December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, ik denk dat dat te kort op elkaar is. Ze zal dan ws ook niet veel drinken. Zelfs met bv moet er zo'n 1,5 uur tussen zitten.

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goofie; welkom in de wereld van borstvoeding geven! ;) iedere dag anders. Je kan t proberen of ze honger heeft, als dat niet zo is merk je het wel toch.

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag van het begin af aan op aanvraag voeden, en idd Sniffy dat is dit toch.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik kijk wel even. Nu had ze na haar fles nog honger dus wie weet straks. Probeer het over 2uur nog wel.
    Vanacht weer flink gehuild in bed. Vraag mij niet waarom maar heb er nu flinke kop pijn van pff..

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Idd, dit is voeden op verzoek. Deed ik ook vanaf het begin.

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik voed ook op verzoek, helaas om de 2 uur, maar snachts rond 11 en 3 en 7, behalve met krampjes. Dan is ie bijna niet te troosten behalve met de borst die dan weer melk geeft aaaargh

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Brusje, heb je dan geen speentje als troost?

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    1 ding is zeker. Het voeden is bij iedereen dus anders haha.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.931
    9.441
    113
    Gelderland
    Flesvoeding, ik geef flesvoeding en op de dag geef ik om de 4 uur maar als hij eerder komt krijgt hij eerder dat haalt hij ergens anders wel weer terug. In de nacht zetten we geen wekker en zien we wel wanneer hij komt. Dat betekend wel dat we elke dag andere tijden hebben. Straks als we op 5 flessen over gaan probeer ik er een vast ritme in te krijgen. Robin is nu 4000 gram en krijgt 6 voedingen van 120+4 . Hij haalt net geen 6 voedingen in 24 uur maar in 26 uur dus soms wil en mag hij nog een extra flesje ergens..

Sniffy, goeie keuze om te stoppen met bv. Hopelijk geeft het jullie beide rust!

Nieuwwolkje, spannend meid! Ik had ook onregelmatig maar zorgde wel voor ontsluiting. Ben benieuwd of het doorzet.

Daisy, hoe is het met jou vandaag?

Nelta, heerlijk een rustig dagje! Geniet ervan.

Zag mooie foto's voorbij komen! Ik zal ook eens een mooie foto plaatsen van mij. Ventje.

Hier, kleine man heeft veel last van krampjes. Echt voor het eerst dat hij moeilijk te troosten is en zielig huilt. Hij probeerd ook te poepen maar dat lukt niet..

10. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ nieuwwolkje: klinkt idd als voorweeen, als je echte weeen hebt blijven ze erg als je loopt, ik kon helemaal niet meer lopen niks tijdens de weeen. hoop voor je dat het snel doorzet anders ben je dadelijk al op voordat je moet beginnen.
    als dit voorwerk is is het ook fijn dan scheelt dat dadelijk weer;)

ons meisje weer 6 uur achter elkaar geslapen, heerlijk:)

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik had vanmorgen trouwens haast geen stuwing. Ik had om 23.30 voor het laatst gekolfd.

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ooh ik ben kapot!!!
    Slechte nacht en ochtend tot nu toe.
    Mannatje wil amper een uur slapen en elk uur wel 120 cc drinken naar mijn gevoel.
    Ik ben zo moe........... Waarom slaapt hij 's nachts niet wat meer uur achter elkaar en andere baby's wel.
    Sorry dat ik zo klaag maar daar baal ik wel heel erg van hoor :(

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Bella, lekker hoor dat ze zo goed slaapt!

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, is hij onrustig met zijn armen/handjes?

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Anders idd inbakeren? Of iets tegen krampjes geven?!

Wij zijn 's avond met e.mma veel in de kamer en dan us ze "wakker" daarna slaapt ze dan beter.

16. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

onze koen heeft gister superstappen gemaakt, hij is van 8 naar 7 voedingen gegaan, hij ligt sinds bij mij op de kamer ipv op de zaal en hij is bijgekomen, 40 gram ! hij woog gister 2180, vanmorgen maar 5 gr afgevallen, netjes :)

De borstvoeding gaat goed, meer aanbod dan vraag, maar dat zal wel gelijkkomen. er gaat alleen veel tijd inzitten tov fv omdat ik nu nog na moet kolven. maar dat zullen alle mama's met bv hebben. verder is het wel mooi om je kindje bij jou te laten drinken, echte mama tijd !

Ontlasting is hier ook nog een crime, wel goede darmkrampen, maar poepen hoor maar :) en als er iets komt, tja. Het zal wel goed komen, veel vezels idd.

Het wordt tijd dat we eens naar huis mogen, het geeft wel rust in het zk maar ook veel stress, papa rent heen en weer tussen thuis en zk, gelukkig heeft hij tot nieuwjaar verlof.

hoe is het met de laatste meiden de nog moeten bevallen, Nieuwwolkje is al goed bezig !

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Petera, fijn dat het goed gaat. Hoe lang moeten jullie nog blijven?

18. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden, ik ben in arbeid, baarmoederhals 0 cm en een goede cm opening, alles goed verweekt, weeën om de 7 min ongeveer. Ze zeggen dat het voor vandaag zal zijn.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zet hem op!!! Hopelijk blijft het doorzetten en schiet het lekker op!

20. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Mijn water is gebroken dames :) een dikke plas op de grond

Deel Deze Pagina