@xlovely, ze slaapt sinds een week of twee zo lang door. Ik heb ook facebook Ik ben vorige week begonnen met één dienst te werken en volgende week heb ik 3 diensten. Ik vind het wel leuk om weer te werken, maar ook moeilijk om haar achter te laten. maar ze is dan bij haar papa dus dat is wel prettig.
Ik ben nog lekker vrij tot 23 april. Maar heb wel weer zin om te werken. Begin het thuis zitten en niks hoeven wel zat te worden. Ben een beetje toe aan afwisseling haha. Bevalling hier opzich prima. Fynn was er met 9min persen uit. Alleen de placenta wilde niet loslaten. Dus dat was wel drama. Maar goed heb er wat moois voor terug gekregen. Maar voor mij geen zwangerschap meer ( dus kan me nu na 3 maanden prima vinden in het advies van het zk).
@mandy24, vervelend als je dan nog gedoe hebt met de placenta madat je je kindje hebt. Als ik nu terugkijk op mijn bevalling dan kan ik alleen maar denken: het is maar één dag ellende, en daar krijg je zoiets moois voor terug dat je die ene dag er echt wel voor over hebt. Hier wel nog plannen voor een tweede, we willen ook niet al te lang wachten. Ik moet zeggen dat ik de zwangerschap ook wel mis.
hai dames, er is weer een hoop gekletst zie ik. Leuk! Welkom KV78 gezellig dat je mee kletst. Mijn verhaal in het kort een tweede dochter geboren op 11 januari met geplande keizersnede en dag erna flinke complicaties met mijn darmen gehad. Daarna ook een blaasontsteking en ons meisje heeft reflux maar dat gaat nu best goed (afkloppen) we hebben ook een meisje van tweeenhalf. En wat je zegt het is even ellende en daarna heb je wel een prachtig kindje. Ik vind het zo genieten als ze lacht en kletst..ze reageert ook heel schattig op haar grote zus. Meiden dat weertje bah.. vond het vorig weekend echt tien keer fijner.. morgen gaan we in deze kou een trampoline ingraven op de camping van mijn schoonouders nou brrrr. had liever de zon dan werd ik er tegelijkertijd ook nog bruin van haha. Vandaag met Reza mee naar dansles geweest de moeders mochten dit keer meedoen .. was erg grappig.. nou ben ik niet super ritmisch maar er waren moeders die echt verre van een muziekaaltalent hadden. Moest er stiekem wel een beetje om lachen. Was erg leuk om even samen met de oudste te genieten. O en dan even een vraagje .. alweer over die flesje.. Dieke drinkt nu in de avond een klein flesje van 60cc want ze is rond 20.00 vaak hongerig en huilerig en als we hem geven slaapt ze na de 23.00 fles tot 7 uur door en gister gaf ik hem niet.. omdat ik haar stil had gekregen.. nou mooie boel wilde ze om 3.30 en om 7.00 een flesje kon ik dus twee keer mijn bed uit.. wat zouden jullie doen standaard die 60 cc extra geven naast de 5X 150+5?? weet niet wat ze nu weegt dus meer voeding wil ik niet geven toch?
Lizzy is het niet een idee om de 4de en 5de fles omhoog te gooien. Zodat ze niet een extra flesje hoeft. Maak je 180 (wordt dan 195 ofzo). Heb je ook de 60cc extra, maar tijdens haar vaste tijden. Wij hebben nu 4x 150 + 5 en 1x 180 + 6. En fynn krijgt nu 22.00 de laatste fles en tussen 08.00 en 08.30 de eerste.
Ik ben er gelukkig goed vanaf gekomen na de bevalling als ik dat zo hoor van jullie. ik was iets gescheurd maar dat heelde echt heel snel. had wel verschrikkelijk last van een aambei, kon echt niet goed zitten de eerste dagen. maar dat was dan ook het enige. @norii, wat een lekker snoetje zeg!! ik zal ook snel een foto plaatsen. schrijf meestal met de telefoon en volgens mij gaat het niet lukken om daarmee een foto te plaatsen. over flesvoeding kan ik geen advies geven. wat dat betreft is borstvoeding wel makkelijk vooral omdat ik voed op verzoek. ik hoef dus geen rekening te houden met de hoeveelheid op een dag.
