December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ norii, ik was aan het twijfelen het was of onder elkaar of op mijn andere pols. Omdat het twee verschillende kinderen zijn en twee verschillende tattoos wilde ik hem toch op mijn andere pols.

Nou ik duik mijn bed in moet morgen met mijn dochter swingen bij K3 haha.

Allen, een fijne avond nog en een fijn weekend!

2. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    he meiden

@ lovely fijn dat het zo leuke verjaardag was en leuk ook dat Lina je iets heeft geven (via haar papa)

Norii heerlijke lach van Ties en gelukkig die prikjes ellende weer even voorbij.

Sam haha je kleine al in zijn zwembroek in bad.. je bent erg vroeg bij.. leuk! kijk ook zo uit naar de zomer.. heb donderdag een zomerpetje voor Dieke gekocht.

mandy hoe was K3 en de film? vroeg me af of die film niet te spannend was twijfelde of Reza niet te klein is dus ben maar niet gegaan.

Hier vandaag lekker met de meiden naar het voetbal bij papa wezen kijken was leuk.
    Dieke heeft vannacht tot 6 uur geslapen toen heel de ochtend en in de middag is ze wel wakker geweest toen om 18.00 gedronken en daarna in bad en rond 19.30 ligt ze te slapen in haar bedje.. zou er dan nu eindelijk een ritme in komen?
    Hoe deden jullie dat met 6 naar 5 flessen als er nog niet een vast ritme is.. de ene dag heeft ze er 6 en de andere weer 5.. we rekken de laatste fles naar 23.00 maar soms moet ze al om 22.00 en dus zit er dan al 5 uur tussen. ze komt nu of tussen 4-5 of om 6 uur en als ze om 6. uur komt zit ze dus op 5 flessen het mooist zou zijn dat ze om een uur of 7 komt dan is het op de dag beter te verdelen.. iemand nog tips.. ze krijgt nu wel 150+5 komt uit op zo'n 165 voeding per keer.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En heeft papa gewonnen met voetbal lizzy?:p

En wbt die voedingen... Ik kan je echt niet helpen!:(
    (zal dalijk nog eens goed denken en rekenen.. Ben een ramp met cijfers daarom kom ik er zelf ook niet zo uit...)

Hier nl ook zoon drama

We zaten hier ook op 5/6 x 150...
    Ligt eraan hoelaat ie komt idd... Tenminste iets minder..
    Snachts 120
    Sochtends 9.30120
    13.30 150
    17.30/18.00 180
    22.00/22.30 180
    En soms 6 flessen

Dat was het oude schema...

Maaaarrr...nu..
    Ik dacht.. ik doe die ene laatste wat later...
    En maak m dan niet wakker voor de laatste en dus geef ik 4/5x 180/6
    Meestal 5
    Maar het ritme is compleet weg!
    Hij word om 3 uur snachts wakker ofzo.. Met de laatste fles rond 8/9 uur...
    Vervolgens drinkt ie zn flessen niet leeg(lees laat wel 80/90 staan!)
    En er zit zooooo lang tussen...
    Denet voor t laatst om 14.30 gedronken.. En heb m om 8 uur maar wakker gemaakt..
    Zit dus 5,5 uur tussen!!

Dit werkt dus voor geen meter en ga proberen het oude ritme er weer in te krijgen.... Als t lukt:)

Zoals je ziet 1 grote rotzooi hier dus haha
    Dus heb helaas nog geen nuttige tips voor je...

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kan je niet gewoon voeden om...
    6.00
    10.00
    14.00
    18.00
    En dan 22.00
    En als ze om 10 uur slaapt wachten tot ze wakker word en anders om 23.00 wakker maken?

