December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden

Even snel berichtje van mij,

Allereerst wat sneu voor die zieke kleintjes! Kan er helaas over mee praten al goed het hier al een tijdje goed (klopt af)
    Beterschap!

Lovely alles goed met de zwangerschap?

Nori hoe is het met de kriebels voor een tweede?

Sam alles goed met jou en bentley?

En mandy en veertje ook alles goed met jullie en de kleintjes? V

Veertje hoe gaat het met de zwangerschap?

Ik heb de laatste tijd weinig tijd om te lezen en te reageren. Ben razend druk op het werk ivm aankomende oplever trainingen en een beurs volgende week. Daarnaast heb ik maandag examen medische kennis en ben ik eergisteren vanwege tijdgebrek pas begonnen met actief te leren. Daarnaast nog het nieuwe huis, kortom druk druk druk. Nu gaat ieder vrij uurtje ook in de studie zitten. Vandaar dus weinig aanwezig! Maandag examen, daarna paar dagen beurs en dan vanaf vrijdag hoop ik het weer wat rustiger te krijgen. Denk dat ik vanaf dan ook pas weer wat actiever wordt hier!

Nou ik ga snel weer leren... Inmiddels beland bij hoofdstuk spijsvertering..... ;)

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ja, oortjes verder schoon en sinds gisteren koortsvrij. Ik denk dat het de doorkomende tandjes en kiezen zijn (geweest)..

Fijn weekend allemaal!

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ja hoor alles is goed met de zwangerschap en bij jou Inge? Maandag echo toch? Spannend!! Duim voor een mooi kloppend hartje <3 ...

Fijn weekend xx

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hoe was de echo Inge? Die was toch vandaag??

5. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ja ik ben ook benieuwd! :)

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een echo! Hopelijk kunnen ze zien of Tycho een broertje of zusje erbij krijgt!

Ook nog een afspraak bij de kinderarts voor Tycho vandaag ivm altijd diarree! Dus pittig dagje lijkt me zo....

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden,

Echo was goed! :D Kloppend hartje gezien! :D Nu moet hij/zij flink gaan groeien haha het was nog erg inimini. Volgens de meting ben ik 6,3 weken, ik denk zelf 6,4. Termijn echo zal daar duidelijker in zijn. ETA is nu 1-11-13 :D

Ben helemaal happy!

Ben deze week en volgende week heel druk met het werk, dus kan hier maar af en toe reageren. 's Avonds moet zoveel mogelijk tijd gestopt worden in het huis want dat is nu ook een heel eind af. En ik moet natuurlijk ook nog tijd besteden aan onze kleine draak ;)

Hoe gaat het met jullie kleintjes? De zieke weer helemaal beter?

Zoë is hier de laatste dagen een borderline patiëntje ;) Ze is het ene moment super vrolijk en dan ineens slaat ze om in een kleine heks. Wordt ze boos en gefrustreerd en bijt ze ineens in dr sok of dr kinderstoel of zo haha! Gek kind ;) Ik denk dat het te maken heeft met kiezen en tanden want het arme schaap krijgt nu weer heel veel tegelijk. Met name de kiezen zijn vervelend en volgens mij jeukt het, vandaar het bijten.

Ze heeft ook weer nieuwe trucjes :D;)
    "Zoë hoe doet een schaap?" Zoë: "Bèèèh"
    "Hoe doet een koe?" Zoë: "Boooooee"
    "en een slang?" "Ssssssssss"
    En bij een varken knort ze haha. Komt allemaal door een boerderijboekje wat we hebben waarin je die geluiden voordoet. Echt een succes! En de slang komt van een boekje over Dribbel die verstopt is. (zit een slang in de klok)

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Jeeej!!! 2 goede echo's!! :D:D

@Veertje: een broertje!! voor grote broer :)
    @Inge: een kloppende hartje voor een brusje!!
    wat heerlijk voor jullie meiden!! :):):) ben helemaal blij voor jullie!!

@Xlovely: hoe lang moet je nog tot je verlof ingaat? kijk je er al een beetje naar uit? ;)

@hier: Ties heeft echt zoooooveel poepluiers,, en ze STINKEN! getsiebah! :p die tandjes en kiezen, ben blij als we deze fase voorbij zijn, blergh! :p (update: inmiddels zijn er boven 2 hoektanden en 2 kiezen door, onder bijna 2 hoektanden en bijna 2 kiezen..) 't arme mannetje..

9. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Mag ik ook komen meekletsen? Heb een dochtertje die voorzien was met 31/12/2011 maar toch besloot om op 06/01/2012 te komen.

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Van mij wel zoetje!

Vertel wat over jezelf zou ik zeggen :)

Ik zal me ook even voorstellen: ik ben inge, 25 jaar, mama van Zoë van bijna 14 maanden en zwanger van nr 2! Nu 7 weken. Erg spannend weer allemaal!

Ik zie dat jullie ook weer voor nummer 2 gaan?? :) zijn jullie al lang bezig? Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Zoetje: welkom! Je dochtertje heet Luna? Leuke naam! ;)
    En plannen voor een 2e?

@voorstellen: Ik ben Nori, 26 jaar, getrouwd, mama van Ties [geboren 23-12-2011] wonen in Geldrop (bij Eindhoven) en hebben een hond, Luna. :)
    Ik werk 3 dagen in de week als commercieel medewerker in de binnendienst voor een argarische uitzendonderneming.
    We willen waarschijnlijk dit jaar voor nr. 2 gaan, weten het alleen nog niet 100% zeker. Maar áls we ervoor gaan, dan gaat in augustus/september de pil in de prullenbak!

