December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Flora
    O dat is idd niet leuk als je mannetje er zelfs om/van moet huilen
    Maar kan het me wel indenken
    Vind het wel superlief van hem!
    Ook erg fijn dat je moeder vandaag komt zodat jullie niet helemaal alleen zijn!

@hellepelle
    Spannend allemaal meis,ben benieuwd wat de gyn zegt!

@Blondje
    Niet leuk dat je moeder haar kleindochter al zo n poos niet heeft gezien
    Vandaag idd de schade maar even lekker inhalen!

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tim!!:D

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Babyboo,zet hem op meis je kan het!!

4. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Ja, we hebben weer baby nieuws!

Nickey, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam T.im daar hebben wij ook nog over gedacht!

Babyboo zet hem op, eindelijk is je tijd daar!

Petetera zal nu ook wel een kleintje hebben, toch?

5. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Flora: wat een snoepje is E.mma toch, leuk filmpje :) Super schattig van je man, echt leuk om te zien lijkt me dat hij zoveel om jou en de kleine geeft!

NieuwWolkje: oei, doe je voorzichtig!

Nelta: goed om te horen van de ctg en echo! Nu ben je ook in ieder geval weer even gerust gesteld :)

Coon: heftig die bevalling! Fijn dat je je goed voelt, lekker rustig aan doen nu en genieten van de kleine :)

Babystew: dat lijkt me zeker fijn om te horen :) Zo zie je maar weer, mama's zijn onvervangbaar...

Frutsel: hopelijk hoeft je man niet weg straks, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

Babyboo: eindelijk !! Zet hem op meid, nog even en je hebt je kleine meisje eindelijk in handen! :D

Robin: vervelend dat het werk van je man zo een machtspositie heeft. Voor veel dingen staan jullie volledig in je recht, maar net wat je zegt, als je dan op je strepen gaat staan zul je zien dat het qua sfeer en alles of onwerkbaar wordt, of dat hij er gewoon uitgeknikkerd wordt om een of ander wissewasje

Scrapdoodle: oh wat goed! Bij jou heeft het dus in ieder geval 'geholpen'.

Daisy: in ieder geval toch nog een kleine meevaller inderdaad!

Wij kregen juist een hele rare rekening die zegt dat we in een hele korte periode 900m3 gas hebben verbruikt. Volgens mij moet ik dan 24uur het gasfornuis permanent aan hebben staan, dus vandaag maar weer eens bellen.

Nicky: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE :D Geniet lekker van elkaar :)

Susan: beterschap!

Hellepelle: succes in het ziekenhuis, volgende week is inderdaad ineens heel dichtbij, spannend hoor!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met Petera is!

Hier alles ok, mijn moeder is er sinds gisteren om te helpen schilderen en doen, dat is een stuk gezelliger dan alleen thuis zitten, Vanmiddag naar de vk, ik ben benieuwd hoe alles er nu voor staat, ik begin ineens vocht vast te houden, dus we zullen zien.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha! Moeten we wel nog steeds de lijst volgen of mag het nu door elkaar? ;)

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schilderen is altijd gezelliger als je het samen doet! :) Wat een ellende he dat vocht.. Hier heb ik er ook al 2 weken last van. Maar als ik de andere dames moet geloven ben je die na de bevalling weer zo kwijt! :)

Succes bij de vk!

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gisteren trouwens ook bij de vk geweest. ben weer helemaal goedgekeurd en als ons ventje volgende week maandag nog in mijn buik zit, dan gaan ze kijken of ze mij gelijk kunnen strippen!
    Maar hopelijk meld de kleine zich uit zichzelf :)

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Nicky, gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

Babyboo, zet hem op meid!!

Prinsesje, mooi dat je weer goed bent gekeurd en hopelijk dient hij zich idd zelf aan. Het is toch volle maan dit weekend ;)

@vocht vasthouden, hier ook last van. Ringen krijg is lastig om en mn laarzen gaan nog maar net dicht.

Hier vanmorgen Stijn naar het kdv gebracht en daarna gelijk ff geshopt voor de kids. Jeans en een overhemd voor Stijn. Bij de We hebben ze echt leuke dingen (begint wel pas bij maat 92). Verder wat sokjes voor de baby en een setje met born in 2011. (nu maar hopen dat dat gaat lukken ;)) en lekkere broodjes voor tussen de middag.
    Voor de rest van de dag een beetje rommelen in huis. Misschien vanmiddag nog ff naar Sliedrecht voor stofjes. Wil eigenlijk ook nog een boxkleed maken binnenkort.

10. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    vk komt zo om te controleren of het vruchtwater is wat ik verlies.
    Vanacht rond 1 uur voelde ik 3 steekjes en sindsdien wat vochtverlies. Heb er geen weeën bij, alleen wat harde buiken....

