Volgens mij kan je gewoon in bad/douche. Om weeen op te vangen met je juist een warm bad of douche nemen om ze op te vangen. En anders ga je eerst nog een stukje lopen? desnooods traplopen, schijnt ook weleens te werken. Spannend, succes vanacht.
Je hoort het toch vaak dat broers en zussen niet echt een goede band hebben met elkaar. Idd jammer dat je ver van je 3 jaar oudere zus woont. Vooral nu jij ook een kindje verwacht, is toch wel bijzonder. Ik zou het erg lastig vinden om zo ver van ze vandaan te wonen, ook al vind ik mijn moeder soms zwaar vervelend . Jij gaat dus ook laat slapen. Lijkt mij super om katten op bed te hebben, gezellig! Nu ik zwanger ben, heb ik soms de neiging om onze hond bij ons in de slaapkamer te laten, maar dat is echt tegen de regels haha. Vind nu alles wat pluizig en zacht is veelste lief en leuk. Vind jij het ook zo bijzonder om te merken hoe je groeit in die 9 maanden (bedoel ik niet in formaat, haha). We zijn nu echt al een beetje mama, ook al zijn de baby's er nog niet. De tijd is belachelijk snel gegaan, snap er niks van. Zat pas de foto's te kijken van de zwangerschapstesten en de avond dat we erachter kwamen. Geen buik, minder borsten en ik lijk daar toch een stukje jonger . Is toch fijn om de erkenning hier te krijgen toch? We zijn allemaal onzeker, maar met een beetje logisch nadenken en liefde moet het goed komen! Leuk dat het voor jullie allemaal nog een verrassing is. Wij weten het geslacht en wij hebben een 3d echo gekregen van mijn broer en schoonzus. Dat was wel heel vet om te zien, maar nog steeds kan ik geen beeld vormen hoe ons kindje eruit komt te zien. Heb jij veel vriendinnen die zwanger zijn of kinderen hebben? Wij zijn de eerste in onze vriendengroep, dus alle ogen zijn op ons gericht, haha.
Ik ga even naar de slaapkamer verplaatsen en op mijn telefoon verder lezen. Vriendlief ligt al op bed, is wel zo gezellig om erbij te gaan liggen .
Ik heb juist een volledige panadol genomen, kijken of dat werkt. Mijn man gaat mijn rug een beetje masseren. Als ik erna niet in slaap geraak ga ik in bad. Word toch een beetje bang van de bevalling en van de pijn om eerlijk te zijn.
Het is super spannend! Probeer rustig te blijven he? Je lichaam kan dit aan, we zijn er voor gemaakt. Hoop dat de massage wat verlichting geeft.
Ik mis me zus dan ook ontzettend.Maar we spreken elkaar regelmatig op msn.Das wel leuk want als me zus dan even van de pc weg loopt dan gaan me nichtje van 3jaar alle toetsen indrukken. Ouders zijn soms zwaar vervelend, kan je nagaan hoe wij later worden. De regels, als ik alleen thuis ben maak ik die, ik kan de katten echt weinig weigeren nu.En dekbed uitkloppen of stofzuigen en het is weer kattenhaar vrij. Wij zijn de eerste in onze vriendengroep, ook niemand kinderen. Enige kinderen in familie/vrienden die wij vaak zien/spreken is me zus met haar gezin. Ik heb niet het idee dat het bij mij aan de bovenkant gegroeid is. ook heb ik nog geen nieuwe bh`s hoeven kopen, alles past nog. Helaas heb ik gewoon beltegoed dus internet op mobiel is iets te duur.En geen draadloos internet, moet de laptop dus mee naar boven nemen naar bed en dan een internetkabel door het hele huis, is niet handig zeker niet op de trap. Leek mij leuk een 3d echo maar vond het te duur om te doen. @nieuwwolkje, miljarden vrouwen hebben al kinderen gekregen.Dus jij kan het ook.En bij pijn hard in de hand van je man knijpen.Probeer niet in paniek te raken en probeer een beetje te slapen. Panadol, in beperkte mate gebruiken he, niet te veel. Heel veel succes vanacht, we zijn benieuwd.
Bedankt meiden. Ik ga beetje proberen slapen na die pijnstiller en massage. Als het niet lukt ga ik mijn bad in. Stormt het bij jullie ook zo?
