Hoihoi, Prinsesje, balen zeg dat ze nog niet konden strippen. Goed zeg dat je toch bv gaat geven en wat de andere idd zeggen, bevalt het niet dan kan fv altijd nog. Babyboo, zoiets zeg maar By MiekK blog: Project: labeldoekje met speenkoord. Had van het weekend twee boxkleden gemaakt en daar had ik nog stof van over. Na de bevalling kom in de mijne wel spammen. Nieuwwolkje, hopelijk zet het snel door. Die ene cm is iig mooi meegenomen alvast. Jonijoni, joepie 37 weken! Flora, anders pak je maat 2 luiers, daar kan meer in en lekken minder snel door. Coon, balen dat je bloeddruk nog zo hoog is. Hopelijk zakt hij snel. @mamas met 2 kids nu, dat lijkt me idd ook wennen straks. Ben ook benieuwd hoe we dat allemaal gaan doen. @doorlopen, bij ons bij de gyn maken ze met 40 weken een afspraak om met 41 weken om in te leiden als in het goed begrepen heb vorige week. Bij de vk moest je volgens mij 41 weken naar het ziekenhuis voor een ctg en zo en dan mocht je er voor kiezen om ingeleid te worden of om nog een week door te lopen. @kilo, hier al een poos niet meer op de weegschaal gestaan, durf ook eigenlijk niet meer. Hier lag Stijn er al om 6 uur in en vanmiddag had hij ook 3 uur geslapen. Hij wilde nu ook echt slapen, niet meer in bad en zo. Hoop niet dat hij ziek gaat worden, want dat zou nu niet echt handig zijn. Zelf begin ik steeds meer last te krijgen van mn kies. Hij zeurt al een poosje, maar elke keer als ik dacht ik zal een bellen werd het minder, maar vandaag doet het echt pijn met kauwen enzo, dus als dat morgen nog zo is, toch maar eens bellen naar de tandarts en dan hopen dat ik heel snel terecht kan. (heb er alleen totaal geen zin in, ben niet zon held met de tandarts en lang liggen in die stoel gaat hem nu ook niet echt worden denk ik .).
Hier wil ik wel alles proper hebben, maar niet echt last van nesteldrang. Heb er gewoon de energie niet voor. Hier momenteel echt veel voorweeen, en voel me moe.
Vanmiddag bezoek gehad van het consultatiebureau.Wat een ongelofelijke muts was dat zeg.Nou dat spugen zag ze nog niet als iets ergs, kan gebeuren zei ze en onze dame drinkt erg gulzig en snel.Verder kon ze ook niks zeggen over de rode vlekjes in haar gezicht, even in de gaten houden.Nu snap ik best dat zij ook niet alles weet,maar misschien even zeggen goh maak je niet druk ofzo kwam er ook niet vanaf.Dat we zijn overgestapt van voeding was geen probleem, moeder gevoel zegt vaak genoeg.Moeten alleen nu wel extra vit D bij gaan geven. Is een nieuwe regel zei ze.De kraam hulp had het hier ook al over, maar wist het niet zeker.VK zei niet nodig en de mevrouw die kwam voor de hielprik zei ook niet nodig.En nu moet het ineens weer wel pfff..Het was maar een wazig wijf hoor, heb geloof ik niet echt begrepen wat ze allemaal duidelijk wilde maken.9 januari moeten voor het eerst daarheen.Elke woensdag is inloop spreekuur en kunnen we haar laten wegen. Vanmiddag had ze even een kokhals beweging brrr...vond het maar eng,maar geloof niet dat de kleine er erg last van had.Die mevrouw was er toen bij en zei daar verder ook niks over.Meer meiden die dit zien bij hun kindje??
even ego bericht: L.ars heeft net gewoon met 2 tussenposes 30!!! Min. Gedronken!! Als hij op 5min. Drinken 2 uur slaapt... Hihi dan gaat hij nu dus 12 uur slapen
Ik ben van kruidvat normale flesvoeding naar extra care van kruidvat gegaan. Voor darmkrampjes en moeizame ontlasting
@goofie Hier gisteren ook een kokhals moment. Ik schrok ervan, maar had ook niet de indruk dat mannetje er erg last van had. 9 van de 10 keer verslikt hij zich ook tijdens het drinken. Dat is ook naar om te zien. @blackbird Wow jou nacht kan niet meer stuk. Heerlijk doorslapen en ook nog uitslapen
Als je straks je kindje een boterham gaat geven kokhalzen ze ook vaker. Dat is een reflex . Ziet er ook eng uit maar het went Meira verslikt zich ook. Maar ze boert haast niet. Fenna verslikte zich nooit maar boerde wel en spuugde altijd wat melk.
Ik had Meira vanmiddag eerst de borst gegeven. Toen had ze nog niet genoeg. Nog 50 ml afgekolfde melk gegeven. Daar heeft ze dus 5 uur mee / op gedaan. Net heb ik haar weer de borst gegeven. Nu ga ik kijken hoe lang ze daar mee door kan. Dan kan ik dat morgen met die vrouw van het CB bespreken.
Bedankt lieve meiden! Jullie berichtjes doen mij goed! @ Blackbird; Zozo, jij gaat een goede nacht tegemoet @ Nieuwwolkje; hier heb ik alleen in de avond totaal geen honger, dus ook niet met het avondeten. Wordt dan gewoon misselijk! maar overdag heb ik nergens last van. Dorst heb ik eignlijk altijd wel! @ Nelta; zou inderdaad gewoon even kijken of je naar de tandarts kan, ookal is het nu niet zo'n fijne situatie. Maar beter nu dan straks in je kraamtijd er last van hebben! Hoop ook voor jullie dat jullie mannetje niet ziek aan het worden is en dat hij gewoon echt moe is alleen!
Hoe ongezellig ook, ga toch maar afsluiten voor vanavond! Want zit gewoon echt niet lekker in mijn vel. Hopelijk hoef ik niet tot maandag te wachten en worden wij van het weekend papa en mama. Meiden slaap lekker voor straks! En lekker knuffelen met jullie beebjes!
Goofie, geen zorgen maken om de rode vlekjes meestal zegt dit niks. Mijn dochter is met rode vlekjes geboren en dat is wat de kinderarts zei. En ze trokken idd weg. Verslikken, gulzig drinken hier met bv ook wel, en kokhals neigingen, regelmatig mondjes terug spugen, is allemaal normaal, hier ook. Bij kv zou je een kleindere speen kunne gebruiken, dat kan helpen. Vitamine D, niet verplicht maar geadviseert zeker, weet niet meer warom. Doe je het niet, prima maar lieg dan tegen cb anders kunnen ze gaan zeuren
Zet je onder een warme fleece naar een leuke film te kijken prinsesje, ontspannen en het komt wel goed
Ja dat was dus ook zo. Maar ze hebben dat dus sinds kort veranderd. Al die regeltjes word je toch ook gek van.
Fijn om te horen. Voor mij is alles nieuw. Die rode vlekjes gaan en komen. Heb het idee dat het misschien met warmte te maken heeft. Er zit ook wel eens een wit stipje in alsof het een mugen beet is. Slapen jullie kindjes met een mutsje op in de nacht?
Hoi Dames, Even radiostilte van deze kant... Vrijdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis en hebben ze de weeën opgewekt. Om 1.13 is onze kleine man Sem geboren, 51 cm en 3210 gram. Omdat hij zijn navelstreng om zijn nek had zitten en het moeilijk kreeg hebben ze in moeten grijpen met de kiwi en een knip. Het gaat nu gelukkig weer goed met ons allebei