December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Coon, gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!!

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ coon; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Coon: gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk gaat het goed met jullie beide!

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Daisy1985
    Ja een vriendin van dat meisje vroeg ook hoe het kon dat ze zwanger was geworden. Dus zei vertelde dat ze een keer ruzie hadden gehad en dagen niet met elkaar hadden gesproken. dus was ze met de pil gestopt en toen ze weer bij elkaar kwamen hadden ze sex. Ze hadden al eerder sex gehad zonder iets en toen was ze ook niet zwanger geworden dus had ze zoiets: waarom zou ik deze keer wel zwanger worden?

@Aapje2009
    Precies! Als het nodig is staan ze er zo onder.

@Sniffy
    Dat doen ze zonder verdoving toch? Wel fijn dat het nu is opgelost, hopelijk kan ze dan ook wat beter drinken! Verder klinkt alles heel goed. Fijn!

@Babystew
    Hmmm goed en minder goed nieuws. 500 gram goede morgen dan doet ze zeker een inhaalslag! Ik vind het zo erg voor je sorry misschien een hele stomme reactie, maar ik snap heel goed dat je je zo voelt. Maar in de weg lopen doen je toch potverdorie echt niet. Ze is jou dochter en onthoud dat je alles doet wat je kan! En straks doe je lekker thuis een inhaalslag en ga je de hele dag genieten van je roze wolk! En volgende keer gewoon wat zeggen van die verpleegster.

@Coon
    AH GEWELDIG!! VOORDRINGER :p. Lekker genieten van jullie kleine meisje! Hele mooie naam ook.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Sterkte met het herstel!

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier zometeen met vriendlief naar de huisartsenpost. Hij heeft koorts en blijft maar extreem aan de diaree. De stoppers werken ook niet. Hij heeft geen eetlust en misselijk. We denken nu aan een voedselvergiftiging.
    Ik ben heel blij dat ik hem heb kunnen overhalen om naar de ha te gaan. Want in eerste instantie wilde hij niet.
    Dus hopen dat het dan wordt opgelost en dat ie lekker kan slapen vannacht.
    Morgen kunnen we mooi samen naar de vk. Vind ik ook wel prettig idee, mocht ze me gaan strippen, dat hij er dan ook is! En dan hopen dat ie beter is en de kleine zich mooi aandient. Lijkt me een prima plan toch?

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Boo, dat doen ze idd zonder verdoving. Een verdoving is ook weer een prik. En als ze gelijk knippen voelen ze in principe hetzelfde .

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Lekker een zieke vriend terwijl je hoogzwanger bent.
    Hopenlijk knapt hij snel weer op.En hopenlijk beval je daarna snel maar ja jullie kleine meisje lijkt op mama.Even eigenwijs.:D

9. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk weet de HA je te vertellen waar je vriend last van heeft en heeft hij er wat voor! Nogmaals beterschap aan je ventje!

Wel lekker dat je morgen samen naar de vk kan en hopelijk kan ze je strippen. Ik vind het een prima plan!! :) ;)

10. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom vanavond weer ff checken! Ga eten koken enz.
    Eet smakelijk voor iedereen!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Coon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wel balen zeg om dan alsnog tegen het einde aan een ks te krijgen maar goed, alles voor jullie meisje!

Babyboo, goed dat jullie naar de hap gaan want het klinkt niet echt goed. Hij moet ook goed letten op inname van vocht als alles eruit blijft lopen... Hoop echt dat ie snel opknapt want dit is voor jou ook niet fijn (niet dat hij er iets aan kan doen natuurlijk).

Lin, logisch dat je bent gestopt met bv. Ik had dat toen ook bij Sophie; ze werd geler (bilirubine wel goed nog gelukkig) maar dat kwam door ophoping van afvalstoffen doordat ze gewoon nix binnen kreeg. 2 dgn na de ks (en na 0 voeding dus) besloten over te stappen op kv. Ze zat pas na 2 wkn op haar geboortegewicht dus dat zegt wel genoeg.......... Voel je je er nou niet schuldig om, je moet doen wat het beste is voor jullie kleine meid.

Babystew, ik hoop ook elke keer weer dat je met goed en beter nieuws komt maar we zijn wel blij dat je ons op de hoogte houdt. Wat een muts die vpk trouwens! EN nee, je loopt niet in de weg; jullie zijn de ouders van Mila en ook al hebben de doktoren het nu voor het zeggen, voor haar eigen bestwil, onthoud dat wel he!