@Sam: gefeliciteerd met de 1e stappen de Bentley! Zag het filmpje op FB :D Knap van 'm!

12. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    @Zoetje; hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) Ik ben vandaag 30 jaar geworden, trotse mama van Lina, in augustus 4 jaar getrouwd en 32 weken zwanger van wondertje twee :)
    Ik werk 3 dagen (22 uur) in de thuiszorg.

@Sam; leuk filmpje inderdaad van Bentley, super knap!

@Inge; nog druk druk? Wel genieten van je zwangerschap he meissie!

@Hier; alles goed. Lina is helemaal opgeknapt sinds een klein weekje en is weer super vrolijk etc. :D Met mij is het ook goed, ik werk nog 4 weken en ga 11 april met verlof.. dus schiet alweer op :$

xx

13. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Hey Meiden,

Ik ben 21 jaar, wij trouwen op 11/05/2013, ben mama van een prachtige dochter Luna (geboren op 06/01/2012) en ik werk als administratief bediende.

@ tweede: Ik zou zelf al super graag willen, maar mijn vriend (bijna mijn mannetje) wil liever wachten tot ons nieuw huisje klaar is of toch als we op de bouw er een beter zicht op hebben. Ik snap hem wel hoor, maar mijn gevoel zou er nu al voor willen gaan maar mijn verstand wil me dan duidelijk maken dat het beter is er nog even mee te wachten. Ons nieuw huisje zou eind dit jaar klaar zijn dus ik zou de pil december in de vuilbak willen gooien... Liefst van al wat vroeger want mijn mamahart roept zo...
    Maar hoe maak ik dit duidelijk???

Groetjes :)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Xlovely: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! :D:D

Wat fijn dat Lina weer helemaal is opgeknapt! Wat heb je uiteindelijk als 'wondermiddel' ervaren tegen de waterpokken? (gewoon nieuwsgierig ;))
    Nog plannen voor je verjaardag, of rustig aan met ML en Lina?
    En al bijna met verlof joh! time flies... :cool:

@Zoetje: haha je kunt mannen niet zoveel duidelijk maken, als ze er zelf nog niet 'aan toe zijn'. Beter voor jezelf zijn moment afwachten, hoe moeilijk ook. Denk dat het niet onverstandig is om in dit geval met hem mee te gaan in zijn standpunt, het is niet niks om te moeten overhuizen met een dikke buik! laat staan middenin een verbouwing met alle stress er rondom heen..

@Inge: alles ok meid?:)

15. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan tot slot mijn zeggie, vele maken zich nogal zorgen, hihi!

De beeb doet het super, flinke knul (was erg groot geschapen net zoals zijn broer haha)! Maar mijn baarmoeder dat is een ander verhaal. Die groeit niet goed, neem rare vormen aan, de placenta leek ook een rare vorm aan te nemen, hij was heel groot in het begin, nu leek het minder te worden of althans niet meer! Bij Tycho was dat wel een ander verhaal, die kon nog we de hele winter door met die placenta.

Voel me behoorlijk schuldig omdat dit echt door mijn lichaam komt, ligt niet aan mijn ziekte (hoogstwaarschijnlijk)! Mar voel me alsof ik aan het falen ben, heb 16 april een 20 weken GUO daarna nog gesprek met de gynaecoloog en daarna nog een rondleiding en gesprek met de verpleegkundig langs alle belangrijke afdelingen in het ziekenhuis (is een ander ziekenhuis dan dat Tycho is geboren)! Waaronder NICU en verloskamers...

*snik snik, snotter snotter*

Btw heb in babyuitzet foto's geplaatst bij laatste items....

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Babynieuws!
    Veertje87--> 20 december 2012 --> T.ycho | uur | gram | cm
    Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm
    Sam20 --> 29 december 2011 --> B.entley | 9:58uur | 3226gram | 49cm
    Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm
    xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm
    Zoetje--> 06 januari 2012 --> L.una | uur | gram | cm
    Inge88-->
    27 januari 2012 --> Z.oë |14.09 uur | 3575 gram | 52 cm

Zwanger!
    XLovely --> uitgerekend op 09-05-2013 --> BOY or GIRL ? ;)
    Veertje87 --> uitgerekend op 02-09-2013 --> BOY :cool:
    Inge88 --> uitgerekend op 31-10-2013 --> BOY or GIRL ? ;)

Controles & Echo's
    XLovely -->
    Veertje87 --> 16 april GYN, 20wk echo & controle VK
    Inge88 --> 25 maart echo

even aanvullen dames!! :D

17. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tycho is van 2011, geboren om 15.57, 3650 gram, 53 cm!

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Babynieuws!
    Veertje87--> 20 december 2011 --> T.ycho | 15:57uur | 3650gram | 53cm
    Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm

Sam20 --> 29 december 2011 --> B.entley | 9:58uur | 3226gram | 49cm
    Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm
    xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm
    Zoetje--> 06 januari 2012 --> L.una | uur | gram | cm
    Inge88-->
    27 januari 2012 --> Z.oë |14.09 uur | 3575 gram | 52 cm

Zwanger!
    XLovely --> uitgerekend op 09-05-2013 --> BOY or GIRL ? ;)
    Veertje87 --> uitgerekend op 02-09-2013 --> BOY :cool:
    Inge88 --> uitgerekend op 31-10-2013 --> BOY or GIRL ? ;)

Controles & Echo's
    XLovely -->
    Veertje87 --> 16 april GYN, 20wk echo & controle VK
    Inge88 --> 25 maart echo

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    haha oja, duh :cool::p:)

20. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Bij Tycho dachten ze dat hij te klein zou zijn, nou hij is de grootste en "dikste" van de groep hier!

Deel Deze Pagina