Kv niks mis mee hoor! Ik denk niet dat ze zeggen dat ze te weinig is bijgekomen, is een mooi gewicht denk ik zo! Het is niet erg als ze af en toe een ruk maken van 9 a 10 uurtjes! Maak je dus maar geen zorgen En anders gewoon even voorleggen bij het cb!
@ kv, ik heb het afgelopen week gevraagd op het cb. Vanaf 2 maanden mogen ze 1x een ruk van 10 uur maken. En vanaf 5 maanden mag dit zelfs 12 uur zijn. Dus is niks mis mee! Fynn krijgt om 22.00 zijn laatste fles en tussen 08.00 en 08.30 de eerste. Dus soms komt hij op 10 1/2 uur uit. Ik zou de kleine meid gewoon lekker laten slapen. Je hebt kans dat als je haar wakker maakt, ze nog zo moe is dat ze minder goed drinkt.
Ties krijgt om 20.45uur zijn laatste flesje. Hij slaapt dat tot 6.45 (omdat ik hem op de dagen dat ik moet gaan werken, wakker maak voor de fles. Ik vind het prettig om hem 's ochtends de eerste fles zelf te geven) Als ik hem zelf wakker zou laten worden slaapt hij misschien wel tot 8uur of langer, maar wij maken hem eigenlijk altijd tussen 6.45 en 7.30uur wakker voor de 1e fles. Bij hem zit er dus altijd 10uur tussen en dat gaat prima! Vertrouwen op je eigen gevoel, je kleintje laat anders echt wel van zich horen!
Sorty sorry sorry dames!!! Had t beetje druk enzo Heb wel alles gelezen... Hoop dat ik wat heb onthouden haha Lizzy hoe gaat het tot nu toe met de opgehoogde fles? Of nog niet geveven? Wat een leuke foto's norii! En hoorde dat die van mandy op FB staan.. Z ook eens even spieken dan! lovely oow wat goed 5x 180! Haha heb t ook een x geprobeerd en 2 flessen lukt wel maar daarna stapelt et zich op en gaat ie steeds mider drinken... Dus nu gewoon 2 flessen savonds van 180 Of bedoel je eigenlijk 210/7? Hier krijgt onze man de laatste fles rond 22.00 Word rond 5/6 uur wakker... Speen erin en slaapt dan weer verder tot 8 uur ongeveer heeeeeerlijk! Ow en hier 5 flessen 3x 150/5 en de 2 laatste 180/6 Tijden rommelen een beetje.... Soms is t lastig om 5 flessen in 14 uur te stoppen... Vandaag zelfs pas om 8.30 fles dus vandaag zitten we op 4x180/6. Welkom kv!
dank jullie wel dames. Ik ben weer gerustgesteld. Als ze echt honger zou hebben dan zou ze zich wel melden, dus ik laat haar ook lekker slapen. Nu weet ik tenminste dat ik niet de enige ben. Ik ga eens proberen een foto te posten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=234577&stc=1 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=234578&stc=1&d=1333222969&d=1333222944
Heee sam gezellig. Balen dat je t zo druk hebt..wel genieten v je zoon? Leuke foto kv mooi fijn meisje Hier idd op jullie advies de laatste twee groter gemaakt en ja hoppa ze kwam.pas om 6.45uur gaat goed dus.
Gisteren had D.aantje voor het eerst de "schaterlach" echt helemaal geweldig. ik was gekke gezichten en gekke geluiden aan het maken en ze kwam niet meer bij. ze schreeuwde af en toe echt hard. tot ze de hik kreeg van het lachen, toen ben ik maar gestopt. ik moet er nu nog om lachen als ik eraan terugdenk. zo grappig.
vanmiddag fijn met mijn grote meisje naar een voorsteling van het Zandkasteel geweest. (zijn poppen uit een kinderprogramma ) Was erg leuk. Ben vandaag een beetje gammel.. kou op mijnlijf en snot in de kop..BAH Dieke had wel goed geslapen op die grote flessen, maar vandaag zat ze erg vol.. spugen en flinke waterige poepbroeken.. even inde gaten houden of ik haar nu niet te vol stop Oeps Zo lekker Peking Express kijken..en vroeg snurken. @KV wat leuk die schaterlach.. Diek heeft wel veel lol in de box en je hoort soms ook de vreemdste geuiden.. heb al wel op de telefoon staan maar moet het ook nog ff met de camera vastleggen. Hier heeft ons kleine meisje soms ontzettend droge plekken op haar gezicht.. smeer al met soort van vaseline achtige creme.. iemand nog een goede tip? Had gister een feestje en daar waren een aanta zwangere meiden.. het voelt dan alweer zo lang geleden.. die dikke buik zo bizar. hebben jullie al plannen voor de Pasen?
@Xlovely, waarom ben je gestopt met borstvoeding? @Norii, doe jij je zoontje elke dag in badje? Hier gaat ze 2x per week in badje of onder de douche anders ben ik bang dat haar huidje droog wordt. De andere dagen gewoon met een washandje kopje-kontje. @Misslizzy, mijn dochtertje heeft ook wel eens droge plekjes in haar gezicht. Ik zweer bij de baby gezichtscreme van de hema (paarse tube), maar ik hoorde een tijdje terug dat deze uit het assortiment ging, maar bij sommige hebben ze nog voorraad liggen.
