Hier een goeie nacht. Na de voeding van 22.00 kwam ze pas weer om half 5 vanmorgen. Dus dat gaat goed. Morgen nog maar even wat kleertjes halen in maat 50 want 56 is echt mega en 50 moeten we ook nog omslaan. Vind het ook geen gezicht als ze nergens goed in past. Ook nog wat overslag rompers in een kleine maat want nu is ze erg bloot in haar nek met de meeste rompers. Had niet verwacht dat ik toch nog veel 50 nodig had.
@goofie Ja hier ook nog heel veel maat 50 nodig en ik had er bijna niks van. Moet dus ook even mijn moeder op pad sturen om wat bij te halen
Hei meiden! Ik heb de vk niet meer gebeld.. ik voel mezelf dan altijd zo'n zeikerd.. en lekker weer in het weekend.. dan liever wachten tot maandag ochtend.. Ik ben wel weer even gaan schrijven wann de kleine man drinkt.. je vergeet het zo snel.. maar t ziet er niet echt lekker uit lijstje van vanacht: 23:00-1:00-3:30-6:00- 8:00-10:00 En dan te bedenken dat ik van die tijd af altijd rond een half uur tot 3 kwartier bezig ben met voeden en de luier en dan nog even voeden.. dan is het dus maar 1,5 uur! Hoogstens 2! Ik heb ook echt geslapen tot 10:00.. ben kapot! en eigenlijk als ik eerlijk ben is het bijna iedere nacht zo.. er zijn er maar 2 of 3 geweest met maar 2 voedingen.. En @babystew: ja hij wordt juist helemaal grijs in zijn gezichtje met blauwe lippen.. het blijkt wel meer voor te komen.. maar zeker 3x in 1 week??? Sorry voor t ego bericht.. ik zal straks even bijlezen..
Goedemorgen, Eindelijk weer acces tot zp Meiden die bevallen zijn, gefeli Mikmak: dikke knuff en kuzz Hier gaat alles goed, zeker sinds de kraamhulp weg is, nu kan meneer wel slapen in bed, alleen snachts nog niet, misschien te stil. Buiten de krampjes om huilt hij niet. Dus een hele tevreden baby. Voeding, aan 10 min heeft ie genoeg, maar dringt toch iets langer en geeft mondjes terug erna. Gelukkig blijft de aanleg pijn dit keer weg, de eerste 30 dagen vond ik altijd pijnlijk met aanleggen. Daarna was het goed. De hechtingen doen ook geen pijn meer, maar jeuken. Zal blij zijn alst genezen is, voelt nog erg eng. Nu ga ik baby is onrustig
Hier ook in de nacht wat onrustig maar wij hebben ook het gevoel dat het dan te stil is. Het gaat wel steeds beter. Mijn hechtingen jeuken ook. Bij mijn onderste dan. Ik lig nu tegenwoordig in bed met een blote kont. Dat scheelt ook.
Mijn hechtingen doen heel erg zeer. Was in het begin helemaal niet zo, toch zegt de verloskundige dat het mooi geneest, dus daar vertrouw ik dan maar op. Maar kan er niet meer op zitten. Eerst kon ik dat wel, maar sinds 2 dagen dus niet meer. Vreselijk lastig ook met opstaan enzo.
Blackbird, dat is idd wel erg vaak zeg. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent. @maatje 50, bij stijn niet nodig gehad, dus nu ook niet in huis. E n anders is het zo gehaald. Wel wat setjes 50/56. @hechtingen, ik had er toen na een week, net voordat ze oplossen het meeste last van. Dan schijnen ze nl het strakst te staan. De vk kan ze dan evt doorknippen.
Jeuk = genezing Meira wil 's nachts na de voeding niet gelijk slapen. Dan lijkt het alsof ze weer wil drinken maar vannacht had ze totaal 40 min aangelegen. Volgens mij kost het haar veel moeite om te drinken. Dinsdag komt er iemand van het consultatiebureau langs. Zal het dan eens voorleggen. Eigenlijk zou ik wel willen kolven om te kijken of ze dan alles drinkt en dan tevreden is.
Scrapdoodle gefeliciteerd! Nog drie te gaan en dan ben ik aan de beurt! Krijg al steeds vaker buikpijn dus zou dat een teken zijn dat hij/zij er aan komt? Fijne zondag allemaal!
