December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dan heb je gewoon een twijfel kind. :D
    Maar eh wanneer ga je beginnen?

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net al op de tafel staan springen, maar ook nu blijft hij eigenwijs zitten!

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dan maar wachten tot de 13e. Misschien wil hij dan wel jarig zijn.

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die kans is nog het grootste ja..

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik denk ook niet dat ik de 3e ben die bevalt.
    denk dat de mijne ook nog niet wilt.
    lekker warm binnen

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar aan de andere kant.. wie weet. Je ziet wel hoe snel het bij Aapje is gegaan! het was dan wel haar 2de kindje, maar toch.. Ik heb nog hoop! :D

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Je moet nog wachten op Robin, maar die zal ook wel bijna haar kleintje hebben.
    Dan kan jij vanacht en ik morgen middag.

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Robin heeft haar kleintje nog niet denk ik. Werd om 10.15 ingeleid, maar ze had al wel weeen, alleen niet regelmatig. Hoop voor haar dat het er bijna op zit.

Wellicht zit ons ventje daarom nog in mijn buik. Wat luisterd hij toch voorbeeldig! :D Vannacht is prima voor mij en dan mag jij morgenmiddag gelijk!!

9. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Zo, laatste babywasjes zijn gestreken en liggen netjes in de kast!
    Heb ook twee truitjes besteld op internet, 1 fuchsia met de meisjesnaam en 1 aquablauw met de jongensnaam. Deze heb ik dus nu ook gewassen en gestreken en ingepakt in een witte doek en een blauw en roze lint er om gedaan. Als ons kleintje er is willen we de opa's en oma's het goede pakketje open laten maken en dan zien ze de naam op het shirtje! Dus hoop dat man niet al per ongeluk de naam zegt over de telefoon! :)

10. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent dus ook al lekker aan de opruim geweest! En wat een leuk idee om het zo te zeggen!! :)

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil eigenlijk nog even de was weg strijken, maar heb echt geen zin!

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    10.15 ingeleid, oke ik dacht KS, vandaar dat ik dacht dat ze haar kleintje al wel zou hebben.

Je ventje luisterd inderdaad wel goed.

Hier net in een potje gepist voor eiwit check bij VK, altijd leuk die potjes.

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Kon jij dat zolang wachten met wassen? Eind oktober was ik klaar met alle babywasjes.Ik moest en zou ze op tijd schoon hebben.

Wel een leuk idee van die truitjes.

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd wat eruit komt. Hoop dat alles gewoon goed is!! En je moet je niet TE druk maken, want dan is je bloeddruk vanzelf al hoog!

15. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ja, ik had ook alles al veel eerder klaar hoor! Maar met Sinterklaas hebben we nog e.e.a. Gekregen dus dat moest nog en dat van die truitjes heb ik pas vorige week bedacht en moest het natuurlijk nog eerst bestellen op internet. Was wel snel geleverd trouwens bij simply colors. Had woensdagavond besteld met spoed (was wel beetje extra kosten) en vrijdagochtend was het al bezorgd met TNT!
    Ze hebben er nu ook hele leuke kerstkleertjes zag ik.

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hij is de laatste tijd al te hoog maar gister was de onderdruk 94, bij 95 of hoger gaan ze aktie ondernemen.Ik zal het straks wel merken.
    Hopenlijk bevallen robin en jij heel snel dan kan ik ook.
    Ben wel goed zenuwachtig.

Zit nog even samson en gert te kijken, hoef pas over een half uur weg.Verveel me een beetje.Moet eigenlijk stofzuigen maar heb daar echt geen zin in.

Vanavond of morgen nieuwe schoenen kopen en nog wat kerstcadeau`s kopen.Hopenlijk heeft vriendje vanavond zin om te winkelen.Kunnen we morgen huisje samen schoonmaken.

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hebben ze bij de kruidvat ook, staan in het reclame foldertje.
    Ik wil een baby kerstmuts, lijkt me wel erg schattig.

18. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Bij simply colors hebben ze keratkleertjes die je kunt personaliseren!
    Kerstmuts heb ik idd ook al, maar dan van prenatal. En van schoonzus een rompertje wit met rode letters 'mijn eerste kerst'. Echt leuk ziet er dat uit! Nu maar open dat onze kindjes er met kerst zijn!

19. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Daarom heb ik nog geen kerstkleding voor de kleine gekocht.
    Stel dat ons kleintje er niet uit wil dan word hij/zij pas na kerst gehaald.En dan heb ik een setje waar ik niks aan heb.Vind ik ook zonde.

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Precies,dat zou ook jammer zijn! Maar laten we er gewoon even van uitgaan dat onze kindjes er dan zijn! Anders zou de mijne dan al 10 dagen 'over datum' komen, die kans is denk ik niet zo heel groot. Wordt natuurlijk met de dag groter, maar we gaan er niet van uit!

Deel Deze Pagina