Hmm meiden een trieste mededeling van deze kant..... De band tussen de banner en mij komt niet meer goed pffff . Dus heb de relatie net definitief verbroken haha. Maar wees gerust..... Als jullie willen weten hoe oud ons mannetje is....... Dan adviseer ik jullie om even bij de banner van lovely te spieken, deze komt op de kleur na aardig overeen
Pb je mijn dan ook even kv? Ik heb tot 2 weken terug ook volledige bv gegeven. Was geweldig om te doen, en deed het toen ook op verzoek. Nu geef ik fv, gaat ook super gelukkig! Lina krijgt 5 flessen van 210cc! De laatste fles rond 22.30 en dan de eerste tussen 7 en 8 uur. Lizzy; de flessen inderdaad wat ophogen?
Trouwens nog bedankt dat ik met jullie clubje mee mag kletsen. vind het wel leuk om ervaringen en tips met elkaar te delen.
Wow lovely, die kleine meid van jullie heeft een grote maag haha. Maar ik dacht altijd dat ze niet boven de liter uit mochten komen, maar kan ook zijn dat dat in yara haar tijd zo was en nu niet meer. Oh nog een maandje en dan mag de kleine man aan het fruit. Nu al zin in haha. Lovely jij wilde toch eerder beginnen? Nog reactie van het cb gehad daarop? Ik begin denk rond de 3,5 maand. En dan niet met fruit maar met groente. Fynn heeft vaak rond 5uur trek (terwijl hij 3uur de fles heeft gehad) dus dacht begin met groente om 5uur miss trekt hij het dan beter tot 6uur.
@ sam, hoe is het met u? Ben heel niet gewend dat jij zo lang stil bent @ mama van Dave, hoe is het daar? @ norri wat is het toch een heerlijk ventje (beetje late reactie, sorry!)
Thanx voor t meedenken ga vandaag fles omhoog doen. Ze sliep wel heerlijk tot 7.30..fijn. Oooo die foto's wat gaaf en zo goed gelukt ook. Mandy die van Jou op fb waren ook super. Zo was ff kort ga nu snel.douche hebben volle agenda hihi x
Mandy je zegt over een maandje beginnen met fruit, dan begin je als fynn 3,5 maand is... maar hij is nu toch al 3 maanden? Wij hebben het er verder niet meer over gehad op het cb. Ik denk dat ik het met 4 maanden wil gaan proberen. Wat jij zegt dat fynn meer trek heeft in de avond, dat heeft lina echt nog niet. Ze heeft nog voldoende aan de 5 flessen. Ach, we zien het wel. Heerlijk lizzy, wat fijn zo'n nacht he! Hier was het weer 8.00 Ik ga lekker rustig aandoen vandaag, ML gaat in de tuin werken! Sam waar ben je meis? Fijne dag meiden xx
Hier heeft dochterlief vanmorgen doorgeslapen tot 7.00u. af en toe denk ik , zal ze niet té lang slapen? ze is gisteren om 20.30u gaan slapen dus dat is dan 10 1/2 uur!! Ik ben benieuwd wat ze bij is gekomen als we naar het cb gaan. als ze dan te w Weinig bij is gekomen zal ik haar wel wakker moeten maken tussendoor denk ik.
@Mandy: haha thanks! @Flessen: Ties drinkt 5x 160cc + 5 schepjes nutrilon en 2 schepjes JBPM Schema is oververandert: maandag t/m woensdag: 6.45 - 10.15 - 13.45 - 17.15 - 20.45 badje en naar bed donderdag t/m zondag: 7.15 - 10.15 - 13.45 - 17.45 - 20.45 badje en naar bed Welkom KV78!