Babyboo; hoe was het gegaan?! E.mma ligt idd heerlijk bij ons op de kamer. Bevalt echt super, snachts lekker makkelijk. Kan al gaan voeden aks ze iets wakker wordt op dat ze krijst dus ze blijft lekker rustig. Ze heeft zelfs al haar eigen plank in de kast haha!! Papa moest een plank vrijmaken!
Flora, lekker he je kleintje op de kamer. Wij hebben het ook gedaan en straks weer (we moeten nu ook wel ). Maar straks als ze iets groter is als je wakker wordt dat gepruttel in de wieg naast en als je dan kijkt zon big smile. Nieuwwolkje, lekker je man een maand thuis straks. Petera, zet hem op! Daisy, lekker nog ff je haar doen. Hier maandag alle 3 geknipt, dus we kunnen er ook weer ff tegen aan hier. Blackbird, s avonds clusteren ze ook vaak, dus veel drinken en vaak aanleggen. En anders zou ik ook een speentje geven hoor, is hier altijd goed gegaan. (alleen nu zou ik wel vanaf willen, maar dat is nog lastig) Groen, ik heb geregeld last van mn hormonen. Vorige week een paar keer in huilen uit gebarsten, om niks eigenlijk. (en normaal ben ik altijd zo nuchter) De kleine is hier inmiddels weer de boel lekker aan het verbouwen. Zul je natuurlijk altijd zien . Enige wat ze gezien hadden waren wat kalkplekjes op de placenta, maar dat schijnt normaal te zijn voor dit termijn en als je in de stad woont. Harde buiken zijn ook weer minder en er was ook nauwelijks weeenactiviteit op de ctg.
Fijn dat het allemaal goed was, en dat de kleine de boel aan het verbouwen is. Toch een geruststelling.
Ja idd, liever maar een lekker druk kindje, ook al doet het soms wel een beetje pijn, dan een rustig kindje.
Hallo dames bedankt voor de felicitaties ik heb niet alles nagelezen doe dit met me tel. het is allemaal heel heftig geweest komt zo een spyglooog langs.toen de weeen begonnen ging het heel snel er zat bijna geen rust tussen.moest naar het ziekenhuis vanwege me bloeddruk toen ik daar aan kwam kwamen de weeen al om anderhalve minuu heel veel pijn in me rug en bekken gehad toen ik mocht persen schoot het niet op na een uur persen besloten ze de vacuumpomp tegebruiken na 4 keer mee trekken schoot het nog niet op.dus een spoed keizersnee.kleine meid doet het goed gister al gelijk me tepels kapot gezogen nu doen we het met tepelhoedje en dat ging goed .ik ben net zelf onder de douche geweest en voel me redelijk goed. zo dit was ff in het kort hoe het is gegaan
@Flora Wat een mooi en tevreden meisje is E.mma zeg! @Blondje Naar zeg dat I.sa zo n last van krampjes had,hopelijk gaat dat snel beter O gezellig even naar je vriendin ,is wel fijn als je elkaar een poosje niet heb t gezien dat je elkaar dan weer ziet! Fijn dat je nu weer zelf mag autorijden en dat je weer van alles langzaam aan mag gaan doen ! @Robin Ik hoop voor je dat de kleine man nog even een dagje wacht en dan precies op de datum komt en niet op de verjaardag van zijn oma O leuk he de boom zetten @Nelta Hoe is het nu? Fijn dat ze niks geks gezien hebben en dat de kleine het weer goed doet Hier ook s avonds na e ctg alles van binnen verbouwd,de gyn zei de volgende dag al dat ze dat heel vaak hoort dan valt er onbewust toch een last van je af en word alles weer wat ontspannender en dan voel je de kleine weer goed,gelukkig maar! Moet je morgen weer heen ? @Blackbird En wat zegt de vk ervan ? idd el goed dat je het allemaal even aan haar vraagt! @Nieuwwolkje Oei dat is minder zeg,hopelijk heb je niet al teveel last van je knie en enkel~! knuffel !! @Bella O dan is het idd wel fijn dat ze dan weer weg is,als de klik er niet is is dat ook niet fijn Zo lekker xzeg dat de kleine meis doorgeslapen heeft,echt knap!! @Daisy wel zo fijn idd als je haar weer even goed geknipt is zo voor de bevalling Onze kapster komt volgende week en vriend baalt daar goed van @Petera Succes meis,hoop dat je de kleine snel in je armen hebt! @Babyboo Hoe is het??? heeft de VK iets voor je kunnen doen?
