@Blackbird: Het is een mooi ventje hoor! Denk dat het licht gewoon een mooi gezicht is, ik kan hier ook uren voor het raam gaan staan met ons meisje en dat vind ze helemaal leuk! Je ziet ze echt kijken maarja wat ze nou precies zien, ik hou het op het licht.
Pfieuw! Kom ik daar even goed mee weg @nijn: jeej ja ik dacht ook dat het met fv "beter" zou zijn.. nou laten we hopen dat allebij de jongetjes wat beter gaan slapen.. dan kijken we er later lachend op terug!
Goofie; ja dat is 'm! Leuk is ie he! De legging is nog best ruim bij Isa terwijl ze best lange beentjes heeft.
Ja ik vond hem ook erg leuk. Ik heb het nog niet aangepast, jurk komt als ik het voor haar houdt nu tot haar enkels haha en de legging ziet er klein uit,maar misschien lijkt dat ook maar weer zo. Het hangt aan de waslijn, dus zodra het droog is even proberen..
Nou het is hier zeker stil haha.. Dames, het volgende misschien beetje raar hoor,maar ik heb echt behoefte om intiem te zijn met mijn vriend, alleen de onderkant vind dat niet zo leuk haha.. Trouwens ik vloei ook nog dus het feest gaat gewoon niet door. Zijn er meer die dit nu al hebben of moeten jullie er nog niet aan denken???
@goofie O ik moet daar echt nog niet aan denken. Buiten het feit dat ik nog flink vloei, heb ik nog een hechting, is het allemaal nog beurs en opgezwollen en behoorlijk pijnlijk. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon
Mijn hechtingen zitten er ook nog in hoor... Als ze er donderdag nog niet uit zijn even bellen, ze zouden met 2 weken opgelost zijn. Het is ook niet dat ik lichamelijk wil,maar wel geestelijk zeg maar.
Mmm nee echt zin in nog niet, maar ik moet zeggen dat ik het wel al een keer of wat bedacht heb ja.. maar met dat vloeien.. mag het nog niet zeker? Ik mag niet eens in bad Mijn hechtingen zijn opgelost en de boel is niet meer zo opgezet gelukkig!
Wanneer waren die hechtingen bij jou opgelost??? Misschien ligt het ook aan de plek waar die dingen zitten? Met dat vloeien lijkt het mij zoiezo geen pretje, vind het echt ranzig bah
Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor. Wie weet als de hechting er uit is dat je wel kan Maar ik begrijp je wel. Je kleintje vraagt zoveel tijd en energie van je, je hebt helemaal geen tijd meer met je man. En dan heb je daar soms behoefte aan. Vroeger zaten we 's avonds lekker bij elkaar op de bank. Al was het 5 min knuffelen. Nou die tijd is er hier niet meer. Als we naast elkaar zitten liggen we laveloos ieders aan een kant haha. Verder nog wel gek op elkaar hoor
Oja dat vind ik ook heel smerig. Als je nog vloeit. Jakkes. Ik heb nog heel veel last van de hechting. Soms lijkt wel of er nog een klein wondje zit. Dus binnenkort toch maar even bij de ha.
Ik heb ook het idee dat het nog niet geheelt is, dus ik bel de vk gewoon donderdag als het er nog in zit.
@ intiem willen zijn: ik wil ook graag weer intiem zijn met mijn man, het kussen en strelen is weer zo fijn dat we graag veder willen maar ik durf niet ivm de hechtingen en het vloeien.. wanneer zou het weer mogelijk zijn?? iemand een idee???
Ja hier hetzelfde, mis het echt! Denk toch wachten tot het vloeien voorbij is, tenminste laat mijn vent niet naar binnen zolang ik bloed bah.. De boel moet wle goed genezen zijn, ook i.v.m infectie lijkt mij.
Heb het trouwens net aan een vriendin gevraagd maar die had na 2 weken geen vloeien meer en geen last meer dus die zijn toen weer gaan sexen.. Maarja dat is mazzel denk ik, als het vloeien wel 6 weken kan duren heb je dikke vette pech pfff...
heb net inderdaad op internet gelezen dat je moet wachten tot je niet meer vloeit, dan is de baarmoeder dicht en kun je geen infecties meer krijgen.. nu maar hopen dat het vloeien snel weg is.. manlief houd het niet meer zegt die hahaha en mag hem niet meer klieren savonds vloei ik helemaal niet meer alleen overdag beetje dus nu hopen dat snel over is las net dat hechtingen binnen 2 weken oplossen, hoe weet je dat die weg zijn? heb daar eigk geen last meer van.. vraag: hebben er meer vrouwen last van ontlasting? bij mijn doet het echt zeer als ik na de wc moet