@Babyboo: Contact was ook klaar, maarja ze belde toen ze het kaartje kreeg. Heb mij er maar even overheen gezet. Hebben we ook weer gehad.. @Flora: Wat een mooi meisje zeg! Nu kan ik niet achter blijven zal ook weer even een foto spammen: Bekijk bijlage 206436
Al is het zo lekker van genieten!! E is echt dol op mijn tiet, om 12 uur heeft ze zich vol gedronken en nu komt ze weer! Het wordt al een heuse papzak! Maat 50 wordt echt te klein! Vriendje komt net thuis, moet nog wel achter de computer admi doen maar dan kan hij op E letten en kan ik even paardrijden.....heeeeerlijk!
meiden, even een egoberichtje...........ik moet het even kwijt............... Ik voel me zo onwijs ellendig! Mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden..........ik heb gisteravond mijn kleine meid uit haar wiegje laten vallen. We hebben zo'n rieten mand waar hendels aanzitten waar door je haar dus kan verplaatsen. Ik wilde haar in haar wiegje van de box in haar ledikantje zetten en toen gleed er een hendel van mijn handen en rolde mn meisje er zo uit!! ze had meteen een bult op haar hoofdje en was eventjes stil en toen huilen maar erg versuft want ze huilde heel hard en toen inenen in een hele diepe slaap. Ik was alleen thuis dus meteen mn man gebeld. Bij de hapost werden we doorverwezen naar het ziekenhuis en daar is ze vanacht ter observatie geweest. Ze moest elk uur gewekt en controles gedaan en ze zat aan de monitor. Ik ben bij haar gebleven. Godzijdank is alles goed! Maar oh wat voel ik me een waardeloze moeder! Je hoort het weleens en dan denk je dat gebeurd mij niet! nou mooi wel dus!! Die K@##$$ gaat meteen de deur uit! ik heb mn meisje alleen maar geknuffeld en gekust en de hele nacht sorry gezegd. Ik voel me zo onzeker nu als ik haar vasthoudt...........KAn alleen maar huilen..............wat een pech weer! ze is nog maar 3 weekjes oud en nu al van alles meegemaakt...........deze keer door toedoen van haar eigen moeder
Germini; gelukkig is alles goed meid!! We zullen allemaal nog wel stomme dingen gaan doen.....niet jezelf teveel verwijten!
dankjewel sniffy, ja ben vreselijk geschrokken en voel me zo onwijs schuldig! ik zie alleen maar dat beeld voor me dat ze die wieg uitrolde.......ik hoop zoiets nooit meer mee te maken! en ik ben zo dankbaar dat het goed is afgelopen.........
@goofie en flora, mooie dames hebben jullie hoor. @germini, kleine kindjes zijn hard hoor, gelukkig kunnen ze wel tegen een stootje.Zoiets kan gebeuren, niet te schuldig over voelen. Een ongelukje kan nou eenmaal gebeuren.
Gelukkig goed afgelopen inderdaad, ik snap dat je het jezelf kwalijk neemt. Maar een ongeluk zit nou eenmaal in een klein hoekje! Het kan iedereen gebeuren en dit doe je niet met opzet! Gewoon hopen dat je het niet nog een keer mee maakt! Je kunt er echt niks aan doen, dus hopelijk kun je het snel achter je laten!
Fenna is een keer van ons bed gevallen toen ze een half jaar was. En dat terwijl ze haar spreidbroek aan had. Ik pakte alleen iets van de overloop, 2 stappen verder. En toen lag ze al op de grond. Ik schrok me ook een ongeluk.
dankjullie wel meiden, ik weet dat het kan gebeuren.........maar toch........als het je gebeurd voel je je zo ellendig!! ze is nu erg onrustig in haar slaap..........zal ze alles verwerken??
@ germini : mijn hart huilt helemaal met je mee. Gelukkig is alles goed met het kleine meisje en niet onzeker zijn hoor !! Je bent een topper van een moeder. @ sniffy : hier werd gezegd liever een ontspannen moeder en een tevreden kindje aan de fles dan alleen maar gestress!!!! @ flora mooi meisje hoor jullie E.
thnx lin.......... pff hoop zo dat het onzeker gevoel wegebt! ik heb niet alles gelezen, sorry..........zag wel mooie foto's voorbij komen van Flora en goofy!! mooie meiden hoor! ik ga nu even mijn kleine meid knuffelen..........misschien tot vanavond en anders tot morgen! en thnx voor alle bemoedigende woorden.......