@hier: vanmiddag heerlijk 1.5 uur geslapen in bed! Men, wat had ik dat nodig zeg! Nu een gezellig avondje met manlief en Sophie en mijn moeder komt ook nog even gezellig langswippen. Dan is er weer een dag voorbij en een dag dichterbij de ks!! Besef het nog niet helemaal moet ik eerlijk bekennen........ Komt denk ik die ochtend pas, of die avond vlak voor het slapen gaan ofzo.

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @coon gefeliciteerd met je dochtertje. Zo te lezen heftige bevalling. Sterkte met het herstel.

@babyboo goed dat jullie naar de ha post gaan. Hopelijk knapt je vriend snel op zodat ie je goed kan ondersteunen tijdens de bevalling.

Hier de kleine al bijna 400 Gr. zwaarder dan haar geboortegewicht.

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou vriendlief heeft een maagdarm infectie. Er is niet veel aan te doen. Gewoon goed uitzieken en goed blijven drinken. Hopelijk is ie gauw beter, mocht het strippen morgen kunnen en goed werken..

@Sniffy
    Ja dan heeft het inderdaad niet heel veel nut. Fijn dat het nu in ieder geval is opgelost!

@Susan79
    Oeh dat klinkt lekker ontspannen en gezellig inderdaad. Kan met goed voorstellen dat het nog helemaal niet door dringt. Hier ook niet hoor ondanks dat ik eigenlijk elk moment kan bevallen..

14. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Coon: Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat je snel mag herstellen van de KS. Ga er lekker van genieten!

Babyboo: wens je vriend maar beterschap, vervelend hoor :(. Nog ff volhouden meid, het kan nu niet meer lang duren.

Babystew: fijn dat Mila zo goed gegroeid is! Lijkt mij lastig dat je niet alles zelf kan doen qua verzorging in het ziekenhuis en dat je soms afhankelijk bent van verpleegsters die het niet helemaal doorhebben. Ik hoop echt dat jullie haar zo snel mogelijk naar huis mogen nemen!

Hier:
    Vandaag bij de VK geweest. Ik moet morgenochtend naar de Gyn in het ziekenhuis. Baby is toch nog niet goed ingedaald. Ze willen nu checken of de verhouding tussen mijn bekken en baby goed zijn, hoeveel vruchtwater ik heb en of dat mijn bekken misschien te smal zijn voor een bevalling. Ik ben geboren met een heupafwijking (nu geen last meer van), maar dat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik vind het fijn dat ze alert zijn en dat we morgen ons ventje mogen zien, maar ik krijg waarschijnlijk ook een inwendig onderzoek en daar zie ik erg tegenop, wroeten in mijn bekken :(. Ik hoop maar dat alles goed is en dat ik geen KS hoef uiteindelijk. Misschien ga ik eerder ingeleid of gestript worden. Morgen maar afwachten!

Vanavond ga ik maar eens mijn ziekenhuistas inpakken (voor het geval dat ik toch naar het ziekenhuis moet/wil). Ook gaan we de klossen eronder zetten.

Hoe gaat het verder met iedereen?

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Babystew echt vervelend dat het zo lamg duurt en dat van die persoon in oplleiding dat deed, vind dat niet kunnen.
    Lin balen van je bv, maar een happy lin is een happy baby
    @gewicht, tja 9 kilo erbij.........baby 4295.....placenta was 800......veel vruchtwater, en nu een week verder, ik ben dunner dan voor de zwangerschap, minute broeken zakken af, ja ik kan mijn broeken weer aan :)
    Het leuke nu is.....ik kan bunkeren

Ps ik geef bv, wilde eerst daarmee beginnen omdat ik nog niet zeker was over kv.
    En beginnen met kv en spijt hebben kun je niet meer omdraaien andersom wel

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wowkaat, dat is wel spannend je afspraak morgen . Ik hoop dat je gewoon mag/kan bevallen.

Hier zijn de klossen er na 1 dag al weer onder vandaan gegaan. Ik moest op een krukje staan om mijn bed in te komen. Ik vond dat een beetje gevaarlijk en ook pijnlijk. De kraamverzorgster vond het geen probleem.

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Wowkaat
    Fijn dat ze je inderdaad even extra controleren! Is nooit weg, en lekker weer een extra kijkje naar jullie kleintje inderdaad! Heel veel succes alvast morgen ;)

Hier gaat het oke.. vriendlief dus ziek zoals je al zag en ik een pijnlijke buik. Dus ik roep iedereen bij deze op:

WILLEN JULLIE ALSJEBLIEFT HEEL HARD VOOR ME DUIMEN DAT IK MORGEN GESTRIPT KAN WORDEN EN DAT HET DAN OOK WERKT?!

