Babyboo spannend meid!! Robin, ik ben benieuwd of het vruchtwater is. Vind het zo leuk om elke keer het babynieuws in de gaten te houden nog even dan zijn we allemaal mama
@Nicky: gefeliciteerd met je zoon!! wat een geweldige tijd! Haha! @babyboo: oeh spannend! Je bent nu vast al bevallen! Of bijna op het eind!!
Hier ga ik eens zandkoekjes (proberen) maken. Voor de verveling tegen te gaan Wat is het hier rustig seg.. Iedereen stiekem aan het bevallen?
Ik wacht netjes op mijn beurt! Zandkoekjes zijn echt heel makkelijk om te maken Heb het pas ook gedaan! Lekker hoor!
Heb net al een paar kerstcadeautjes ingepakt! Ga maar eens douchen en dan de badkamer weer grondig poetsen! en ons balkon opruimen, pfff wat een ravage na die wind van gisteren!
heb even een vraag over het zorgdossier dat ik heb gekregen van de kraamzorg. Is het de bedoeling dat je die ook meeneemt naar het ziekenhuis?
Prinsesje, ik had hem niet bij me. Enige wat ik nodig had onde kraam te bellen was er telefoonnummer en je klantnummer. Als je hem thuis maar op een duidelijk plek hebt liggen
Ik wacht ook geduldig af tot 16 december... Daarna zal het een pak minder zijn, haha, dus dat hij maar gauw komt!
@ Daisy, heb jij nog altijd geen ontbijt genomen? Shame on you girl! @ Prinsesje, bij mij valt die goed mee denk ik
Ik heb nu een kop thee en de oven staat aan voor een afbakbroodje. Mijn ontbijt is tegelijk ook me lunch.Lekker handig tegelijk.
ze zijn gebroken Heb nog geen weeën dus ik ga nu lekker naar mijn moeder toe en is het afwachten geblazen!!