December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Netla; Dat komt inderdaad doordat het gewicht van je buik op één van je bloedvatten gaat rusten waardoor je je niet lekker kan gaan voelen. Je hoeft je dus inderdaad nergens zorrgen over te maken.

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd. Voelde me wel een beetje lullig. Heb het niet zo op de tandarts, maar het viel echt reuze mee (het vullen) en dan lag ik daar nog bijna flauw te vallen.

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hei meiden!

rustig dagje hier? nog geen babys erbij?

Hier vanmorgen naar het cb geweest. voelde me echt zo'n overbezorgde moeder;) maar goed. L even gewogen en hij is dus gewoon 200 gram aangekomen in een week. Prima dacht ik zo. en hij leek ook nog wel wat gegroeit qua lengte maar dat was nog moeilijk echt iets te noemen bij zo'n kleintje zeiden ze..

Hij is echt even helemaal goed gescreend, alles is bekeken en geluisterd en alles was helemaal ok! :D ik weer helemaal gerust gesteld. zeker omdat ie aangekomen was.

Vanacht helaas alles behalve doorgeslapen, weer gewoon om de 2,5 a 3 uur wakker.. pff ik heb er echt wel wat voor over om gewoon weer eens 4 uur achtereen te slapen.. maar ja.. ik denk dat als je er achteraf naar terugkijkt dat het allemaal wel mee valt.;):p

O ja ik vroeg me af.. liggen jullie kindjes graag op hun buik? ik kan L echt niet bozer maken dan door hem op zijn buik te leggen.. hij vind het vreselijk!:p krijsen!!

@luiers: hier ook nog pampers door de aanbiedingen (lees: kortingsbonnen) daarna ga ik denk ik over op kruitvat ofzo.. even kijken hoe ze bevallen.

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar moet je je helemaal niet lullig om voelen. Kan jij niets aaan doen, gewoon je beebje de schuld geven! :D

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hij heeft waarschijnlijk wel ervaring met zwangere vrouwen, en andere mensen kunnen ook flauw vallen.
    Zou ik me niet lullig om voelen.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Blackbird: wat fijn dat je weer gerustgesteld bent! Heb je je zorgen gemaakt om niets! ;) Hij is zelfs lekker aangekomen! :)
    Dus toch geen lange nacht voor jou ;) Ach, zolang je overdag ook maar je rust goed pakt, moet het helemaal goed komen! Maar begrijp je heel erg goed dat je ook wel lekker wat langer zou willen slapen! Wie weet, komt dat nog wel!!

@ Pyjama; Heb hier al de hele dag opstartproblemen. Komt wss ook omdat ik het echt een hele rare dag vind, mijn uitgerekende datum...
    Maargoed, ik probeer het maar naast me neer te leggen en me nergens meer aan vast te houden. Is wel moeilijk, maar anders wordt ik echt helemaal gek denk ik!

Ga me nu maar eens een beetje nuttig maken, boodschappen doen enz.. Heb ik toch nog iets gedaan vandaag! Eerst maar eens in mijn kleding hijsen (oh, die kleding zal ik straks ook echt niet missen!! :D )

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Nee, helaas geen baby`s, weet jij wanneer ze komen? :D
    We wachten maar er gebeurt niks.
    Fijn dat hij zo goed is aangekomen.
    Misschien straks even liggen als de kleine slaapt?

Op de buik slapen geen ervaring mee, de mijne ligt nog in foetus houding.En ik kan niet op me buik slapen, vanwege een grote bobbel aan de voorkant. :D

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Vind je het gek dat de kleine niet komt, hij wil waarschijnlijk mama niet in pyama zien. :D

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ja stiekum wel, maar ik moet het geheim houden:p

enne hi hi ik slaap juist wel heel graag op mijn buik! zeker nu!:D man heb ik dat gemist!

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@blackbird
    We kunnen elkaar de handschudden. Hier ook elke nacht wakkeer om de 2,5 3 uur voor voeding.
    Of mijn ventje huilt van voeding tot voeding. Pfff dan wordt je helemaal gek!

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dat kan ik geloven ja, Ik zal het nog maar niet proberen op me buik te liggen.Dan plet ik ons kindje.

Wil je ook niet mijn datum verklappen?

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    Hier slaapt de kleine dame wel met een mutsje 's nachts. Ze houd zichzelf al heel goed warm, maar we doen het puur voor de zekerheid.

@Robin88
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Mooi manneke hoor!

@Blondje
    Ik heb je geaccepteerd op hyves!

