@Sam: hoe gaat het nu in de nachten met Bentley? @Xlovely: +39 weken nu! Jiiiieeehaaaa!!! @Inge: een mamafiets! Net als Xlovely een Sparta Amazone (2e hands via MP voor 200 euro incl. Voor- en achterstoeltje, windscherm, kettingslot, buggydrager en fietstassen van Sparta) kei fijne fiets! @hier: gisteren rete goed verkocht op de rommelmarkt! >100 verdiend!!
Oh dames zijn het mijn hormonen of heb ik gelijk.. Heb net ff een potje zitten janken in de auto. Ik breng Zoë naar mijn schoonouders vertellen ze helemaal vrolijk dat ze gaan fietsen met Zoë, dat ze een fietsstoeltje gekocht hebben.. En ik zag er zó naar uit om dat voor de eerste keer met z'n 3tjes te gaan doen.. Was helemaal flabbergasted en heb er niks van gezegd.. Daarnaast maak ik me nu super zorgen, opa en oma zijn boven de 60 en hebben al weet ik hoe lang niet met een kindje voorop gefietst... Ik wilde dit zo graag voor het eerst met Zoë doen.. met ons gezinnetje.. En nu gaat ze voor het eerst fietsen met opa en oma en ik kan haar reactie niet eens zien.. Last van m'n hormonen of mag ik er wel verdrietig om zijn..?
Volkomen normaal maar ook wel een beetje zwangerschaphormonen hor! Ik had het gewoon gezegd en gevraagd of ze konden wachten tot jij het had gedaan met haar!
Dit Ik zou het gewoon zeggen hoor... Zo gek vind ik dat niet Hier gaan de nachten weer goed, of moet ik zeggen gingen... Haha Afgelopen nacht welgeteld 4 uur slaap gehad... Blegh ben zooo moe! Wou eigenlijk vanmiddg even samen met bentley naar bed.. Maar waarschijnlijk ben ik daarna nog moeier... Dus denk dat ik t maar niet doe Norii hoe gaat het eigenlijk met je man? Doet hij ook al wat of doe je nog alles alleen?
@inge: ik zou ook pissed zijn, maar er wel meteen iets van gezegd hebben (ben altijd heel direct) als het je dwars zit zou ik er zeker nog op terug komen, desnoods bel je ze op en zeg je dat je het niet relax vind, omdat je liever zelf het eerste fietstochtje wil maken. Helemaal niets geks aan hoor, vind je reactie volkomen normaal! Iedere moeder heeft recht op alles zelf een 1e keer met haar kindje doen. Dat moeten ze maar gewoon van je accepteren.
Nou ik ben normaal ook écht niet op mn mondje gevallen maar op de één of andere manier kwam het er nu gewoon echt niet uit. Het is al wat gezakt, denk dat het ook een totaalplaatje is. We zijn de laatste tijd zo druk met het huis en met werk dat ik me al regelmatig schuldig voel dat ik zo weinig leuke dingen kan doen met Zoë. En dan gaan opa en oma dit ineens doen en dat roep ik al weken dat ik zo graag met haar wil gaan fietsen.. Tja dan komt alles naar boven. Ik ga vanmiddag gesprek met P&O aan dat ik voortaan maar 3 dagen wil werken en dan 3 dagen 9 uur i.p.v. 3,5 dag. Dan werk ik in totaal maar 1 uur per week minder maar in de praktijk werk ik dat uurtje toch wel (vaak nog thuis). Mijn zus was er bij toen ik er ff doorheen zat en die stelde dit voor en dit staat me inderdaad wel aan. Vooral straks met 2 kindjes. Liever dan 3 dagen werken, de ene week 3 dagen werken is altijd prima te doen maar de week met 4 dagen vind ik soms best zwaar. Hoop dat ze er mee akkoord gaan!
Sam: heeft Bentley last van tandjes of zo? Sneu zeg! En ook voor jou De nachten gaan hier prima, madam gaat om 19 uur naar bed (soms later) en slaapt door. Máár; de laatste week is ze écht vroeg wakker! vanochtend 05.30 uur!!! Pffffff haha veel te vroeg. Ze gaat na haar fles melk of pap wel meteen weer slapen en dan maak ik haar om 07.30 uur wakker maar toch. Ben wel wakker en nu kan ik de laatste tijd niet echt goed meer slapen daarna. Dus hoop dat ze heel snel weer leert om lekker uit te slapen Voorheen was het echt een uitslaap baby haha! Maar goed aan de andere kant, als ik 3 dagen mag gaan werken met meer uur dan moet ik vroeger beginnen en dan zal ze toch rond een uur of 06.30 uur er uit moeten.
