gefeliciteerd met je 37 weken . Psst dames kon op een beetje actie hier. Wil wel weer babynieuws hoor.
@ lin, van mij mag het babynieuws van mijn kant komen hoor nu Hier 23 kg bijgekomen vraag me af hoe ik dat allemaal nog kwijt geraak...
Baby nieuwolkje en Daisy kom er nu maar uit !!!!!!! Heb er niks voor hoeven doen flora. Zat een week na de bevalling al weer in mijn eigen broeken, en vande week maar eerst bovenkleding gekocht.
Hier 18 kilo en vraag het me ook al af... Maar komt vast goed. Nichtje van me was 25 kilo aangekomen en na een halfjaar niks meer van te zien. (weet niet hoeveel ze er toen evt nog aan had zitten)
Dames ik was 25 kilo aangekomen. Ben nu al 13 kwijt dus t komt goed!! Pas mijn oude broeken bijna allemaal alweer, heb alleen nog een 15 weken buikje...
Heb alles bijgelezen, maar even geen zin om te reageren. Geloof dat ik in een aardige dip terecht ben gekomen, aangezien ze me nog niet kon strippen.. sorry meiden
Niet door op je kop laten zitten, misschien komt hij wel spontaan ineens. Jouw baby komt ook binnenkort, blijkbaar is hij er nog niet helemaal klaar voor. Wij gaan voor babyboomdag zorgen, prinsesje, nieuwwolkje en ik morgen of overmorgen.
Knuf prinses!! Ik herken het!!!! En het klinkt nu zo kut maar kijk naar Bella; ze komen er echt uit!!!!
@ daisy, heel veel harde buiken met menstruatiepijn in buik en onderrug. Ook veel kramp in mijn bil dat dan doorschijnt naar mijn knie... Maar voor de rest.. Afwachten dus
Daisy: spannend! Bij sommige anderen hier was de nesteldrang ook heel hevig vlak voor ze bevielen En bedankt he, ik hoop niet dat ik tot 42 weken blijf doorlopen NieuwWolkje: woow bij jou begint het al helemaal spannend te worden! Ik verwacht dat we zeker voor het einde van de week nog babynieuws hebben! Prinsesje: dikke knuffel voor jou! De laatste loodjes he, vergeet niet straks kan jij ook lekker knuffelen met je kleintje ook al duurt het misschien een paar dagen langer dan je hoopte Al die dames die al zoveel afgevallen zijn: goed hoor! Geeft mij ook hoop voor straks