@Coon Zo dat klinkt idd heftig zeg,wel fijn te lezen dat je meisje het verder goed doet en jij je redelijk voelt Wel fijn dat ze een psycholoog langs sturen
Hier zojuist even de keuken goed gedaan,tegeltjes afgenomen,fornuis aan de kant en alles eronder erachter en opzij helemaal geboend Kleine man ging me helpen,wel van de wal in de sloot,maar ach dat ruimt mama wel weer op Net even gezeten en ga nu de was ophangen en de kerstspullen uitzoeken met de kleine man en dan straks weer eten koken en daarna als papa er is gaan we de boom optuigen,vind het wel zo gezellig staan !
Wow, dat klinkt inderdaad wel heftig. Hopenlijk gaat het snel weer een stuk beter, doe je een beetje rustig en let je een beetje op jezelf. Fijn dat je kleintje het in ieder geval goed doet.
Coon, jeetje heftig meid!! Doe maar rustig aan en concentreer je op je herstel en je kleine meid! Petera, wow zet m op!! Babyboo, en wat heeft de vk voor je kunnen doen? Uhm verder weet ik t al niet meer. Hier kapot na het schoonmaken van 2 etages. Pijn aan mn rug dus ff aan het uitrusten. Moet eignelijk nog 1 verdieping dweilen, wasje vouwen en opruimen... Pffffffffff en Sophie wordt wrs ook al zo wakker.............
@Coon: Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam hoor Aiyanna. Wat een kleintje. Naar dat je zo'n bevalling mee hebt moeten maken, eerst de vacuum en alsnog een keizersnede.. Hoe gaat het met jullie? @Babyboo: Ik hoop dat je vandaag ingeleid kan worden en jullie misschien vandaag nog of morgen jullie Nikita eindelijk kunnen ontmoeten! Gaat nu alweer wat beter hier hoor, alleen mijn emoties schommelen nogal heen en weer. Hangt echt van mijzelf af (ongesteldheid werkt ook niet mee ), de verpleegster van de dag en van hoe Mila het op dat moment doet. De laatste dagen was het totaal niet ontspannen maar alleen maar gestress en kijken naar de monitor. Ze hebben hier ook zo'n oud ding dat maar blijft piepen als er iets is geweest, ook al is het allang weer goed. Dat houdt dan pas op als de verpleegster binnenkomt en het uit zet (zelf mag je dat niet doen). Werkt af en toe ook op mijn zenuwen. Ze houden het nu op gewoon een groeispurt, terwijl ze eerst zeiden dat dat eigenlijk niet kon *zucht*. Maarja er is geen vocht te zien, alleen een dikke baby!! Ze weegt nu 3645 gram en is 51 cm en ik was over 8 dagen uitgerekend, als ze op tijd gekomen was was ze dik boven die 4 kg gekomen! Verder dronk ze vandaag en vannacht weer wat beter, ze hebben de nachtvoeding er voor het eerst uitgehaald (en iemand vroeg het nog maar nee, ik kolf niet meer helaas) en daar was ze het niet zo mee eens hihi. Heeft toen 40 ml zelf gedronken. Vandaag lag ze tegen mijn schouder omdat ze moest boeren en toen zei de verpleegster (kon het zelf dus niet zien) dat ze telkens naar me keek als ik begon te praten, zo van "hee, die ken ik!" Was helemaal blij. Ze kent me nog
zo das relax je man een maand thuis,wou dat dat hier ook was,maar helaas moet hij volgende week weer aan t werk
Ik zit samson en gert te kijken, valt me iets op. Alberto Vermeer, word door samson steeds meneer spaghetti genoemd. Weet iemand waarom dat is? Hij is kapper van beroep dus daar ligt het verband ook niet. Weet iemand waarom Alberto Vermeer, kapper van beroep, steeds Meneer Spaghetti genoemd word???? Eet hij heel veel spaghetti???? Of is er een andere reden dat hij Meneer Spaghetti geoemd word???? Misschien een stomme vraag maar ik vroeg het me gewoon af.
