Haaaai dames! Ik ben er weer Welkom zoetje! En dankje dames voir de leuke reacties op t filmpje! Ik was zoooo trots!❤ Nog steeds trouwens hoor Bentley is weer helemaal opgeknapt Vorige week op t cb geweest, hij is nu 78 cm en bijna 10 kilo Een lichtgewichtje dus Gister lekker even met VL naar de film geweest en wat gegeten Gaan jullie vandaag nog wat doen?
Babynieuws! Veertje87--> 20 december 2011 --> T.ycho | 15:57uur | 3650gram | 53cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011 --> B.entley | 9:58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm Zoetje--> 06 januari 2012 --> L.una | 12:02uur | 3250gram | 50cm Inge88--> 27 januari 2012 --> Z.oë |14:09uur | 3575gram | 52cm Zwanger! XLovely --> uitgerekend op 09-05-2013 --> BOY or GIRL ? Veertje87 --> uitgerekend op 02-09-2013 --> BOY Inge88 --> uitgerekend op 31-10-2013 --> BOY or GIRL ? Controles & Echo's XLovely --> Veertje87 --> 16 april GYN, 20wk echo & controle VK Inge88 --> 25 maart echo
Best een mooi lijstje @Sam: naar welke film zijn jullie geweest? En lekker gegeten? Altijd fijn even quality-timen met ML/VL @Hier: Ties stapt sinds 2 dagen de hele kamer rond. Enkele keren uit zichzelf, maar durft het nog niet 'voor het echie' aan. Buiten loopt hij ook al enkele stukjes mee aan de hand, zo cute op zijn schoentjes! Bekijk bijlage 313094
Sam en nori super leuk van de stapjes!! Zoë heeft vandaag ook haar eerste losse stapjes gezet!!! het waren er maar 3, maar goed het begin moet er zijn hè ben flink trots haha Daarnaast wel 4 kiezen die nu tegelijk doorkomen en dat geeft wel ff wat ellende zeg zure luiers, pijnlijke billetjes, nachtelijke dorst, spontane huilbuien etc.. tanden komen geloof ik ook door, e ht haar hele mondje doet pijn. Wat nu staat en doorkomt: 4 kiezen, 8 tanden en geloof nog 2 tanden die doorkomen, kan/mag niet goed in haar mondje kijken. Heb zelfs het idee dar er nóg een kies doorkomt maar dat weet ik dus niet zeker. Heb nu paracetamol in huis gehaald voor kindjes vanaf een jaar (had alleen die voor jongere) en die krijgt ze straks voor het slapen. Zal toch geen kwaad kunnen? Hoe gaat het verder met jullie? Lovely hoe is het met je en je buikje? Ga je nog eens een buikfoto showen??? Veertje leuk een broertje voor tycho!!! Gefeliciteerd! Hier: alles prima, wel behoorlijk moe en regelmatig misselijk maar dat is meestal goed te verhelpen door te eten. Ben ook behoorlijk opgeblazen en heb vandaag daarom maar een positiebroek aangetrokken haha. Echt geen zwangerschapsbuik, maar dit zit toch veel comfortabeler Morgen heb ik weer een echo! Hoop dat alles goed is!
Oooooh wat knap van Zoë!!!! De eerste stapjes zijn een feit Veel plezier morgen met de echo, ik zal voor je duimen dat alles ok is. Een zetpilletje tegen de pijn kan volgens mij niet zoveel kwaad, zou alleen niet te snel aan die dingen beginnen. Het is wel belangrijk om ze er zelf overheen te laten komen zeg maar. Bij Ties kwamen er boven en onder tandjes en kiezen door, ook heeeele vieze zure luiers en huilbuien als gevolgd van de doorkomende tandjes en kiezen. Ben pas met zetpillen begonnen toen de koorts was opgelopen naar 39,6 voor de pijn heb ik zoveel mogelijk zacht eten gegeven, sap/water laten drinken en fruit gepureerd. Het was even afzien, maar loonde wel! Sterkte met de kleine meid..
@Inge; veel plezier met de echo Ik hoop dat alles oke is! En wat goed van Zoë Ook beterschap trouwens !! Hier ook niet zo van de zetpillen... we hebben Lina een zetpil gegeven toen ze middenooronsteking had, maar wel pas bij 39,4 graden koorts. Ze moeten er inderdaad zelf overheen komen.. althans my thoughts @Nori; schattige foto.. wat gaan ze toch snel he die kids van ons!! Verder gaat hier alles super, ik voel me nog steeds goed en met Lina gaat het ook super. Ze ontwikkeld zich razendsnel, volop aan het "kletsen" is heel duidelijk in dingen wat ze wel of niet wil, ze lacht veel en is ontzettend vrolijk de laatste tijd. Ze loopt nog niet geheel los maar dat duurt denk ik ook niet meer lang @buikfoto; komt er een keertje aan Show jij hem dan ook Inge?
Wat goed van Zoë! @ zetpillen, ik geef gewoon een zetpil als hij duidelijk last ergens van heeft en zichzelf dus beetje in de weg zit... Wel of geen koorts.. Als ik hoofdpijn heb neem ik ook paracetamol
Thanks meiden! Zal straks laten weten hoe de echo is! Heb uiteindelijk geen zetpil gegeven omdat het goed ging voor het slapen maar ik heb wel zoals Sam zoiets van, pijn is pijn en als ik echt ergens last van heb dan pak ik ook een paracetamolletje. Hoop dat ze nu wat minder pijn heeft, aangezien de nacht gelukkig ook goed is gegaan. Ben toch blij als dat hele gebitje staat haha! Buikfoto: Zal ik zeker showen als ik wat te showen heb haha! nu alleen maar een opgeblazen darmen buik
Hihi.. zal nog niet heelveel te zien zijn inderdaad Als het dan maar van binnen goed gegroeid is Ben benieuwd!