Het rommelt wel maar verder dan rommelen komt het vanacht weer niet denk ik. Slaap lekker in elk geval, doe toch maar een poging te slapen. Je hebt je rust hard nodig.
Stormen? Het is rustig buiten. Hoop dat je kan slapen en dat de weeen over een paar uur door gaan zetten! We horen het morgen wel . Blijf adem halen! Daisy: lang leve internet! De zus van mijn vriend woont in engeland, dus we skypen regelmatig. Zij heeft ook al kinderen, dus die vindt het super voor ons. Toch een keer tijd voor wireless internet? is idd erg onpraktisch met zon kabel. 3d echo hadden wij zelf ook niet gedaan, omdat het zo duur is. Het was wel een super kado! Vriendlief is bezig met alle voorbereidingen nu, allemaal boekjes lezen en lijstje maken van belangrijke dingen. Erg schattig! Hij gaat het nu ook wel een beetje spannend vinden. Vind jij het ook zo raar dat bijna iedereen al bevallen is en bijna niemand overtijd loopt? Het lijstje heeft nu wel iets treurigs haha
Echt als ik internet niet zou hebben zou ik me afgezonderd voelen.Me vader weet nu ook hoe msn werkt en dat is best leuk, zeker omdat we een webcam op de laptop hebben dan kan hij de kleine via webcam zien.me vriend wil geen wireless internet slecht voor de gezondheid zegt hij . Leuk he die mannen die stiekem toch wel gespanen zijn. Ik ben heel benieuwd hoe ze doen tijdens de bevalling, ik denk misschien ook wel een beetje emotioneel. Prinsesje gaat wel overtijd lopen denk ik (sorry prinsesje) en ik misschien ook nog wel. Maar het is nog geen half december en bijna iedereen is al bevallen. Tijd dat de rest ook gaat bevallen, kunnen we naar het mama hoekje.Het is een stuk rustiger geworden hier sinds bijna iedereen al bevallen is.
Zo jullie hebben lekker gekletst! E.mma heeft lekker tegen me aan geslapen, nu net goed gedronken en even wachten tot ze in slaap valt. Dan in haar eigen wiegje en hopen dat ze doorslaap Nieuewolkje;l hier waait en regent het ook! Hoop idd dat het bij jou doorzet!!
Zo, dames.. Jullie zijn lekker aan de klets geweest! Hier stormt het ook gigantisch! En dat is al de hele nacht zo! Wordt vandaag helaas een iets andere planning dan ik in gedachten had vrees ik. Heb net weer even lekker wat gedronken en gegeten ('s nachts in één keer honger elke keer) en ga nu weer heerlijk tegen vriendlief aankruipen!
Prinsesje; hoe gaatie? Heb hè een beetje geslapen? Emma heeft lekker doorgeslapen en werd pas weer om 6.15 wakker! Sinds gisteren ook weer langere voedingen dus madame heeft haar ritme weer gevonden!
Goedemorgen, Robin, gefeliciteerd met Sem!! Flora, zo Emma slaapt al lekker lang zeg. Nieuwwolkje, volgens mij kan je gewoon in bad of onder de douche. Echte weeën zouden dan toenemen, voorweeen nemen wel af dan. Aapje, hmm wat vervelend dat de oudste ziek is. Hopelijk steekt hij de kleine niet aan. Wowkaat, zon boxkleed is niet veel werk hoor. Twee lappen stof aan elkaar, cheapy dekbed van de ikea er met de hand inzetten, omkeren en doorstikken, in een uurtje klaar denk ik. Jonijoni, bij de vk moest ik ook idd telkens wegen, maar bij de gyn doen ze het niet. Qua luiers, vind ik pampers toch de beste, andere zijn vaak zo stug of lekker snel door. Ik koop ze altijd in de aanbieding, alleen wel jammer dat ze nu de prijs omhoog hebben gegooid. En mijn tandarts zit in Ridderkerk (woon op Zuid) @kerst, nog niet echt plannen. . Manlief is ook nog eens jarig eerste kerstdag. @vit d, Stijn krijgt ze idd ook nog. Zal straks wel van de kraamzorg horen hoe of wat. @stormen hier ook behoorlijk. Hier, nog steeds een zeurende kies en pijn met kauwen. Kan om 11 uur terecht bij de tandarts. Normaal zou ik hier niet zo snel voor bellen, maar nu toch maar wel, want ik heb geen zin om in de kraamtijd met nog meer kiespijn te zitten.