Blakcbird; fijn dat de kleine goed gegroeid is en goedgekeurd, toch een geruststelling he. Babyboo; bedankt voor het accepteren, ga zo eens spieken. Geweldig dat je zo trots bent, en terecht! Flora; mooi meisje zeg, kijkt lekker alertnuit haar ogen. Kun je al weer paardrijden? Germini; Wat onzettend balen meid! Ik kan wel zeggem dat je het niet expres doet en dat het niet anders is, maar dat weet je zelf ook wel. Om eerlijk te zijn kan ik me heel goed voorstellen dat je je nu ellendig voelt! Al denk ik dat zoiets iedereen vroeg of laat overkomt, ellende is bij jou nunze nog zo klein is, Is ze nu weer lekker thuis? Extra knuffelen maar. Een troost, ze is het al weer vergeten. Zeeman; super leuk paars jurkje met grijze legging gehad van mijn zusje van de Zeeman, koste 7 euro en was er in maat 50 dus kan ze nu net aan. Ze begint echtnuit 44 te groeien. Luiers; net pampers gekocht 3 pakken voor 29,95 incl kerstshirt. Ging alleen vanaf maat 62-68 daar verzuipt ons meisje in! Dus heb m voor mijn neefje genomen, staat "kerstster" op en een ster, leuk hoor. Net met Isa naar cb geweest, ze weegt al 3340 gram! Dat is ongeveer het dubbele van haar geboortegewicht in 7 weken. Zou morgen uitgerekend zijn, blijft een gek idee hoor. Was voor t eerst zelf met de auto, wat een gedoe he met die wagen in de kofferbak, wielen moeten er helaas af. Terwijl we een grote auto hebben, peugot 407, maar een lage kofferbak. Gelukkig gaat dit heel makkelijk bij onze kinderwagen. Moest mijn vriend ook nog bellen omdatnik maxi cosi niet uit de familynfix kreeg, hoezo blond..?!?
@ Goofie en Flora; Wat een mooie meiden!! Lekker trots op zijn! @ Germini; dat kan gebeuren meid! Het is begrijpelijk dat jij je er rot over voelt, maar je hebt het niet express gedaan en een ongelukje zit in een klein hoekje! Hopelijk kun je dat beeld uit je hoofd krijgen, want kan me voorstellen dat er veeeel leukere dingen zijn om aan te denken als je aan je beebje denkt! @ Blondje; zo, jullie meid groeit hard! Goed hoor!! Denk dat ik straks ook wel ga lopen hannesen met de kinderwagen haha Ach, aldoende leert men! Hier net de boodschappen gedaan, ff lekker de deur uitgeweest. Ook maar gelijk een lekkere fles prosecco gekocht voor als ons ventje zich aandiend! Maar, daar zal ik nog wel een week op moeten wachten waarschijnlijk! Ben er gelukkig al iets positiever in geworden! Ga mezelf zo maar eens verwennen met een lekker maskertje en dan lekker uitgebreid douchen!
@germini: meid ik denk dat we allemaal nog wel zo iets mee gaan maken vroeg of laat. Eigenlijk iedere moeder die ik ken heeft wel zo'n verhaal over elk kind. Je bent geen slechte moeder! zeker niet omdat je het hier durft neer te zetten en naar het ziekenhuis durft. @daisy: nee sorry ook jou datum moet geheim blijven, anders ga je er zo over zitten stressen @nijn: pff ja moeilijk he? dat vele wakker worden. Overdag kan ik het nog relativeren maar snachts vind ik het wel heel moeilijk.. soms ben je gewoon zooo moe! wij slapen iedere dag (als het kan) lekker uit tot uurtje of half 10. gewoon beetje bijtanken. Morgen komt er bij mij iemand van het cb voor het thuisbezoek en dat blijkt ook een lactatiedeskundige te zijn, dus daar ga ik ook nog even mee praten of ik er nog iets mee kan.. @blondje: zeker een geruststelling dat hij goedgekeurd is! vooral dat groeien was ik erg blij mee! ik zag een paar mooie foto's voorbij komen en besloot er ook maar een paar te spammen van mijn kleine man: lekker in mama haar armen slapen: Bekijk bijlage 206454 naar buiten kijken! (naja zijn zicht komt vast nog niet ver maar ja..) Bekijk bijlage 206455 pfff hoe verliefd kan je zijn op je eigen kind he?
@blackbird Zo wat een mooi mannetje zeg. Heerlijk! Ja ik vind het 's nachts ook heel vervelend. Elke keer dat voeden. Maar ik geef fv. En daar krijgt hij al meer van dan officieel toegestaan en dan nog om de 2,5 3 uur zich melden. Pfff en dan een paar huiluren erbij. Dan ben ik echt kapot. Ik lig ook elke ochtend nog tot half 10 in bed als de kleine man dat toelaat. Is ook altijd maar weer de vraag. Vind dat wel zwaar hoor. Je hoort veel dat ze op fv 's nachts een paar uur verder kunnen, nou mijn mannetje niet hoor!
Het is dat je foto`s van een mooi mannetje hebt gepost. Anders was ik nu boos omdat je de datum niet wilt vertellen.
@Germini: Kreeg tranen in mijn ogen en snap helemaal hoe jij je als moeder moet voelen. Maar je deed het niet express en zoals meer zeggen een ongeluk zit in een klein hoekje. Ondanks dat zou ik mij ook vreselijk kut voelen hoor.. Ga die kleine maar lekker knuffelen! @Blondje: Zo grappig, mijn moeder kwam ook van de week met dat setje aan van de week, met die stipjes op de mouwen toch??? Ik heb van dat paars met die stipjes toen ook een vestje gekocht was ook maar 3 euro. Mijn moeder had 56 gehaald, jurkje te groot nog maar die legging lijkt zo klein... Ik denk dat ik er een grijze maillot voor haal bij de hema.