag

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Isamama: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

wat lief dat je nog even komt kletsen op ons forum :D ik wens je alle goeds toe en een fijne zwangerschap!!!

@Sam: he bah, wat vervelend! misschien een kwestie van wennen aan de nieuwe voeding??

@XLovely: Gefeliciteerd met je verjaaaaaaaaardag!!!! :cool::D
    Je bent echt een bofkont met het mooie weer!

@Hier: Ties heeft vandaag voor de 2e keer zn prikjes gehad. Hij was er iets meer verdrietig van dan de vorige keer, maar het duurde nog geen 5 min en meneer was weer volop aan het lachen! haha :D
    Daarna thuis de hond opgehaald en lekker gewandeld in het bos. Ties heeft heerlijk kunnen slapen en eenmaal thuis zn flesje gedronken. Hij ligt al ruim een uur knock-out in bed. Hopen dat het snel voorbij is van de prikken.. T arme mannetje!

@badje na prikjes: weten jullie of je beebje 's avonds eigenlijk in bad mag als hij 's ochtends prikjes heeft gehad?? Ik neem aan bij verhoging of koorts, beter van niet, maar als er verder geen sprake is van verhoging of koorts??
    Mn zusje wil Ties namelijk graag een keer in bad doen, morgenavond komt ze oppassen en mag hem dan in bad doen, maar ze vind het nogal spannend en wil graag dat ik even met haar meekijk.. Maarja als het niet goed is, dan doen we het maar niet :p

Oh Ties weegt trouwens 5610gram en is nu 59cm! de Bink :D

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ norii het is juist goed om m in bad te doen als ie verhoging/koorts heeft!
    En dan iets koeler als normaal.. Zodat hij dus beetje kan afkoelen :)

Lovely gefeliciteeeeeeeerd!!!!!:D wat een heeeerlijk weer op je verjaardg!

@ voeding tsjaa ik weet t niet... Ik doe het nu eigenlijk weeer zoals eerst.. Omdt ik geen zin heb om de halve dag met een verdrietig kind te zitten...
    Daar word hij zelf ook niet vrolijker van...

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ah thanks! Dat zal Ties fijn vinden :D Lekker badderen met zn tante!

@Voeding: doen wat jij denkt dat het beste is voor je beebje, je bent tenslotte zijn mama!

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Astuuu:)

Hihi hier heeft bentley vandaag lekker op t balkon in bad gezeten :p met zn nieuwe zwembroek ff haha
    Ik vond het natuurlijk leuker dan hem haha t zal hem een zorg zijn waar ie in bad gaat :p

@ voeding ik denk dat ik morgen gewoon ff t ziekenhuis bel en vragen of dat normaal is...

Hij heeft denet in ieder geval een grote lading uitgespuugt in zn bed en over mij:D haha
    En ging daarna heel eng piepend ademen en niet eens huilen wt ie normaal wel doet... Wou al bijna naar mn buurvrouw lopen haha vond t eng maar toen ging ie alweer lachen;)

14. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Lovely van harte!
    Ene damens de foto van me tattoo staat op fb voor wie hem zien

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaaaa ik heb m gezien!:D

Leuk!!:D

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mandy: ik ga meteen even spieken!! :D

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    IK dacht dat je zei dat ze onder elkaar kwamen?? Maar dit is ook mooi hoor!! :D

18. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties!! Ik heb een leuke dag gehad en natuurlijk lekker kunnen genieten van het lentezonnetje! :)

Vanavond nog een keer vieren voor de vrienden/buren dus dat wordt ook weer gezellig ;)

Mandy; mooie tattoos!! Ga nog een keer goed nadenken of ik ook zoiets wil.

Nori; achh.. spuitjes.. nooit leuk! Lina moet donderdag weer naar het bureau en krijgt dan haar tweede spuitjes! Pffff dat is even een 'doorbijt' moment!!
    Hoe is Ties er nu aan? Hoe gaat het verder thuis en met ML, doet hij nu veel meer met Ties of .. ?

Hier is verder alles prima, gister een doosje van Milka in de vorm van een hart gekregen van Lina.. :D Van ML een foto van Lina op doek (of hoe zeg je dat) en een nieuwe telefoon.. So I'm happy.. :D :D
    Lina vond alleen de vlaggetjes in alle kleuren interessant, haha.

Fijne dag allemaal xx

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @XLovely: Ties was gisterenavond op de verhoging na, al weer helemaal de oude. Veel lachen en kletsen met zijn vriendjes in de box (knuffeltjes aan het boxmobiel) Vanmorgen had hij niet zoveel gedronken als normaal, maar de 2e fles ging helemaal op, dus dat is goed! Hij ligt inmiddels heerlijk te slapen in de kinderwagen, ben een flinke wandeling met m gaan maken en hij is nog steeds in dromenland :D
    Sterkte donderdag met Lina d'r prikjes en vanavond veel plezier!!
    ML is nu toch al wat meer met Ties aan het doen, zonder dat ik er steeds om moet vragen (lees: hem herinneren aan zijn beloftes :p)
    We hebben afgesproken dat op de dagen dat ik moet werken (ma-di-woensdag) geef ik hem 's ochtends de fles en als ik dan 's avonds optijd naar bed wil, dan geeft ML de laatste fles en doet hem in bad. Omdat Ties zijn laatste flesje tussen 20:15 en 21:00uur drinkt, heb ik hem die nog elke avond gegeven en hem SAMEN met ML in bad gedaan :D De dagen die ik vrij ben van mn werk (do en vrijdag) doet ML de 1e fles s ochtends de laatste fles geef ik hem meestal en dan doe ik hem of we doen hem samen in bad.
    Kortom, hij heeft de boodschap begrepen geloof ik :p

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop

Deel Deze Pagina