@ Kv; ik ben gestopt met borstvoeding omdat Lina steeds meer ging 'wurmen' tijdens het drinken. Het was op een gegeven moment voor zowel haar als voor mij niet meer fijn. Het ontspannen gevoel had ze niet meer, en leek na een voeding niet meer voldaan. Toen ben ik het langzaam af gaan bouwen. Ik sta hier nog steeds positief achter, ben trots dat ik het 2,5 maand heb volgehouden En wat leuk die schaterlach van Daantje. Ik zou zelf ook helemaal in een deuk liggen Lina lacht veel, maar het schateren moet ze nog ontdekken, hihi. @ badje; Lina gaat hier ook 2 keer per week in bad. En af en toe nog een keer extra met papa onder de douche. De andere dagen inderdaad ook even met een washandje over het gezichtje, handjes, en billetjes/vagina. @ droog huidje; hier heeft Lina gelukkig niet echt last van, behalve als ze uit bad komt. Dit is dan alleen in haar gezichtje, ik gebruik een gezichtscreme van Tout Petit (van Mylene) Werkt prima. @ Lizzy; ja gek is dat he? Dat je weer zwangeren om je heen ziet. Dan denk je wat gaat de tijd toch snel... Ik vond dat zo'n bijzondere tijd! Hier verder alles goed, leuk weekend gehad, gisteren naar de beurs geweest weer leuke kleertjes geshopt. I love it. En nog naar een verjaardag. Fijne dag allemaal xx
@xloveley, jammer dat je bent moeten stoppen met borstvoeding. het is ook best een opgave soms vind ik. ik ben ook snel wanhopig als ze een keer slecht drinkt of echt vervelend is aan de borst. maar inderdaad, alle tijd die je hebt kunnen geven is meegenomen. hier gisteren een drukke dag gehad. eerst bij kennissen op bezoek waar ook nog meer bezoek zat. en daarna naar schoonouders waar het ook druk was. en dan merk ik dat onze meid dit toch te druk vind. ze is dan die avond heel erg zeurderig en vandaag ook niet te genieten. dus voortaan nog maar één bezoek op een dag.
KV herkenbaar als wij teveel bezoek krijgen of weggaan dan merk ik dat ook aan Dieke. A.s. woensdagmiddag gaat ze naar mijn ouders dan zijn daar haar zus en twee nichtjes ook. Eigenlijk hebben we s avond oppas nodig omdat ik ga hardlopen (1e trainingsavond) en mijn lief moet zaalvoetballen..ik zie dat dus niet zitten en nu zegt mijn vriend gelukkig het voetbal af. Want tja alle opa en oma's zijn lief. De opa en oma die evt. opzouden passen zijn nogal druk.. denken dat ze nu al mega veel zin heeft om te spelen en maken haar super moe.. met als gevolg huilen.. Das best een beetje uitzoeken soms.
@kv: ja, ties gaat elke avond in bad. Doe er dan badolie in voor zn huidje. Shampoo en zeep gebruiken we max 2x per week. @droge huid: balneum creme werkt echt perfect! Is geur en parfumloos zeg maar, dus ideaal voor ieder huidje. Kost 5euries ofzo bij de etos. Trekpleister verkoopt het niet.
Rustig hier... @misslizzy, wij hebben alleen nog contact met de ouders van mijn vriend. en die zijn ook erg druk. en dan hebben ze nog een hondje die bij het minste heel hard keft . mijn schoonmoeder heeft ook nog eens een harde stem en gaat dat heel druk doen als ze d.aantje ziet. en d.aantje vind dit helemaal niet leuk. ze begint dan vaak ook te huilen en wil naar mij toe. ik durf er niet echt iets van te zeggen.
@ norri nu je het zegt ja die creme had ik vroeger ook. heb het nu snel gehaald en hopen dat het werkt. Hier om de dag soms elke dag een badje met neutral babyolie en soms gaat ze mee onder de douche en dan gebruik ik zwitsal zeepvrije wasgel. @KV als het je te gek wordt met die familie dan zou ik er wel een keer wat van zeggen.. anders blijf je dat ongemakkelijke gevoel houden. Ik heb het ooit bij Reza wel tegen mijn vader en zijn vrouw gezegd ze doen nu beter hun best om rekening met onze ideeen te houden (maar tja zit in hun karakter) soms blijft de onrust. Hier slaapt Diek al een stuk beter in ze krijst niet meer zolang.. net binnen 5 min al in slaap joehoe. Moet zo lachen om die grappige blikken. ze ligt dus met een spuugdoekje over haar hoofd en door het woest heen en weer bewegen verschuift dat en dan zie je ineens twee grote kijkers vroijk mij aankijken zo van Yes hier ben ik! haha heb net een heerlijk recept van een chocoladetaart gescoort en dat gaan we dus maken als dessert met de Pasen..mhmm nu al zin in. Jullie nog plannen?
Sow, lekker rustig hier Plannen met pasen.. niet echt eigenlijk Wij gaan morgenavond naar een 90's party in Den Bosch en Lina gaat dan logeren bij opa en oma. Zondag brunchen we dan meteen mee als we daar zijn. Verder niet echt plannen. Maandag ook niet. We zien het wel, mooi weer wordt het helaas niet. Verder gaat het hier allemaal rustig zijn gangetje. Lina doet het nog steeds super. Slaapt nog elke dag tot 8.00, huilt bijna nooit (!!) Is een hartstikke tevreden meissie. God, wat hou ik van haar Volgende week 's avonds eerder de fles geven 's avonds, om te kijken of ze rond 7.00 wakker wordt voor de fles. Dit ritme moet ik dan namelijk erin zien te houden als ik de week erop weer ga werken. Fijn paasweekend allemaal! xx