Zou alleen om 12.00 uur bij mijn moeder gaan eten, die is jarig, en nou weet ik niet wat ik moet doen. Wil nog niet bellen voordat ik meer weet, maar ik weet niet hoe laat de vk hier zal zijn. Ze moest nog een controle en dan kwam ze eraan. Maar dat is al een uur geleden. En wil niet naar mijn ma bellen er het blijken dadelijk toch geen gebroken vliezen te zijn :)

11. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @Babyboo... eindelijk meid :D Zet hem op!! Over een paar uurtjes (of misschien nu al) heb je je kleine uk in je armen!!

@Nicky, gefeliciteerd!!!

12. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Nicky: gefeliciteerd met jullie kleine man!

Babyboo: nog eventjes, succes! Je kunt het!

We wachten allemaal in spanning af!

Gisteravond waren mijn ouders nog hier dus kwamen we op het onderwerp man naar Brussel volgende week. Doen ze net alsof ze dat nog niet wisten en reageren echt zo van: nee dat kan echt niet, je mag niet weg etc.!
    Maar ze wisten dit al lang, hebben we pas al gezegd. Maar geprobeerd hen gerust te stellen dat hij niet gaat als het echt niet kan en dat hij vanuit Brussel net zo lang er op rijdt dan wanneer hij ergens ver weg in NL zit dus dat het eigenlijk niet uit maakt.
    Maar nu staan ze er op dat ik die nacht iig niet alleen thuis ben, desnoods blijft mijn vader of moeder hier. Op zich is dat ook wel een fijne gedachte, lief aangeboden.
    Maar eerst maar eens afwachten wat komend weekend met de volle maan brengt!

13. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Oeh spannen Robin! Laat je het ons even weten voor jeevt. Nog naar je moeder gaat?

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Robin, spannend.
    Ben benieuwd wat de vk zegt.

15. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Zal ik doen!!
    Die kleine rotzak werkt niet echt mee met mijn planning.. had nog zo gezegd niet op 5 dec en niet op 8 dec :)

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is al heel wat dat hij in ieder geval al wel voor de helft heeft geluisterd! ;) Ben benieuwd wat de vk zegt en zou voor de zekerheid gewoon ff je moeder bellen en haar inlichten voordat ze zich straks zorgen zit te maken als je niet op tijd bent.

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen dames.

@ Nicky, proficiat met jullie zoontje!

@ babyboo, zet em op meid!! Alles geven! :D

Hier (eindelijk, werd tijd) nog eens een redelijke nacht gehad. Wel een paracematol moeten nemen tegen de pijn in mijn knie en liezen, is dan beter gegaan.

Mijn man en ik gaan straks pistoles gaan geven in het daklozencentrum, hij is bakker, en het is een verkeerde productie, zo doen wij ook nog eens iets goeds voor deze wereld, die arme mensen krijgen 150 bruine pistolets!

Ook moet mijn man juist morgen nog werken en dan heb ik hem tot 3 januari bij mij, en dan heeft hij ook nog 10 dagen vaderschapsverlof die hij kan opnemen.. Super :D

18. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    jaaaaa idd dat is zo, zie je wel dat hij naar me luisterd :D
    Haha nee zonder ongein, zou het bagger vinden als hij op de 8e komt omdat mijn ma jarig is, maar als het zo is dan is het zo...
    Ben natuurlijk ook wel heeeel nieuwsgierig naar hem!

Mijn moeder belde me net zelf op, ze moest nog boodschappen doen en ik zou te voet naar haar komen (wonen in hetzelfde dorp) dus of ze door zou komen zodat we samen terug zouden wandelen. Heb ik het toch maar even verteld. Wil niet dat ze zich druk gaat maken, maar nu kon ik er niet onderuit!
    En idd als ik dadelijk te laat ben dan maakt ze zich misschien nog veel drukker.

Hoop dat de vk zo komt, ben op van de zenuwen

19. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Nicky, gefeliciteerd met jullie zoon.

@babyboo, eindelijk, bijna heb je jullie meisje in je armen.

@prinsesje, fijn dat je controle goed was.

@Robin, spannend hopenlijk is het vruchtwater.

*Nog geen buddynieuws van Petera, begin te twijfelen of ik moet smsen, het is al meer dan 24uur geleden dat ze is ingeleid, maar aan de andere kant durf ik niet te smse, stel dat er iets ergs is en ze daarom niet meer heeft gesmst*

Hier nog BIB, gister haren iet gekipt vriendin was ziek.
    Nu gaa we daar zaterdag langs en dan gaan vriendlief en ik winkelen.Even kerstkado`s inslaan en nieuwe schoenen voor mij.
    Ik heb alleen me gympies of me laarzen, en ik wil een paar warme laarsjes voor de winter (nep uggs).

20. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Robin, spannend hoor meid!

Deel Deze Pagina