Nee hoor nog geen babynieuws Alles rustig! Lina kwam met 39 weken.. maar dit keer vind de kleine het nog wel prima in mijn buik, hihi! @Inge; het zijn ook zeker hormonen Maar inderdaad het is allemaal wat veel nu met je huis e.d. en weinig "Zoë-tijd" en dan hoor je dat ze iets leuks willen doen in dit geval fietsen, en dat 'steekt' dan dus ik begrijp je heel goed! Ik had er ook zeker wat van gezegd, maar tegenover schoonouders wel een beetje op een subtiele manier en niet zo direct zoals Nori het zegt Want dan voel ik me ook direct weer zo schuldig... Mag ik vragen waarom je zo 'lang' gewacht hebt met fietsen? Wij hebben vorig jaar herfst nog heerlijk gefietst (Lina 9 a 10 maanden oud) en in het winter zonnetje ook een paar keer @Slapen; Lina gaat rond 19.00 naar bed, soms rond 19.30. Ze slaapt de nachten door, maar wat Inge ook zegt, ze wordt sinds een weekje of twee wel eerder wakker 's morgens. Rond 6.20/6.30 en ja voor haar is dat vroeg! Haha. Ze is dan lekker aan het kletsen en ze blijft keurig liggen of gaat zitten en vertellen tegen haar knuffels. Half 8 staan we samen op. @Nori; lekker zakcentje verdiend zeg! Heerlijk
Ik ga er straks denk ik idd subtiel er iets van zeggen, vind het inderdaad sneu om boos te worden. Ze bedoelen het niet verkeerd. Ik heb zo lang gewacht omdat ik Zoë met het goede weer nog niet oud genoeg vond er voor en daarna zijn we naar mijn zus verhuisd en druk geweest met het nieuwe huis. Nu wordt het weer beter weer en krijgen we meer tijd dus vandaar dat ik nu wil gaan fietsen met haar. Ik ben ook alleen een goed weer fietser hoor. Ga niet door de kou of door regen
@Inge: heb je schoonouders al gesproken? Hoe hebben ze het opgepakt? @Xlovely: leuke foto van L.ina!!! lekker schommelen hihi @hier: veel gewandeld en gefietst met Ties de afgelopen dagen. Heerlijk buiten met dit weer! Net nog even snel de voortuin onkruid vrij gemaakt, is dat ook weer klaar. Verder eigenlijk weinig nieuws, gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden van ons. Zoontje is 2 weken ouder dan Ties en heeft er sinds eind maart een zusje bij (niet gepland, wel gewenst) Ben erg blij dat er bij ons nog geen 2e (op komst) is! hihi zij ervaren het als druk, maar zijn tegelijkertijd ook wel blij dat ze dadelijk snel uit de luierperiode zijn. (elk voordeel heeft zn nadeel ) Met Ties eigenlijk alles goed. Vrolijk, lief (!) lees: aaien, kusjes geven en knuffelen, de heeeeele dag door! En en en !!! Ties heeft zijn melkgebit compleet (op de achterste kiezen na) Bekijk bijlage 322758
Jaaa leuke foto he Lina vind het prachtig. Nu nog een glijbaan en een zandbak en we zijn klaar voor de zomer Verder hier nog alles rustig.. en ik wil zooooo graag!! Ben er gewoon helemaal klaar voor/mee
Ik zag 'nieuw bericht van xLovely' en dacht daar is babynieuws!!! Maar nee hoor, ukkie vind het wel best bij mama Sterkte meid, hopelijk duurt het niet lang meer..
Kan nooit lang meer duren lovely! In ieder geval héél veel succes alvast met de bevalling en geniet van jullie eerste momentje straks met z'n 4tjes oh wat kijk ik daar ook naar uit!
Die kleine van jullie maakt het wel spannend hoor! ik kijk MINSTENS 4x per dag op FB en ZP of er als nieuws is hihi
Lovely hoe gaat het met je? Inmiddels over de 40 weken toch? Wanneer heb je weer een afspraak bij de VK? Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hee dames Ja vandaag 1 dag overtijd.. zucht. Ik voel me nog net zoals iedere dag, goed, ik kan nog redelijk veel, geen enkel teken dat de kleine eruit wil! Is wel redelijk druk en af en toe een drukkend gevoel daar beneden alsof ie aan het duwen is... Ik moet dinsdag weer naar de VK, dan gaan ze (proberen te) strippen.. dus wordt allemaal reuze spannend. Ik hoop echt dat het eerder begint, doe dan maar met moederdag ofzo @Inge hoe is het met jou? Wanneer moet jij weer naar de VK? Met 16 weken kunnen ze laten zien wat het wordt toch? En ga je het dan hier bekend maken ? Spannend... Met Lina verder alles oke! Lief, vrolijk, kusjes geven op mijn buik.. hihi de schat!
Lovely: jammer natuurlijk dat de kleine zich nog even niet wil laten zien, maar wel fijn dat je je nog zo goed voelt! Ik hoop dat de kleine zich voor je VK bezoekje meldt! Moederdag zou wel speciaal zijn Met mij gaat alles prima! Ja dinsdag hebben we de Pretecho en weten we wat het is! En ik ga het gewoon bekend maken ja Maar ik denk zelf al zeker te weten dat er weer een meisje in mijn buik zit haha Gewoon een sterk gevoel, zal raar staan te kijken als het een jongetje is. Ben er wel net zo blij mee hoor! Lief van Lina! Als ik Zoë vraag 'waar is de baby' dan slaat ze zichzelf op haar buik alsof ze teveel gegeten heeft haha en bij mij wijst ze ipv m'n buik soms m'n borsten aan haha, dat gaat nog een beetje mis heb ook nog geen buik, echt een lichte bolling maar dat kan net zo goed zijn van een flinke maaltijd 'S avonds wel veel meer dan overdag! Zal vanavond nog even een fotootje maken. Het huis begint nu ook af te komen eindelijk. Nog wel wat aankleding en zo en aankomende week komen de gordijnen voor boven. Voor beneden ben ik er nog niet uit, dat duurt nog wel een paar weekjes dus. Zal ook wat foto's showen als het hier af is!