Nelta, succes bij de tandarts! Luiers: hier ook pampers. Zijn soepel en geen lekkage. Kruidvat komt hier op de 2e plaats. Vit D, ik vind het toch raar hoor om het erbij te geven (bij kv) Ik geef het Meira omdat ze bv krijgt. Maar dat zou betekenen dat zij te weinig krijgt. ?!?
Hier vannacht weer getob met de bv. Ze kwam rond 1 uur. Ik had haar toen 30 min gevoed. Ze is dan in slaap gevallen. Dan leg ik haar weer in haar bedje en gaat ze huilen (hongerhuiltje). Ik heb toen een flesje kv gemaakt (60 water 2 schepjes) en dat dronk ze binnen no time op.
Ik gebruikte trouwens zelf ook vit d toen ik bv gaf. Volgens de vk heb je dan twee keer de normale dosis nodig.
Ja idd, dat heb ik ook begrepen. Zolang je minimaal 500 cc kv geeft je geen vitamine bij hoeft te geven.
Vit D bij kv is nieuw, omdat het in kv nog niet is aangepast naar de nieuwe dosering. Vit D bijgeven bij kv is minder dan bv. Mijn dochter van 2 krijgt geen vit D meer, donkere kinderen zou je ook langer moeten geven, wet niet meer waarom
@luiers: pampers zijn duidelijk zachter en soepeler dan die van de kruidvat. Heb nog wat kruidvat liggen dus dat kan nog wel even, maar de volgende lading zijn weer pampers. Waren vorige week in de aanbieding haha. E.lynn kwam vanmorgen weer wat later dan gisteren nu om kwart over 5. Dus redelijk lekker geslapen vanacht.
Dagelijks moet 10 microgram (400 IE) vitamine D extra worden gebruikt door Kinderen tot 4 jaar (uitgezonderd de kinderen die dagelijks meer dan een halve liter kunstvoeding of opvolgmelk drinken) Vrouwen van 4 - 50 en mannen van 4 - 70 jaar die een donkere huidskleur hebben of onvoldoende buiten komen Vrouwen tot 50 jaar die een sluier dragen Vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven Vrouwen vanaf 50 jaar en mannen vanaf 70 jaar die een lichte huidskleur hebben en voldoende buiten komen Dagelijks moet 20 microgram (800 I.E.) vitamine D extra worden gebruikt door Personen die osteoporose hebben of in een verzorgings- of verpleeghuis wonen Vrouwen vanaf 50 en mannen vanaf 70 jaar die een donkere huidskleur hebben of onvoldoende buiten komen Vrouwen vanaf 50 jaar die een sluier dragen Ff gekeken op borstvoeding.com
Hier kv luiers, vind de pampers echt rete duur en heb tot nu toe hetzelfde resultaat (proefpakket pampers vannacht gebruikt) Hier nog newborn.
Aapje; wat rot van de ziekte van je oudste, zul je zien dat hij dat net nu heeft. Extra werk met alles ontsmetten en extra zorgen dat de kleine miet ziek wordt. Fijn dat t goed gaat met de bv kolven. Robin; fijn dat je lekker thuis bent, genietse! Daisy/wowkaat; lekker gekletst jullie! Wel fijn metbdie slapelpze nachten van n zwangere. Babystew; Wat een goed nieuws dat Mila ws dit jaar naar huis mag! Sterkte voor donderdag, kan me voortllen dat dat n rare en moeilijke dag is. Wub; fijn dat t zo goed gaat! 6uur achter elkaar slapen! Nieuwwolkje; hoe gaat t nu? Sterkte! Prinsesje; wat n weer he?! Wilde jelekker even weg? Luiers; heb ze ook geprobeerd van kruidvat, maar idd veel stugger dan pampers. Bij kruidvat zijn ze in de aanbieding en krijg je er n kerst shirtje bij. Isa had eerst speciale voor prematuur van pampers, van de etos, nu de newborn mt 1. Vannacht 3uur wakker gehouden door ons meisje, ze begon steeds weer te huilen als ze in haar wiegje lag, ik vermoed krampjes en heb gisteren erwtensoep op. Vandaag weer wegen bij cb, ben benieuwd!
Hier nog maat 1 . Ik heb daar nu nog een groot pak van liggen . Als die op is ga ik denk ik over op 2.