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    O sam nou bij Jou mooie boel hihi..zou idd ook oude ritme weer zoeken.
    Je voorstel had ik net ook met mijn lief besproken laten haar uiterlijk tot 23.00 snurken en anders houden we aan niet voor 22.00 de fles. En nu maar hopen dat ze straks pas na 6.00 komt..en morgen brengt mijn lief Reza naar kdv kan ik misschien met Dieke uitslapen..Mhmm dat zou fijn zijn:)

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja zo doe/dee ik t hier ook..
    Ook uit egoisme hoor :p want als ie om
    23.00 de fles krijgt lig ik er om 12 uur in ofzo..

Oeeww en wat is uitslapen bij jou?:D

Hier 8/8.30 dan gaat ie piepen want dan wil oe eruit! Haha
    Eerst was het half 10 ofzo... Maar helaas voor mij haha

7. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hier krijgt fynn 5 voedingen van 150.

7.00
    11.00
    15.00
    19.00
    23.00 (bij deze moeten we hem wakker maken) en deze fles is 180, wordt dan 195 geloof ik.

Fynn kwam ook steeds tussen 5 en 6 s ochtends. We hebben sinds van de week de laatste fles omhoog gedaan en sindsdien redt hij het tot 7 uur. Wij zijn toen hij nog op 6 flessen zat overdag meer gaan rekken. Een paar x 5 uur ertussen gedaan zodat hij op 5 uitkwam. En sinds ruim een week
    zit hij nu op dit schema.

Maar eigenlijk zou het mooi zijn als hij om 22.00 de laatste fles krijgt, maar ben bang dat hij dan weer s morgens eerder gaat komen. Maar eigenlijk valt hij rond 21.00 in diepe slaap. En dan maken wij hem weer wakker rond 23.00.

8. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Jeuheu Tis 6.00 ze heeft om 5 uur x speen gehad. Prima toch. Hebben haar om elf uur wakker gemaakt. En nu slaapt ze denk ik TOT ongv. 9 of 10 uur
    Mandy Jou tip is ook een idee maar.mocht eigenlijk pas over twee wek
    en op grotere flessen v cb..ach mijn oren zitten dicht hihi heb t gewoon gedaan..

Nog plannen v vandaag? Ik krijg bezoek en moet aan de schoonmaak

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow lekker aan de schoonmaak haha

Hier moet ik eigenlijk ook..
    Maar de zon schijnt! Dus dtraks lekker naar buiten:D
    T huishouden loopt niet weg haha

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Om naar de 5 voedingen te gaan probeer je de tijd tussen de voedingen te rekken. Zo is dat hier ook gelukt. Nog steeds krijgt Lina de laatste fles tussen 22.30 en 23.00 en slaapt dan door tot 6.00/6.30.

Aan 165/170 cc heeft Lina nu echt te weinig. Ze drinkt nu 5 flessen per dag (ik ben sinds gisteren gestopt met BV) van rond de 200 cc. En dat gaat erg goed :)

Hier is alles goed verder. We zijn zaterdag een avond weggeweest en ze heeft het prima gedaan (we hadden een oppas in huis) Het grappige was wel dat Lina al 2 dagen niet gepoept had en toen de oppas er was Lina haar hele pamper had volgesch...uhmm gepoept :D :D Alles zat onder :D

@schoonmaak; vanmorgen de was opgeruimd en gestreken, van een lief buurvriendinnetje heb ik nog allemaal pyamatjes gekregen in maat 74 en rompers in maat 68 dus daar kan Lina straks ook mee vooruit. Pyamatjes ook al allemaal gewassen dus ik had veel was dit weekend. Ik heb zaterdag al de hele hut gepoetst ;)
    Straks nog even wat boodschappen doen.

Fijne dag allemaal xx

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @voedingen: Ties krijgt 5 x 160/5

6.45 - 10.15 - 13.45 - 17.15 - 20.45 dan in bad en daarna in bed.
    Voor de eerste fles van 6.45 moet ik meneertje echt wakker maken, de slaapkop! :p
    Op vrijdag en zaterdag schuift alles een (half)uurtje op. 1e fles 7.30 en de laatste om 21.00 :D

Wij laten max. 4uur tussen de voedingen zitten en min. 3uur. Gaat perfect!

12. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Mooie rijden Norii..en.vooral dat hij de laatste al zo vroeg krijgt.
    Hier vannacht 5.45 en.ben er 3 x uitgeweest voor speen..

Overdag is t ritme goed alleen wil Dieke of eten of huiluurtje tijdens r avondeten.
    Das nog beetje lastig.

Nou straks mooi weer zeggen ze..lekker sporten en s middagd naar de dierentuin

13. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hier was Lina om 5.00 wakker maar toen ik op de babyfoon keek zag ik dat ze boven het dekentje was uitgewurmd. Dus ik heb haar even lekker ingestopt, wel nog even gehuild maar vervolgens geslapen tot 7.00 :)
    Deze week maar een slaapzak kopen. Wie gebruikt ook een slaapzak?

Pfff Nori dus je maakt je mannetje speciaal 's morgens voor de voeding wakker, klasse hoor. Dat zou ik 's morgens echt niet kunnen, ik zou dan denken van slaap maar lekker door.. dan pas ik het ritme 's middags gewoon weer aan :D Kan mama 's morgens ook wat extra slapen ;) Maar prima hoor dat je het zo doet!
    Wel grappig dat het bij iedereen weer heel anders is.
    Inmiddels weer helemaal in het ritme op je werk?

Inderdaad weer mooi weer vandaag, heerlijk. Ik krijg vanmiddag bezoek van mijn tante en nichtje. Morgen ga ik weer een dagje naar mijn moeder en naar mijn oma. Donderdag krijgt Lina haar tweede vaccinaties ;) en 's avonds komt een goede vriend nog op bezoek voor mijn verjaardag. Een lekker drukke week dus.
    Officieel was a.s vrijdag mijn laatste verlofdag, maar ik heb nog lekker drie weken vakantie ;)

Geniet van jullie dag! xx

14. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Vol weekje Lovely maar volgens mij erg gezellig.
    Het Aftellen om te werken is dus begonnen.

Grappig idd dat ierdereen op zijn eigen manier met die voedingen bezig is.
    Ik had net een blouse op het winkelcentrum gekocht..een s nou dat was een tegenvaller mijn bovenarmen zaten klem...haha.dus maar ff maatje groter halen:)

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Erg druk lovely! Maar wel gezellig :D

Hoe is het met de andere dames?:D

Zou het trouwens slecht zijn om de kleine tussendoor een beetje water te geven..?
    Zon staat nl volop op de huiskamer en isdus warm!! Haha

16. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Sam water mag vaak lauw en ongeveer 30cc hoorde dat ze anders vol zitten voor de echte fles.
    Maar Tis toch nog niet zo warm dat dat nodig is?? Of heeft bentley t warm?
    Gewoon doen wat goed voelt.

Ik ga zo ff in de zon heerlijk en dan vioolen kopen en Reza halen.

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou hierbinnen is t best warm hoor!
    Hij heeft alleen ronper korte mouw en broekje aan...

Heb t destraks geprobeerd en hij vond t niet heel lekker haha tenminste ff wennen.. Met een lepeltje ging t welw at beter :p

18. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Nou dan met een lepeltje is ir vast voorbereid op de fruithap :)

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa idd :)

Wil gewoon een paar keer per week even beetje proberen... Zodat ie ook een beetje aan de watersmaak kan wennen voor als et straks zomer is haha
    En lekker spelen met zn lepeltje :)

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat zijn eigenlijk jullie plannen met fruithapjes? Wanneer willen jullie beginnen? En potjes of zelf maken?

Hier is rond de 5 maanden het plan ongeveer...
    Maar ik vrag het nog even aande KA maandg als se me belt aangezien hij ook soort van uitslag/eczeem heeft ofzo...
    Dus misschien word het pas met 6 maanden aangeraden dan....

Deel Deze Pagina