December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Lief meiden.. Moet er gewoon weer van huilen.. Maar ik heb geen hoop meer of zo, ik loop letterlijk leeg.. Heb geen buikpijn of zo maar het loopt er gewoon uit..

Moet morgen vroeg de VK bellen en dan zou ze een echo plannen..

Ik heb dit echt niet aan zien komen, wat ben ik naïef geweest :( ik keek zo uit naar dit kindje :(

2. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Tuurlijk zag je dit niet aankomen meid... je eerste zwangerschap liep ook zonder problemen en dan verwacht je zoiets helemaal niet... maar naief ben je zeker niet... en zo mag je jezelf niet noemen hoor!
    Spannend allemaal zeg.. maar ook hectisch.. :(.. ik hoop nog steeds dat het goed zit en zal heel hard voor je duimen!!
    Knuf

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Natuurlijk heb je het niet zien aankomen, maar om dat nou meteen naïef te noemen, nee! Bij Zoë ging de zw.schap toch ook zonder problemen? Ik vind het dan niet zo gek dat je dan ook bij de 2e zw.schap relax alles afwacht en aankijkt ipv panisch om alles zorgen gaan maken.

Sterkte bij de vk met de echo, ik hoop dat het bloeden snel minder wordt en je cyclus weer regelmatig op gang komt. Dan kun je dit ongeboren kindje een mooi plekje geven.

Sterkte meissie! Xx

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend klote inge! :(
    En natuurlijk heb je t niet zien aankomen, maar dat maakt je niet naief hoor!

Heeel veel sterkte!

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks meiden.. Pff het is zo raar allemaal. Happy zwanger het weekend in en ongelukkig niet zwanger het weekend uit :( Ik heb net de VK gebeld en kan om 12.20 uur terecht voor een echo. Geen idee of ik daar wat mee opschiet maar ben blij dat er in ieder geval gekeken wordt. Grote kans dat het vruchtje er nog zit en dat ik dus toch moet afwachten. Maar misschien is het vruchtje al weg en dan kan ik het idd een plekje geven en verder gaan.

Hoop idd ook dat mijn cyclus hierna weer fatsoenlijk is en we met frisse moed verder kunnen.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja is idd wel bizar...

Succes straks bij de vk

7. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Succes straks Inge!

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dank je meiden ik laat het even weten als ik geweest ben..

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nou dames het vruchtje was al weg. Er is niets meer te zien behalve verdikte baarmoederwand en bloed. De VK dacht dat ik nog t/m dit weekend zou bloeden en dat het dan klaar zou zijn.

Het is voor mij een opluchting dat het vruchtje al weg is. Dan kan ik het nu ook een plekje geven en weer met goede moed verder gaan. Hoop nu dat mijn cyclus weer goed op gang komt.

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Heelveel sterkte Inge :(

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sorry meiden, heb de hele dag gewerkt echt rete druk dus kan nu pas reageren. Een opluchting dus Inge. Sterkte nog de komende dagen en neem de tijd om het goed te verwerken. Dikke knuffel! :)

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks meiden!

13. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hoe gaat het vandaag Inge? Kun je het al een beetje een plekje geven... :(

Nori; daar alles okidoki?

Hier eigenlijk alles goed. Weer aan het werk en Lina deed het wederom weer super bij de gastouder na bijna 3 weken thuis te zijn geweest. Erg fijn :)

We lagen vanmorgen op de bank, allebei nog in pyama. Wanneer mijn pyama jasje wat omhoog zat zag Lina mijn blote buik en ik wees en zei "baby" 'Beh beh' zei Lina :D Zo schattig... hihi

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden,

Ja het gaat weer een stuk beter met me! Heb het wel al een plekje kunnen geven en accepteer het nu ook. Ben in dat opzicht blij dat ik gisteren al de echo had en heb gezien dat het vruchtje al weg is. Denk dat ik me anders had gevoeld als ik nu nog in onzekerheid zat.

Aah super lief van Lina!! Smelt! Zo schattig als ze straks grote zus is!! :D

Hier verder dus alles zijn gangetje. Zoë is gelukkig weer helemaal zichzelf en een echte boef. Slapen ook weer als vanouds, vanmorgen was het 07.40uur dat ik wakker schoot en madam nog niet wakker was. Ze staat inmiddels ook los! Niet lang haha, maar het wordt met de dag langer. Denk dat ze nu een seconde of 20 los kan staan.

Hoe ontbijten jullie kleintjes nu? Ik zit qua melk alleen nog maar 's ochtends op de opvolgmelk (3) omdat ik haar dan een papfles geef. Nu wil ik denk ik van die papfles af maar weet niet zo goed wat dan te geven. 1 boterham? 2? Met melk? Of wat anders?