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Jonijoni
    Thanks voor het duimen !

@Sniffy
    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met moeder en dochter
    Wel sneu dat ze het zo geknipt hebben,maar wel fijn dat ze het nu doen !
    Lekker hoor al 11 kilo lichter!

@Prinsesje
    Ja heb uiteindelijk voor de mannen macaroni gemaakt ,kleine man wil dan altijd helpen met worst snijden,zo leuk zit hij dan bij mij aan het aanrecht met zijn mesje en plankje te snijden en eet het dan zelf gelijk op:D
    En voor mezelf heb ik aardappelpuree kaas met blokjes boterhamworst gemaakt en een stukje zalm gebakken ,mmm smaakte heerlijk!
    Zo hey dan had je er wel even werk aan met 2000 foto s,komen er straks nog veeeeeel meer bij ;)

@Blondje
    Zo he I.sa groeit echt super zeg zo te lezen ,lekker hoor!

@Babystew
    Wat rot zeg dat M.ila nu niet meer zelf wil drinken ,hoop dat ze het snel weer goed gaat doen
    En ik zou er zeker wat van zeggen,jullie moeten ook genieten van zulke momenten en zeker omdat jullie de ouders zijn en het jullie meisje is
    Het is niet de bedoeling dat jij je rot voelt en thuis zit te huilen
    !!
    En je moet je nooit teveel voelen als het om jullie meisje gaat ,een moeder weet het het beste als het om haar kindje gaat
    \En een kindje heeft een moeder meer nodig dan al die mensen die zich er mee bemoeien,tuurlijk heeft ze de artsen nodig,maar zonder een moeder kan een kind niet
    Hele dikke knuffel!
    wat een mooie foto !

@Coon en Coonman
    Gefeliciteerd met jullie dochter A.iyanna!
    Wat een mooie naam heeft ze gekregen zeg!!
    Lekker genieten nu van jullie meisje!

@Babyboo
    Sterkte met je vriend,hopelijk hebben ze iets voor hem zodat hij zich snel beter gaat voelen*lees net dat er niks tegen is en hij uit moet zieken,nu maar hopen dat hij snel beter is *
    En idd nu maar hopen dat hij zich morgen beter voelt en dat jij te strippen bent en jullie morgen de kleine in jullie armen mogen houden!

@Susan
    Lekker genieten van je gezellige avond samen met je man !

@Wowkaat
    O he dat is idd wel even minder als je dat te horen krijgt
    Ik hoop voor je dat het meevalt en je toch gewoon kan bevallen,maar goed dat weet je morgen pas,succes en sterkte vast voor morgen
    Wel weer even lekker naar de kleine gluren!

@Brusje
    Ja dat doe je goed zeg met je gewicht,maar wel fijn dat je nu zo lekker kan bunkeren :D
    En de bv loopt goed ?

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden! even snel vluchtig bijgelezen hoor, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer!

@lin: wat balen van je bv! maar ook wel begrijpelijk.. ik kan me voorstellen dat je er echt van baalt!

@babystew: jeej meid ik kan wel janken om je verhaal, ik kan me echt zo goed voorstellen dat het naar is.. ik was vandaag al blij dat de kraamzorg best wel afstand nam en mij vanalles liet doen (was ook laatste dag..) dan voel je je echt mama.. Ik hoop dat jij die roze wolk nog dubbel en dik krijgt als kleine Mila thuis is!!

Hier: L.ars heeft iedere avond nu steeds een huil-uurtje.. heel vermoeiend.. vooral voor mij want het is precies de tijd dat ik echt zo moe ben dat ik echt in slaap val.. maar als hij dan in zijn wieg ligt begint hij weer.. niet willen drinken, niet sabbelen op mijn vinger.. gewoon geen idee.. even huilen..
    Maar de nachten gaan eigenlijk heel goed.. dus daar hou ik me maar aan vast..
    O ik moet al weer.. meneer heeft honger!

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ik ga zeker voor je duimen! En beterschap voor je mannetje...

@coon gefeliciteerd!

@babystew wat erg dat het nog steeds niet goed genoeg gaat dat ze binnenkort mee naar huis mag... Hoop dat het echt snel beter gaat en ze met jullie mee mag

@ iedereen met langzaam herstel, kom op, komt goed

@iedereen die al bevallen is geniet lekker!
    @iedereen die nog moet bevallen en er klaar mee is: relax! Je kindje komt pas als hij/zij er klaar voor is! Er is er nog geen een blijven zitten!
    @babyboo, jammer dat het opzeggen van het contract nog niet geholpen heeft!

Deel Deze Pagina