Goedemiddag allemaal! Er zijn weer allemaal van die leuke foto's geplaatst! Wat zijn het allemaal lieve schattige en mooie kindjes!! Zwijmel er elke keer helemaal bij weg, haha. Ik lees wel mee, maar ben druk bezig met schoonmaken. Morgen wordt ik miss gestript, dus wil alles aan kant hebben. Vriendlief is er niet, dus kan mooi doorwerken!
frutsel: ik heb geen idee of buikpijn een teken is dat het begint. hier vorige week kramp in men buik en gisteren en vandaag ook al weer(alleen ben ik nog lang niet aan de beurt. ben bij de eerste met 40,4 ingeleid(hartafwijking waardoor ze in gronigen geboren moest worden en ik tijdens de controle op 2 cm ontsluiting zat ) de katten zijn hier verschrikkelijk knuffelig en willen de heletijd op schoot. wat een mooie kindjes zij er al voorbij gekomen.
Het kan zijn dat het inderdaad al een beetje aan het rommelen is. Ik heb ook al een ruime tijd last van buikpijn. Vrees dat je dan nog even moet wachten, want heb het idee dat ons ventje nog wel prima zit haha
Nelta: geeft niet hoor, ik ben geduldig Ik vind het gewoon altijd gaaf als mensen dingen zelf maken! Ikzelf heb er nooit het geduld voor. @kleertjes pfft wat blijft het lastig met de kleertjes! Iedereen heeft weer andere ervaringen. Misschien is het maar goed dat we relatief weinig hebben (weten het geslacht ook niet natuurlijk, dat helpt erg in het niet teveel kleertjes shoppen :') ), dan moet de man maar gaan shoppen als de kleine er is.....:s Blackbird: het gaat hier wel om je kindje he! Je bent dus zeker geen zeikerd!! Het is niet alsof hij 1 keer kucht en je meteen naar de dokter rent! Ik zou echt zeker weten met de verloskundige overleggen, beter het zekere voor het onzekere nemen. Ik snap dat het vervelend voelt in het weekend, maar maandag dan echt even bellen hoor!! Prinsesje: spannend! Hopelijk gaat het strippen helpen En nog een paar dames die beginnen met rommelen! Wat komt het allemaal snel dichtbij zo...
@ Blackbird; als ik in jouw situatie had gezeten had, zou ik nu gewoon bellen. Ze snappen heus wel dat je daar onzeker van wordt! Als je het niet vertrouwd gewoon lekker bellen meid! En wat maakt het uit dat het weekend is? Ze zijn toch gewoon aan het werk.. Denk dat als je hebt gebeld je opgelucht zal zijn, dus lekker doen!
@ Jonijoni; zou nu gewoon niet teveel meer kopen en lekker wachten totdat de kleine geboren is. Gericht shoppen is ook veel leuker! Hoop ook echt dat het strippen aan gaat slaan, maar nog liever heb ik dat de kleine zich vanavond gewoon lekker uit zichzelf meld. Maar, we wachten (on)geduldig af! Hier heb ik lekker al de badkamer, wc, woonkamer en slaapkamer gedaan. Nu even lekker eten en wat drinken en dan zometeen lekker douchen en dan verder poetsen. Ben trouwens benieuwd hoe het met Daisy gaat. Volgens mij ligt die stiekem te bevallen
Blackbird?? Jij zat met het verslikken met bv ?? Weet niet zeker meer of jij dat was, Maar als je eerst een beetje afkolft zodat de borst niet super vol is, spuit het er niet uit waardoor je kindje zich verslikt. Dat drinkt fijner en geeft minder krampjes
Prinsesje, hopelijk dient de kleine zich snel aan en anders hopen dat je morgen gestript kan worden. Jonijoni, ik heb ook niet zo heel veel geduld hoor, maar dit zijn allemaal makkelijke dingetjes. En idd nu wij het geslacht weten shop ik idd meer. Bij stijn wisten we het niet.
Dit heb ik idd al geprobeerd, ook omdat we het idee hadden dat de kleine man niet aan de "vette" melk kwam aangezien hij zo kort drinkt.. het had alleen weinig tot geen effect maar ik zal het binnekort nog eens proberen.. wie weet.
sorry weer echt even geen puf om bij te lezen kleine man is sinds 11 uur vanochtend om het uur aan het vragen om voeding, dan drinkt hij een slok of 4, valt in slaap voor een paar minuten.. daarna wil hij niet meer.. dan begint hij na een paar minuten te huilen.. tot ie in slaap valt voor een half uurtje.. en dan is het uur weer rond en begint het op nieuw. We hebben hem net even in bad gedaan, in de hoop dat ie daar wat rustiger van wordt.. nu ligt ie gelukkig te slapen maar net was het alweer huilen.. En mama mee huilen.. ik zit er volledig doorheen.. heb echt het idee dat ik mega zit te falen als moeder..
Ik heb net melk afgekolfd. Ze drinkt naar mijn idee nu beter (krachtiger en langer ) uit een flesje gaat het nl makkelijker dan tepel met tepelhoedje. Ik had zo 100 ml eruit.