Ze eet nu (tijden zijn maar gemiddeld):
    07.00 - Papfles van 180/6 opvolgmelk en 4 scheppen bambix granen pap (die van 8mnd+)
    09.00 - Fruit, 1 tot 2 stuks en (dik)sap
    12.30 - 2 boterhammen met beleg en daarna 90 cc halfvolle melk
    15.00 - Tussendoortje (kan vanalles zijn) met (dik)sap
    18.00 - Avondeten met soms een toetje
    19.00 - Fles halfvolle melk 180cc

Ik wil ook naar de 300cc zuivel werken, hoe hebben jullie dit nu op een dag verdeeld? 300 is maar zo weinig, zeker als je ook een toetje mee moet rekenen.

15. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Lina's schema is nu een tijdje:

7.15 fles halfvolle melk 150 cc met granen pap
    11.30 1,5 boterham + stuk fruit en fles 150 cc halfvolle melk
    15.30 nijntjekoek/langevinger/cracker/fruit/evt.rozijntjes.. varieert per dag en hoeveelheid + ongeveer 130 cc roosvicee of aanleng (die van Slimpie vind ze heerlijk! Zit ook geen suiker in)
    17.00/17.30 warm eten, heeeeel af en toe een potje Olvarit 12+ daarna altijd een (klein) toetje
    Voor het slapen gaan nog een flesje warme melk van 100 cc !

Tussendoor slaapt ze nog 2 keer, 1 keer 's morgens van ongeveer 9.00 tot 11.00 en 's middags van 13.00 tot 15.00

19.00 ligt Lina altijd in bed dan slaapt ze ook door tot 7.00 (in onze vakantie zelfs 8.00.. was heerlijk :D)

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    "Fijn" inge dat het vruchtje al weg was..
    Nja fijn is t natuurlijk niet, maar je snapt me wel hoopik..

Aahhw lovely wat schattig!! Bentley zegt niks hahabehve een hoop gebrabbel:p

Ik geef bentley nog ateeds pap.. Maar uit een bordje(met een grote teelepel anders ben k een uur bezig haha)

Aangezien hij meestal smiddags 2 boterhammen eet en dan smorgens ook 2 en vind 4 boterhammen wel wat veel...

Maar ik kom wel op 300/450 per dag uit kwa zuivel..
    Maar de max is 500 dus dat zit wel goed :)

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @inge: goed om te lezen dat je zelf weer okidoki bent en jezelf wat beter begint te voelen. Zoë geeft je natuurlijk een enorme boost wat betreft de positieve dingen in het leven, toch?

@Xlovely: (af en toe heb ik de neiging om je echte naam hier neer te zetten, haha! iedereen heeft dat, behalve jij :p) wat SUPER cute van Lina! *smelt, smelt! :D:D

@Sam: hoe gaat het 's nachts met slapen?? Wil meneertje inmiddels doorslapen?

@Hier: druk, my gosh op mn werk is het echt chaos! :( vandaag 10uur gewerkt en er lijkt geen eind aan te komen.. pff... morgen nog een dagje en dan draag ik de boel weer over, gelukkig!

@Voeding:
    ik moet eerlijk bekennen dat wij niet zo nauw meer kijken, wat Ties nodig heeft krijgt hij, is dat de ene dag meer dan de andere dag, dan krijgt hij meer :p
    op maandag t/m woensdag
    6.45 180cc [nutrilon 3] 6schepjes + 3 pap[brinta]
    8.30 2 stuks fruit met een koekje/lange vinger'/soepstengel en sap
    [slapen van 9.30/10.00 tot 12.00/12.30]
    12.00/12.30 2 boterhammen met sap
    15.00 120cc [nutrilon 3] 4schepjes + 1 pap[brinta]
    [slapen van 15.30 tot 17.30]
    17.30 warm eten + sap + (soms)toetje
    19.00 90cc [nutrilon 3] 3schepjes + 1 pap[pyama pap]

op donderdag t/m zondag hoef ik niet te werken, dus slapen we wat langer door. Dan is de 1e fles rond 8.15uur :)
    Fruit rond 9uur / half 10 en de rest blijft eigenlijk hetzelfde..

halfvolle melk vind hij niet zo lekker (mama ook niet, haha!) over een tijdje proberen we het nogmaals aan te bieden, ik heb me er voorlopig bij neergelegd :p

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hmm jullie geven 's morgens dus ook nog pap. Morgen geef ik dr s morgens een boterham met melk. Kan niet anders want ben vergeten pap te halen :):p

Ja Zoë geeft me zeker een positieve boost! Heerlijk kind :D

Slapen doet Zoë ook nog twee keer op een dag. Meestal een uur 's morgens en 2 uur 's middags. En in het weekend slapen we hier ook uit! Als Zoë wakker wordt krijgt ze bij ons in bed een papfles en daarna slaapt ze bij ons gerust verder tot 9.30. En wij dus ook :p Vind dat echt zo genieten, lekker tegen ons meisje aan.

Sam: Ja snap helemaal wat je bedoeld hoor! En zo voelt het voor mij ook :)

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    whoopwhoop! vanmorgen halfvolle melk gegeven met brintapap erdoor en meneertje heeft ALLES op! :D Jeeej!!! :D:D

hoe gaat het met je Inge? Merk je dat het bloeden al minder wordt?

20. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Go Ties, go Ties :D :D

Deel Deze Pagina