Mijn man is strax 5 weken vrij! Heeft gewoon vakantie opgenomen, heerlijk! Alleen 1e kerstdag heeft hij 24 uurs dienst maar ik heb al mn ouders ingeroepen om me te helpen dan aangezien ik Sophie natuurlijk niet mag tillen. Voel me echt gezegend met de vakantie van mn manneke
Hier ook een mannetje met 4 weken vakantie Hij heeft de laatste tijd veel overgewerkt zodat hij straks lekker een poosje thuis is Kan er nu al naar uitzien!
ik las al kindjes die doorsliepen,wow wat snel zeg! hier helaas nog erg moeilijke nachten,lois wil niet in haar eigen bed slapen alleen mar in ons bed en het liefst op de borst,als we har proberen weg te leggen dan blijft ze echt net zo lang huilen tot je haar weer bij je neemt(afgelopen nacht een uur lang geprobeerd maar tevergeefs) Verder nog elke 3 a 4 uur wakker voor voeding kijk echt uit naar het moment dat ik weer even mijn ogen langer dan 2,5 uur kan sluiten
oh heerlijk aapje! ik wilde een poging doen om terug te reageren maar de kleine is weer wakker en de oudste wil ook aandacht dus ik moet weer gaan sorry!
@Goofie Joepie! Fijn dat je vannacht zo goed hebt kunnen slapen! Voel je je nu ook weer wat beter? @Nelta Heb je ondertussen al gebeld? Zou ik gewoon even doen hoor! *Oh ik lees dat je al hebt gebeld* Hier doen ze dan altijd eerst naar de vk voor bloeddruk en hartje luisteren., daarna moet ik naar het ziekenhuis voor een CTG en een echo. @Groen29 En heb je nog lekker kunnen slapen? Lekker je lichaam zijn werk laten doen en ontspannen! @Scrapdoodle4 Spannend joh! Het gaat in ieder geval niet lang meer duren. En lekker toegeven aan je nesteldrang wanneer je kan zou ik zeggen. Hier is alles elke dag opnieuw ook weer heerlijk schoon. Vind ik zo prettig! @Wowkaat Fijn dat alles goed is en dat ze het even in de gaten houden. Toch weer een geruststelling. @Aapje2009 Dat klinkt als een gezellig dagje met je zoontje! Veel plezier met je kerstspulletjes vanavond! @Robin88 Ik zal voor jou hard hopen dat ie morgen niet komt . En ja dat ribben gevoel heb ik ook vaak, dat is wanneer ze bij mij met haar kontje of voeten er tegenaan duwt. @NieuwWolkje Jeetje meid. En hoe gaat het nu? Doet de kleine het nog wel goed? @Bellamanuela Lekker hoor dat ze het zo goed doet! @PeTera Oh spannend joh, Dus we krijgen beebjes nieuws van jou. @Daisy1985 Oh lekker je haren knippen. Dat ga ik heerlijk na de bevalling doen. Ik kan niet wachten! @Blondje Lekker joh dat je weer mag gaan auto rijden. Kan me goed voorstellen dat je je dan ook weer wat vrijer voelt! Lekker van genieten! @Coon Fijn van je update en ik hoop dat jij ook gauw een goed herstel mag hebben! Doe het lekker rustig aan en geniet van de kleine! @Babystew Dat zal een heel fijn moment voor je zijn geweest denk ik toen ze dat zei! Tuurlijk je bent der mama en ze is gek voor op je! Dus laat je niet gek maken, zeg er gewoon wat van wanneer je je bedrukt voelt en we zullen hard duimen dat ze gauw mee naar huis mag! @Susan79 Oh lekker zeg ik ben jaloers! Ik wil hem ook wel 5 weken thuis, maar helaas..
@babyboo, leuk dat je op iedereen iets terug schrijft, maar ehhh waar blijft jouw update? Hoe gaat ie met jou? Hoe is het afgelopen?