December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,

net terug van vk, heb slaap pillen gekrgen, durf ze alleen niet in te nemen.. ze zei als je ze inneemt en morgen wakker word in de gaten houden als je de kleine voelt, als je ze niet voelt bellen:( ja dan durf ik niet meer he..

morgen om half 12 weer na vk kijken wat ze dan doet...

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @laraxx: nope nog niemand bevallen.

@babyboo: mag ik bij de club van hyves? Kan ik wel doen om een notificatie per dag te doen maar dan is het helemaal niet meer bij te houden met lezen en reageren.

@hier: nou die vent van me is nog geen 2 minuten thuis, zit nu pas te eten... Maartje en ik zijn al lang en breed klaar maargoed. Laatste keer geweest dat ik gewacht heb, rest van de week zoekt ie maar uit. Is elke keer, als ik wacht met eten dan komt meneer ik weet niet hoe laat aan kakken.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Momenteel zijn er zoveel die op het punt staan om te bevallen of bijna te bevallen dat ik het gewoon niet eens meer weet!

@goofie ; Leuke kerel, zeker geen verkeerde keuze hoor

@Laraxx ; nou dat is mooi balen dan! kan je in ieder geval hopelijk nog een beetje slapen,, is ook wel fijn om wat energie te hebben denk ik..;)

@Bellamanuela ; snap wel dat je dat eng vind. Dan zou ik ook gaan twijfelen! Maar ze weet heus wel wat ze geeft en bovendien controleert ze je morgen gelijk weer! Misschien toch wel overwegen om ze te nemen!

@Nicky1983
    Ik heb je toevallig net toegevoegd ;) En inderdaad niet meer wachten. Is lief maar je hebt alleen jezelf ermee!

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @bella: heeft ze niet gekeken of je al verweking of ontsluiting hebt? Zou mij idd ook niet geruststellen als je eerst die tabletjes krijgt en dan zo'n mededeling erbij. Je kunt ze anders alsnog innemen als je echt niet in slaap kunt komen.

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik heb even niet teruggelezen.. helaas nog steeds maar 2cm ontsluiting, maar na opnieuw strippen (nu ze er toch was) 2,5..

De weeen zijn ook meteen wat heftiger na al dat "gerommel" van het strippen.. net even weer onder de douche gestaan.. t blijft aanhouden maar ik ben zo bang dat het stopt :(

We moesten maar een rondje gaan wandelen, dat komt mooi uit met de hond.

Man het doet wel echt echt au nu!

6. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?

Zwangerschap
    Meld het aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wilt worden. Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is onvoldoende bekend om zeker te weten of het veilig is. Weeg daarom samen met uw arts de ernst van uw aandoening af tegen het risico voor het kind.
    Slik dit medicijn NIET vanaf de achtste maand van de zwangerschap. Bij gebruik na de achtste maand kan uw kind na de geboorte zo versuft en slap zijn dat het moeite heeft adem te halen. Bovendien kunnen bij de baby ontwenningsverschijnselen ontstaan.
    Borstvoeding
    U kunt dit slaapmiddel een enkele maal gebruiken. Bijvoorbeeld niet meer dan twee of drie keer per maand. Vervang wel de eventuele nachtvoeding door flesvoeding. Het komt in een kleine hoeveelheid in de moedermelk. Bij een beperkt gebruik zal het kind daar geen last van hebben. Als u het 's avonds inneemt is het grootste deel 's ochtends weer uit de moedermelk verdwenen. Overdag kunt u dus veilig borstvoeding geven

zoek ik op internet wat de medicijnen met zwangerschap is..:x:x neem ze dus zeer zeker niet...

@nicky, ze hadden van de week gekeken en toen zag ze dak ik 1 cm ontsluiting had en alles verweekt was;)

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @blackbird: balen joh dat het niet gevorderd is. Hopen dat het strippen nu wel wat geholpen heeft en de ontsluiting wat sneller gaat. Veel plezier met wandelen, en als de weeën nu heviger worden tijdens het wandelen dan niet naar huis gaan he :p Gewoon lekker doorwandelen ;)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Vragen om een ander middel! Gewoon de apotheek van het zh bellen

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @bella: nou lekker dan als je die medicijnen wel voorgeschreven krijgt. Beetje vreemd dat de VK dat doet. Wel fijn dat alles verweekt is en je in ieder geval iets of wat van ontsluiting hebt. Hopen dat het snel door gaat zetten.

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Blackbird
    Nou dat is flink balen! ik hoop dat het wel goed blijft doorzetten en fijn dat ze je opnieuw gestript heeft. Straks maar even flink springen met de hond..

@Bellamanuela
    Nou dan zou ik ze inderdaad ook echt niet innemen. Brrr., goed dat je wel even hebt gekeken en ik zou er ook zeker wat van zeggen morgen!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Balen blackbird, helaas herken ik het. Echt stom he, ik ben ook bang dat het elke keer stopt, eb dat doet het ook 

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @blackbird, hoop echt dat het door gaat zetten meis, succes!!

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @Blackbird, balen dat het niet zo snel doorzet, is echt uitputtend. Maar nu ze je weer gestript heb heb je toch wel kans dat het straks wat sneller gaat! Duim voor je meis!

@babyboo, waren je patatjes lekker?

@goofie, lekker dat je weer goedgekeurd ben. Bloeddruk is ook netjes! Nu snel bevallen jij he!

Hier af en toe nog steeds een wee maar tzet gewoon niet door, ben echt blij dat ze me morgen gaat strippen. Heel mn buik doet inmiddels zeer van al 24uur weeen en buikpijn.. Hoop dat t slapen een beetje lukt vannacht.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mamsie: jeetje wat rot zeg dat je al zo lang weeën hebt maar het eigenlijk niet doorzet. Ik hoop echt voor jou dat het strippen morgen gaat helpen.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    brrrrr... het is hier koud :S Net de temperatuur van de verwarming al hoger gezet maar mijn man had de warme kraan al open gedraaid om te gaan douchen. Die staat nu onder de douche met Maartje. Ik hoop dat ie snel klaar is, dan slaat de verwarming tenminste aan. Nu maar even een dekentje pakken...

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Lekker bakkie warme choco Nicky! Lief dat je hub je meisie onder de douche doet..

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @blackbird
    Ik hoop voor je dat het nu door gaat zetten
    Succes met wandelen!!

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mamsie: goed idee van die choco, maar ik pak dan wel een kopje thee :) Even wat water opzetten. En dat hub met Maartje onder de douche staat moet ie wel want mama gaat niet 2x op een dag douchen :)

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @aapje: jij vandaag ook een mijlpaal zo te zien. Precies 38 weken! Hoe is je dag geweest vandaag? Veel bezoek gehad of niet?

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mamsie86
    Ja die waren zeker lekker. Helaas was de satesaus van deze frietzaak niet zo lekker dus dat was dan weer jammer. Ik hoop dat je goed slaapt vannacht om wat energie op te doen en dat dan morgen na het strippen alles eindelijk gaat doorzetten en je de kleine lekker in je armen mag hebben!

Hier zo'n last van mijn linkerborst! Doet echt pijn. En mijn rechterbovenbeen doet ook heel erg zeer. Soort kramp ofzo. Buik is gevoelig maar niet meer zo zeer als daarstraks. He bah!

Deel Deze Pagina