Spannend spannend Als deze baby zich ook iets eerder meldt dan ben je over 2 weken alweer voor de tweede keer mama! Ga je in het zkh bevallen? Of thuis?
Ben wel benieuwd hoe het bevalt xLovely, ik ben nu op de helft en kan nu al haast niet wachten, al die mini kleertjes weer....
Ik wil ook in het zkh bevallen lovely! Veertje jij bent gewoon alweer over de helft Was je 20 weken echo goed? Ik heb net pas de 12 weken bereikt haha. Ik kan niet wachten tot ik de baby weer ga voelen en zo!!
Inge geloof mij.. de tijd gaat zoooo veel sneller als bij je eerste zwangerschap.. Veertje ik ben ook benieuwd hoe het gaat bevallen (heel dubbelzinnig ) en de mini kleertjes liggen weer klaar! So cute
Ja dat geloof ik lovely! Moet wel zeggen dat de tijd het ene moment snel gaat en het andere langzaam. Maar denk als we straks goed en wel in ons huis zitten dat de tijd vliegt. Oohh ik ben zo trots op m'n moppie! Ze legt nu echt al meters af lopend! Gisteren voor het eerst zelf buiten gelopen, ze liep naar voetballende kindjes en gooide haar eigen Nijntje bal er tussen in haha! Ze moest en zou mee spelen was echt schattig. En daarna stapte ze zo mooi de hele keuken rond ze heeft de smaak te pakken! Zo grappig om te zien, echt zo'n waggelend eendje Nou laatste dag en nacht bij m'n zus! Vanaf morgen in ons eigen huis. We moeten nog wel de puntjes op de i (laten) zetten maar ik verwacht in mei zo goed als klaar te zijn. En dan de tuin nog maar dat wordt toch simpel grotendeels gras en 2 terrassen.
Hahaha! Ik keek naar de foto en daarna las ik dat van die scheve nekken.. je moet wel ff schuin kijken inderdaad hihi! Mooi buikje Inge! En wat knap van je kleine meid! Spannend morgen.. eindelijk in jullie eigen stekkie @Hier; Vanmiddag weer naar de VK
@Xlovely: het aftellen is begonnen! Jippieee!!! Ben zo nieuwsgierig hoe jullie ukkie eruit zal zien, hoe 'het' zal gaan heten!!! Helemaal leuk het vooruitzicht van een klein baby'tje erbij! @Inge: ja joh! Wie weet draagt mini de kleertje van zoë nog een keer, of hupsakee alles verkopen! Wel spannend @hier: wat een irritant harde wind vandaag! Waai zowat uit mn panty, nondepietje!
Hahaha norii Hoe is hemet jullie dames?! Hier zn gangetje Alleen de nachten/avonden zijn een beetje een drama.. Nja zal een fase zijn(hoop ik)
Hi Sam! Hier alles ok! Vandaag precies 2 jaar geleden dat ik positief testte en zwanger was van Ties! Wat gaat de tijd toch snel.. Wat vervelend dat de nachten nog steeds gebroken zijn, komen er soms tandjes door? Ik merk bij Ties dat hij alleen 's nachts wakker wordt, wanneer er tandjes doorkomen. Gelukkig is hij snel weer tevreden wanneer hij zijn speen krijgt en ik hem terug instop, we boffen echt met zo'n makkelijk mannetje. @Xlovely & Inge: hoe gaat het met onze zwangere huismusjes?? al aan het genieten van je verlof Xlovely? En Inge, wanneer hadden jullie geslachtsbepaling?? Duurt nu niet lang meer, toch? Gaan jullie het bekend maken wat 'het' wordt?
Hoi hoi Hier nog alles rustig, ben zeker lekker aan het genieten van mijn verlof! Flink de tijd nemen samen met Lina, veel samen dingen doen nu het nog kan! Ze vind het heerlijk om buiten te zijn (wanneer het weer het toelaat) En samen dansen en bewegen op muziek vind ze geweldig. Stukken wandelen en overal naar wijzen... Dus flink aan het genieten! Morgen gaat ze naar de gastouder, om weer met de andere kindjes te spelen. Dan gaat mams nog even de laatste dingetjes shoppen En verder.. rustig afwachten @tandjes; Lina heeft er boven ook weer een bij. Ze is dan een dag of twee jengelig maar 's nachts wakker worden kennen we hier niet. (heeeel fijn ) Alleen die luiers... pffff haha! @Inge; hoe is het in jullie nieuwe huisje?
Spannend lovely! Nog maar even! Ik ben hier de laatste tijd weinig aanwezig, heb het zo druk. Druk op het werk maar nog veel drukker met het huis. Natúúrlijk zit zo'n beetje alles tegen wat tegen kan zitten en is er nu nog niks af. M'n keuken zal waarschijnlijk morgen pas af zijn, dan pas kan ik de dozen uitladen, daarna pas de kamers die nu vol met dozen staan inrichten, dan pas opruimen etc etc. Kortom het is hier nog chaos. Ieder minuutje zit in het huis dus vandaar weinig hier. Hopelijk is het eind volgende week zo goed als klaar allemaal! Zoë is net gestruikeld en heeft echt een mega bult op haar hoofdje echt zo sneu! We hebben gisteren haar eerste schoentjes gekocht, met zo'n extreme flex zool. Nu loopt ze dus buiten ook volop het is echt heel snel gegaan. Ze kruipt nu nog amper en loopt echt hele lange stukken! Wil nu ook niet meer aan de hand lopen haha eigenwijsje! Maar goed daardoor dus ook ongelukjes en blauwe plekken en mega bulten
Dankuuuu Jij ook! Gaan jullie nog wat doen? Hier ff naar de rommelmarkt geweest en eenteletubbie op de kop getikt haha Zit nu in de wasmschine Bentley vind m helemaal geweldig!
Beetje laat maar jullie ook nog een gezellige koninginnedag avond Wij hebben vanochtend nog wat opgeruimd en geklust en 's middags even naar de markt hier geweest. Daarna lekker pannenkoeken wezen eten Dames welke moederfiets hebben jullie? Of hebben jullie een gewone dames fiets?
Hier een mamafiets, gekocht toen Lina 9 maanden oud was. De Sparta Amazone, hele fijne fiets We hebben vandaag niet zoveel gedaan. Beetje aangerommeld in huis en veel met ons mupke geknuffeld en gespeeld. Love it