December 2011 / Januari 2012 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Seit, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @XLovely: idd ook hier geven we de fles lekker buiten hoor! Ik hou zo van de zon! :D

2. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Sterkte Mandy erg naar..dat afscheid.v je poezebeesten.
    Dacht al.hij klopt die banner wel

Hier Dieke ook heel de dag.buiten in de kinderwagen zo fijn.

3. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Thx meiden!

Hoe is het met jullie?
    Ook zo aan het genieten van het prachtige weer?
    Wij wel, fynn is echt een buiten kindje. Zodra hij binnen begint te mopperen en je loopt naar buiten dan is ie meteen stil en vrolijk.
    Hij slaapt nu ook al ruim een week echt door, hoef er ook niet meer uit voor een speen ofzo. Echt lekker. Hij krijgt nu 22uur de laatste fles en tussen 7.30 en 8.00 de eerste.
    Morgen weer naar het cb ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Gister flink wezen shoppen. Bij de zeeman hebben ze voor de jongens echt leuke dunne stoere broekjes, dus ff ingeslagen, aangezien een spijkerbroekje nu best warm is. Ook voor yara hadden ze leuke shirts en leggings enz. Het leukste daar vindt ik altijd de prijs haha. Hele tas vol voor weinig.

Fijne dag iedereen!

4. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hoi meiden!

Ja hier ook alles prima! :) Inderdaad heerlijk van het weer aan het genieten. Gister met ML lekker buiten gegeten, en Lina op de tafel in de wipstoel ;) Das nou echt genieten!

Heerlijk Mandy, dus weer veel ingeslagen. Zeeman heeft leuke prijsjes ja, zo af en toe wip ik er eens binnen.
    Wat fijn dat Fynn nu doorslaapt. Lina slaapt door vanaf dat ze 6 weken oud was. Tot op de dag van vandaag nog geen een keer 's nachts wakker geworden, heel fijn :) Gister en vandaag was het zelfs van 23.00 tot 8.00.
    Hopelijk houdt Fynn dat ritme vol !
    Succes op het CB.

Fijne dag allemaal xx

5. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Dat gaat goed dames met die blije goed slapende buiten kinderen van ons. Hier bofte ik ook Dieke kwam om 6.45 top hè.
    Gisteren implanon laten plaatsen deed geen zéér maar nu wel steekt beetje en ik lag er steeds op te slapen das ook niet slim natuurlijk..
    Zeeman heeft idd leuke dingen gisteren ook ff baby legging gekocht..en zag nog leuke Andre dingen en t blijft ook mooi hè.
    Ga zo sporten en oma past op..fijn zweten..en ben aan de sonja begonnen..niet streng..want heb woensdag en zaterdag een etentje. Hoop ff op wat kilo eraf.
    Hoest met t werken?
    X

6. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Hoi,

Net terug van het cb. Alles was goed. Fynn ontwikkeld zich goed. Hij was nu 60cm en 6330gram. Alles was netjes en goed. Hoop dat ie niet veel last krijgt van de prikjes, voor nu ligt hij lekker te slapen.

Geniet van deze mooie dag!

7. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Fijn Mandy dat weer alles goed was :)

Haha Fynn weegt ruim een kilo meer als Lina :p

Genietse!

8. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Haha ja inderdaad. Dat zal wel het verschil zijn tussen een meid en een jongen haha. Of wij krijgen een dikkertje haha.

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Fijn Mandy dat Finn zo mooi groot kereltje aan het worden is. Hoop idd dat de prikjes niet te veel last geven.

Hier voor de tweede dag kwam Dieke pas rond 7 uur s morgens voor de fles. hoe lekker is dat :)

Ik ga vanavond lekker uit eten in de stad met mijn lief.. zin in!

Ik had een zomerhoedje voor Dieke gekocht.. lache joh hij past helemaal niet veel en veelste groot.. en dat terwijl ze toch zo'n mooi rond bolleke heeft. Dus maar even een andere halen. Moeder met een shop missie hihi

10. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Haha moeders met een shopmissie inderdaad. Ik ben trouwens helemaal 'verslaafd' aan kinderbeurzen. Voor 2 weken terug ben ik nog op een kinderkledingbeurs geweest. Allemaal leuke dingetjes gekocht in maat 62, nou een tas vol en nog net geen 10 euro kwijt, heerlijk :D
    A.s zondag ga ik weer naar zo'n beurs ;) Leuke zomerkleertjes spotten/shoppen !

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Lovely klinkt goed ik word ook altijd zo blij als ik van vriendinnen kleding krijg voor Reza..lekker graaien hihi

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Aaaah ik wil ook shoppen!!!! Zit er helaas niet in, hebben in okt vorig jaar een nieuw huis gekocht en eind jan een nieuwe auto.. centjes zijn dus even op :(
    Verder alles ok hier, drkdrukdruk met vanalles dus ik kom alleen even snel zwaaien en bijlezen!

13. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    Hoi Dames

Hebben jullie nog een plekje voor mij om mee te kletsen?
    Mijn dochter is 26 dec geboren. Ze is ons eerste kindje.
    En ik zou het wel leuk vinden om met een groepje mee te kletsen met kinderen van ongeveer dezefde leeftijd als haar.
    Ik zal dan snel een beetje terug lezen zodat ik een beetje weet waar jullie het zoal over hebben.

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Kv; mij is het prima hoor! Ik heb ook een dochtertje, van 30 december, ze is ook ons eerste kindje. Hoe gaat het allemaal bij jullie? Hoe is je bevalling gegaan?

Nou wat een druilerige dag vandaag, dat wordt heerlijk de hele dag binnen blijven met Lina!
    Vandaag is ze alweer 3 maanden oud!! Waar zijn die eerste maanden gebleven?! Pffff....

15. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    @ lovely das toevallig! Fynn is vandaag ook 3 maanden ;).

@ kv, welkom. Hoe heet je dochter? en inderdaad hoe heb je de bevalling ervaren? Ik heb een dochter die over twee maanden 3 wordt, ze heet Yara. En 30 december is onze zoon Fynn geboren.

En inderdaad lovley wat een weer. Is wel ff wat anders dan wat we de afgelopen week hebben gehad. We gaan zondag naar de efteling, hoop dat het dan in elk geval droog is.

16. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    mijn bevalling viel op dat moment tegen, maar achteraf mag ik niet klagen vind ik zelf. ik had graag thuis bevallen maar ben toch nog naar het ziekenhuis moeten gaan.
    ik kreeg snachts om half drie een wee, ben toen naar de wc gelopen en daar braken meteen mijn vliezen. ik kreeg daarna eigenlijk gelijk de weeen heel snel achter mekaar. om half 7 kreeg ik al persweeen, maar mijn ontsluiting was toen nog maar 5 cm, dus ik moest tegen mijn weeen in puffen, en dat terwijl ze heel snel achter mekaar kwamen. dus na anderhalf uur was ik helemaal kapot. toen toch maar naar het ziekenhuis (echt niet prettig met persweeen 20 min in een auto moeten zitten). in het ziekenhuis ging alles heel snel, ik had vrij snel 10cm en met 4x persen was ze er om 11.49u.
    alles bij elkaar zo'n 9 1/2 uur dus ik mag niet klagen.
    Ze heet trouwens D.aantje.

17. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    Alles gaat goed met haar, alleen overdag wil ze echt niet slapen.
    ze doet af en toe een hazenslaapje in de box. ik heb daar het voedingskussen inliggen waar ik haar wel eens opleg met de speen.

@Misslizzy, vind je dat niet akelig als ze met het spuugdoekje op hun hoofd liggen?
    Bij mij moeten er ook wat kilo's vanaf maar ik vind het nog moeilijk om te gaan beginnen met dieeten, vooral omdat ik nog borstvoeding geef.

@Mama of Dave, wat een verhaal zeg. zonde dat je de "voorpret" hebt moeten missen.

@Mandy24, wat erg dat je de katten weg hebt moeten doen. ik heb zelf ook katten, maar ik merk gelukkig nog niks aan mijn dochter van allergie
    Die van jou slaapt ook al lang door. D.aantje slaapt meestal van ongeveer 21.00u tot ongeveer 5.30u. ik vind dat wel prima hoor.

@Xlovely, ik ben laatst op een speelgoed en kledingbeurs geweest. ik vond het ook geweldig. zonde dat er niet meer in de buurt zijn hier.

18. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Mandy ja toevallig he ;)

Kv; klinkt als een snelle maar heftige bevalling! Bij mij braken ook 's nachts de vliezen (2.15 uur) maar de echte weeen begonnen bij mij pas na de middag. Uiteindelijk is Lina om 19.25 geboren, wederom in het ziekenhuis (eigen keuze)

Wie is er van dit clubje al aan het werk? Nori weet ik en Sam volgens mij ook maar de rest?

19. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Kv; Wat vervelend dat ze overdag niet wilt slapen! Lina ligt hier alleen in de box voor te spelen! Slapen doet ze in haar eigen bedje.
    Wat fijn dat jullie meid ook al lekker doorslaapt. Hoelang al?
    Hier slaapt ze van 23.00 tot 7.00/8.00. Heerlijk :)
    Waar woon jij ergens?

Heb je ook facebook? :p (wie niet tegenwoordig)

20. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    ik ben trouwens 33 en mijn vriend 34.
    we wonen in de buurt van roermond.
    we hebben een eigen zaak en ik werk nog als verpleegkundige

Deel Deze Pagina