Echo was goed! Yes! Meteen een mooi kloppend hartje te zien en het rijstkorreltje is al uitgegroeid naar een boontje Ben iets vooruit gezet, volgens de echo vandaag 8 weken en 6 dagen. De termijn echo moet nog laten blijken wat nu precies de uitgerekende datum is. Termijn echo heb ik 8 april!
Fijn dat de bacht beter is gegaan inge! En succes bij de echo straks! Spannend! Hoelaat moet je? Of heb ik daar overheen gelezen?
Babynieuws! Veertje87--> 20 december 2011 --> T.ycho | 15:57uur | 3650gram | 53cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011 --> B.entley | 9:58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm Zoetje--> 06 januari 2012 --> L.una | 12:02uur | 3250gram | 50cm Inge88--> 27 januari 2012 --> Z.oë |14:09uur | 3575gram | 52cm Zwanger! XLovely --> uitgerekend op 09-05-2013 --> BOY or GIRL ? Veertje87 --> uitgerekend op 02-09-2013 --> BOY Inge88 --> uitgerekend op 31-10-2013 --> BOY or GIRL ? Controles & Echo's XLovely --> Veertje87 --> 16 april GYN, 20wk echo & controle VK Inge88 --> 8 April termijn echo
Fijn Inge dat alles goed was Babynieuws! Veertje87--> 20 december 2011 --> T.ycho | 15:57uur | 3650gram | 53cm Norii --> 23 december 2011 --> T.ies | 20:19uur | 2940gram | 48cm Sam20 --> 29 december 2011 --> B.entley | 9:58uur | 3226gram | 49cm Mandy24 --> 30 december 2011 --> F.ynn | 18:49uur | 3210gram | 48cm xLovely --> 30 december 2011 --> L.ina | 19:25uur | 3340gram | 50cm Zoetje--> 06 januari 2012 --> L.una | 12:02uur | 3250gram | 50cm Inge88--> 27 januari 2012 --> Z.oë |14:09uur | 3575gram | 52cm Zwanger! XLovely --> uitgerekend op 09-05-2013 --> BOY or GIRL ? Veertje87 --> uitgerekend op 02-09-2013 --> BOY Inge88 --> uitgerekend op 31-10-2013 --> BOY or GIRL ? Controles & Echo's XLovely --> 2 april controle VK Veertje87 --> 16 april GYN, 20wk echo & controle VK Inge88 --> 8 April termijn echo
@Sam: dat zal het grote verschil zijn denk ik. Ikzelf pak ook niet snel iets tegen de pijn. Ben echt anti pillen, welke vorm dan ook. Wil Ties dit meegeven, in de hoop dat hij later ook minder snel een middeltje opzoekt, ipv er zelf weerstand of whatever tegen opbouwt. Soms is rust ook een wondermiddel @Xlovely: volgens mij liggen wij wel grotendeels op 1 lijn qua opvoeding en gedachten, vind het ooit best komisch om te lezen wat je schrijft. Het zou door mezelf geschreven kunnen zijn @inge: geweldig dat de echo goed was!!! Hiep hiep hoera voor het kloppend hartje!! @hier: vandaag een zandbakje (schelp) gekocht voor Ties. Bij de Action maar 3,99!! Best cool, haha! Verder alles ok, just doin' our thing
@Nori; haha, wat vind je dan zoal komisch? Leuk zo'n zandbak! Hier gaat ML er zelf eentje maken En laat die lente maar eens gauw beginnen!!
Nori; ben het wel met je eens dat je niet voor ieder dingetje een pijnstiller moet pakken, maar als je vergaat van de hoofdpijn oid pak je dan ook helemaal niks? Nooit? Ik heb toevallig een aantal weken terug gigantische last gehad van een doorkomende verstandkies. Mijn god, wat deed dat pijn. Dan heb ik super medelijden met die kindjes, waar alles doorkomt. Ik denk niet dat ze een weerstand op kunnen bouwen tegen pijn van doorkomende kiezen/oorpijn/groeipijn oid dus dan geef ik zeker weten een paracetamolletje. Een pm kan ook gewoon echt geen kwaad, ze zijn niet voor niets verkrijgbaar zelfs voor de allerkleintjes. Áls je maar idd niet om ieder hatseflatsje een pm geeft of pakt. Ook bij een verhoging of koorts waarbij kind zelf vrolijk en alert is, dan ben ik ook van mening niet te snel te geven. Maar dat is mijn visie er op Vannacht wel een pm gegeven, Zoë was helemaal overstuur, haalde haar uit bed en ze was echt kokend heet, haar huid zag zelfs helemaal rood. Dus uit haar slaapzak enzo gehaald tot op dr romper en even af laten koelen. 20 min daarna temperatuur gemeten, 39,9! En het was alleen maar huilen, huilen, huilen. 2 tuitbekers drinken later nog steeds overstuur. Dus toen pm gegeven en lekker tegen mij aan in slaap laten vallen. Wat had ik medelijden met mn moppie Vanochtend weer helemaal de oude als of er niets aan de hand was. Echt, hoe snel kindjes heel ziek kunnen zijn en dan zo snel weer beter. Apart!
Ach gossie Inge wat sneu! De koorts kan idd zo snel omhoog schieten! Ik pak pas een paracetamol als het echt niet meer gaat (lees: bijv. 2 dagen hoofdpijn, ondanks rust etc.) Ik ben wel wat gewend, dus kan wel wat hebben @Xlovely: niets in het bijzonder, gewoon de manier van opvoeden, bepaalde meningen enzo.