December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @aapje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!:D klinkt echt als een ideale bevalling!!

verder ben ik het weer vergeten..

naja hier rustig dagje dus wie weet nog even tijd om te reageren later!!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aapje,gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

rest echt sorry sorry maar t lukt me gewoon neit het bij te houden hier,zit elke dag 10 minuten achter pc en de rest druk met de 2 kinderen,L.ois vraagt erg veel aandacht wil alleen bij mama zijn en anders is het huilen en de oudste is nog steeds van slag van alles wat is gebeurd dus die loopt ook heel de dag te draken nu.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

sjeempie zit net de lijst te lezen en zie dat er al veel meer weer zijn bevallen,sorry de rest uiteraard ook heel erg gefeliciteerd!

Hyves,kan iemand mij de link geven? misschien is dat iets makkelijker bijhouden voor mij.....

nicky,zo jij hebt een flinkerd op de wereld gezet,gefeliciteerd!

ik ga even gauw douchen de meiden liggen allebei te slapen,dus moet t er even vlug van nemen!

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @aapje, gefeliciteerd met jullie zoontje, klinkt als een goede bevalling.

@Robin, hopenlijk schiet het nu een beetje op bij jou.Het duurt nu wel heel lang met je weeen.Hopenlijk heb jij snel je baby in je armen.
    heel veel succes alvast gewenst.

@Prinsesje, nou hup je bed uit en beginnen maar.:D

Hier niet goed geslapen, zit me alleen maar zorgen te maken.
    Bloeddruk mag niet weer zo hoog zijn, en urine weer checken.
    Ik wil zo graag thuis bevallen, maar of dat nog gaat durf ik niet te zeggen.
    Ik mag ook nog eens alleen, vriendlief kan niet mee.Dubbel balen als het straks nog te hoog is.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Alstjeblieft:
    De December mama's Hyve - hyves.nl

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Goedemorgen dames.

Aan alle kersverse mama's, proficiat, en geniet er maar van!
    Het was gisteren blijkbaar een echte babyboom dag!

Hier vanmorgen veel witverlies gehad, en nu heb ik buikpijn en rugpijn... We zien wel, ik vertrouw het al niet meer, en wacht gewoon af :D

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Je gaat toch niet voorkruipen he? we houen ons netjes aan de lijst.

8. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Haha Daisy .. Zou je kwaad zijn :p :d

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Nee hoor, ik word niet zo snel kwaad.
    En jij staat net achter prinsesje en mij, dus je mag wel van mij.
    Wanneer beval je? Hou ik er rekening mee dat ik die dag niet beval.:D

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Afwachten.. :D Ik heb al twee keer gehad dat ik dacht dat het begonnen was, en dat het toen ook vals alarm was... Mijn lichaam bedriegt me :x

Dus nu zie ik het gewoon wel aan, en ga het pas geloven als ik hem in mijn armen heb :cool:

11. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Aapje gefeliciteerd! Geniet ervan!

12. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
  13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Je kindje twijfeld, zal ik komen, nee toch maar niet.:D
    Laat mama lekker wachten

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    De almachtige beheerder is babyboo, zij moet je accepteren.
    Maar ze is net bevallen dus denk niet dat ze nu direct achter hyves gaat zitten.

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me ook zojuist aangemeld voor hyves!

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Daisy en nieuwwolkje; er wordt niet voorgekropen meiden! ;) Alhoewel het me niets zou verbazen, want geloof niet dat ons ventje zoveel zin heeft. Heb m al streng toegesproken vanochtend, dat hij maar eens moest komen en heb m geprobeerd te lokken met de playstation, maar het helpt allemaal niet.
    Verder voel ik me ook prima en niet anders, dus voorlopig zal dit ventje blijven zitten vrees ik. Hopelijk morgen met de volle maan! ;)

17. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Lin: gelukkig is E.smee klaar met de bloedtesten, nu jouw bekken en buik nog! Waar zou die buikpijn van kunnen komen?

Hellepelle: dat is wel een opluchting dat je geen suiker hebt, maar als jij als mede hekkensluiter ook al voor de kerst gaat bevallen blijf ik straks bijna in mijn eentje over :p Wel leuk zeg, gezellig samen kerst vieren :)

Nicky: wat een schatje en wat heeft T.im al veel haar! :) Goed om te lezen dat het herstel spoedig verloopt en dat het zo lekker gaat met T.im! Geniet lekker van je blauwe wolk

Brusje; jeetje wat zielig voor de kleine! Hopelijk heeft hij er net veel last van.

Blackbird: oh wat goed dat de kleine sliep! Hopelijk blijft dat zo.

Coon: rust nog even lekker uit en geniet van je gezinnetje, hopelijk mogen jullie inderdaad zaterdag naar huis!

Robin: wat jammer dat je niet meer thuis kunt bevallen, hopelijk zet het snel door allemaal! Succes in het ziekenhuis en denk vooral aan het einde: je kindje in je armen! :)

Daisy: dat is inderdaad schrikken ja! Waar zou dat zo ineens door kunnen komen? Hopelijk valt het morgen weer mee, dikke knuffel voor jou!

Mamsie: geen sorry zeggen! Na de bevalling staat je wereld sowieso op zijn kop en moet je je vooral op jezelf en je kleintje richten, dat begrijpen we hier volkomen. Jeetje, 1,5 liter bloed verloren, dat is inderdaad niet niks! Doe lekker rustig aan! Is alles verder goed met de kleine? :)

Babyboo; fijn dat je bijna weer naar huis mag, hopelijk gaat alles goed met de kleine en is de ademhaling niets ernstigs. Lekker genieten nu he!

Aapje: wow, ineens weer babynieuws!! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! :) Dat was toch redelijk onverwachts en snel gegaan! Fijn dat alles goed gaat met jullie :)

Susan: oei, 5 pogingen! Ik hoop echt dat ik zonder ruggeprik kan, het lijkt me doodeng en zeker als ze het zo vaak opnieuw moeten doen :s Wel fijn dat de napijn mee valt, lekker genieten en hopelijk een spoedig herstel!

Luna: even je naam/facebook in een pb sturen aan Florabella, dan kan zij je toevoegen :)

Sjakie: ook al een hoge bloeddruk! Ik duim met je mee dat je niet opgenomen hoeft te worden! Sterkte!

Blondje: klinkt goed allemaal, geniet van je dag :)

Sjees: geen sorry zeggen! Gewoon lekker van je gezinnetje genieten, dat begrijpen we hier allemaal hoor :)

NieuwWolkje: spannend! Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat, straks hoor jij ook bij de babyboom van deze week! :)

18. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik kruip niet voor hoor, de kleine zit nog in me buik.
    Met de playstation niet gelukt? misschien dan toch een meisje.:D

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Aapje; wauw meid... goed gedaan weer, trots op je! Van harte gefeliciteerd! Geniet van elkaar, en hopelijk gaat alles goed.

*gaat weer weg*

20. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met roze spullen is het ook niet gelukt! :p

Deel Deze Pagina