Pampers zijn ook duur. Maar ik wil ook een lekkere onderbroek aan mijn kont haha. Kruidvat staat soms helemaal in haar beentjer maar pampers niet. Heb nu nog 1. Volgende lading is ook 2. Schoonloeder komt straks langs. Zie er tegen op. Ken haar niet alleen van de afschuwelijke pakketjes die ze stuurde. Ik zet even mijn gevoel opzij en doe dit voor mijn vriend. Ze mag niet lang blijven dat weet ze. En daarna hoeven we haar gelukkig niet zo snel meer te zien. Aangezien ze met ov moet komen en ze aan de andere kant van het land woont.
Aapje: jeetje wat zielig voor de kleine man! Wel fijn dat hij niet helemaal weg hoeft, hopelijk is hij snel weer beter en kan hij weer flink met D.jaydian knuffelen! Robin: fijn dat jullie alweer thuis zijn! Geniet lekker van de kleine! Babystew: jammer dat ze met de kerst nog niet thuis is, maar als alles goed gaat wel nog dit jaar! Kan me voorstellen dat donderdag een moeilijke dag zal zijn, alvast een knuffel voor jou! Wub: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie, helemaal wat het slapen betreft zo te zien! Go NieuwWolkje! Hopelijk zet het door! Flora: fijn dat Emma haar ritme weer heeft gevonden! Nelta: Dan zet ik de koffie weer uit Was ook wel iets te toevallig geweest (R'dam is nogal groot) Succes bij de tandarts!! Goofie: succes met de schoonloeder vandaag! Ik ben stiekem benieuwd wat ze nu voor kadootjes mee gaat nemen @luiers de pampers zijn populair! Grappig dat iedereen of pampers of kruidvat heeft, blijkbaar zijn die duizenden andere merken al helemaal niet het proberen waard Wat een weer vandaag zeg, regen en grauw. Vandaag komen twee vriendinnen met hun kleintjes langs en ik had gehoopt even langs Blijdorp te gaan met ze, maar dat zit er niet in denk ik...
Jonijoni, pampers en kv zijn idd favoriet. Huggies zijn echt waardeloos. Lekken door aan de buitenkant, niet eens bij de randen. En het plaatje geeft af op kleding.
Robin gefeliciteerd! Hier meld ik mij nog BiB en ben er eigenlijk inmiddels wel een beetje klaar mee... Slaap niet meer lekker en kan niet veel meer doen. Bijvoorbeeld even vaatwasser uitruimen en wasje opvouwen en ik ben weer uitgeklust.... Dat begint me wel te frustreren hoor.... Ken dat niet van mezelf...
Robin, van harte Gefeliciteerd met jullie zoon! Luiers, hier voorde oudste kruidvat en de jongste nu nog pamper. Bij een wat grotere maat vond ik ze erg stinken vandaar toen overgestapt. Kleine maatjes kruidvat zijn idd erg stug en vallen net iets kleiner. Nu heb ik maatje 2 van de pampers maar die zijn nog wel een beetje groot. Vit d. Cb vertelde het idd. Ik geef het nog niet. Laat het eerst maar eens landelijk bekend worden. Vrijdag moet ik met Robin na de nacontrole in het ziekenhuis ik zal eens vragen wat zei vinden. Oudste krijgt het wel als ik het niet vergeet Bibs, het is een mooie dag vandaag om geboren te worden! Tijd om bub's te worden kleintjes! Hier een goeie nacht! Rond 21.00 fles en om 23.00 klein flesje om in slaap te komen wamt hij was heel onrustig en toen pas om half 2 en weer om 8.00. Hij was om 6 wel wakker maar heb een speentje gegeven en toen sliep hij nog even lekker door! Ik ga straks met beide kids ff naar het dorp. Moet luiers hebben vind ht alleen nu zo'n onderneming met de duowagen in de auto enz.. Ach zijn we er ff tussen uit! Volgens mij florrabella.. Van harte met je verjaardag!!
Goedemorgen, Hier een rommel nachtje. 2 x eruit voor een voeding, maar ach ik blijf het een geniet momentje vinden. Hier nu pampers , maar wil straks de AH luiers eens proberen. Die gebruikte ik ook bij a.nouk. Hier wel extra vit d bij KV, advies van vpk cb. Robin gefeliciteerd met jullie S.em. Leuke naam. Zeg zwangere dames schiet eens een beetje op !!!!!!!