@Aapje2009
    Fijn dat de borstvoeding zo goed loopt. Verloopt hier ook al een gek. Ik moet ook vaak afkolven omdat ik gewoon veel te veel heb. Hoop dat je zoontje gauw weer beter is. Mooi k*t nu met de kleine!

@Daisy1985
    Gewoon ja en amen zeggen op de adviezen van je schoonmama hahah. Des te vaker krijg je misschien zulke leuke cadeautjes :D En uuhm zeeman is toch zeker super leuk! Ik heb daar echt veel leuke babykleertjes gekocht! Hier gaat het top met de kleine dame. Ze drinkt goed en de ergste stuwing is nu wel weg gelukkig. Ik kolf gewoon wat meer af omdat ze het gewoon echt niet op kan.

@Babystew
    Wauw wat een geweldig nieuws. Het is dan misschien niet de uitgerekende data, maar in ieder geval misschien eindelijk een thuiskomst in zicht. Ik zal heel hard duimen!

@Wub309
    Fijn dat ze al zo goed doorslaapt. Kan jij ook lekker bijtanken!

@Nelta
    Hopelijk hebben ze wat voor je kunnen betekenen bij de tandarts. Oh ik lees het al. Fijn dat het nu is opgelost. Lekker rustig aan doen de rest van de dag. En dan ook nog goedgekeurd met de kleine. Toppie! De kleine gaat dan inderdaad op je hoofdslagader liggen werd hier uitgelegd en daardoor wordt bij jou alles afgekneld.

Hier met kerst waarschijnlijk de eerste naar mijn moeder en de tweede naar zijn moeder. De kleine dame doet het zo goed dat ze makkelijk mee kan

Wij gebruiken pampers en kruidvat luiers. Maar ik vind ze allebei prima tot nu toe! Pampers 1 keer in de aanbieding gekocht en alle kruidvat luiers met die gratis bonnen gehaald. Die blijf ik straks ook gebruiken. wij geven ook zowel K als D vitamine bij. D maar beperkt.

@Goofie
    Misschien heb ik iets gemist.., maar sinds wanneer hebben jullie het contact met haar weer naar jullie toe getrokken dan? want na een laatste mail op een gegeven moment was dat toch klaar?

@Bellamanuela
    Klinkt perfect. Lekker laten slapen en dan kan mama ook heerlijk uitrusten!

@Blackbird
    Bij de kleine dame hier maakt het niet uit. Die ligt geloof ik op de kop nog wel lekker hahah. Ze is zo makkelijk, heerlijk!

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Blackbird, Meira vindt het heerlijk om op haar buik te liggen. Fenna is en was ook een buikslaper .

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En het kaartje zonder tekst is terecht joepie :D

Het was het kaartje voor het werk van vriendlief. Beetje lullig maar super, want nu weet ik tenminste dat verder iedereen de juiste heeft gehad! Hoe toevallig! Want dat was in principe de enigste waarbij we er zelf achter konden komen.

Verder zijn we vandaag voor het eerst naar buiten geweest. Even een kwartiertje ongeveer gelopen. Wat was dat leuk zeg! En ze zit alweer over haar geboortegewicht heen binnen 5 dagen! Oh wat is mama toch trots op de kleine dame.

Dat was het weer even voor nu. Hoe gaat het met de rommelende dames? Is het nog een beetje te doen?

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babyboo, Dat deed ik dus ook, ja schoonmama je hebt gelijk.
    maar luisteren deed ik niet, maar dat weet ze niet.
    Nu wil ik nog een wipstoeltje, hopenlijk krijg ik die ook nog.:D

En zeeman is niet super leuk, maar super klote.Mijn contract loopt in Februari af, en die word niet verlengd, zwangere vrouwen zijn te moeilijk, en ik ben daarnaast ook nog te duur.:x

Fijn dat de stuwing nu weggaat, hoe gaat het lichamelijk met jou?

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    even spammen!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    lekker bij mama en stiekem lachen naar papa

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora, wat een mooi meisje!

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vanmorgen was er iemand van het CB .
    Ik heb besloten om te stoppen met de bv. Het zat me zo dwars dat ik er van moest huilen.

Samen met haar een schema gemaakt voor het afbouwen.

De wijkverpleegkundige kwam waar ik al een paar keer met fenna bij ben geweest. Dus gelukkig wel een bekend iemand.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lekker stoppen sniffy, stress is voor niemand goed!

Thanx, ik vind dr ook prachtig maarja ben bevooroordeeld ;)

Deel Deze Pagina