man ik schrok me net kapot, naar de wc geweest, bij het afvegen ineens een flink bloedstolsel gelijk maar de vk gebeld.. ze komt er weer aan.. zou komen door het strippen en toucheren.. maar jeemig dat was eng..
Ja snap ik. Het gaat nu wel vlotten he gelukkig. Ik kan helemaal niet geloven dat het ooit gaat beginnen
t lekkere ding heeft dus gewoon op facebook gezet dat het begonnen is..:x lekker handig.. straks stopt het weer.. kan ik het uit gaan leggen.. echt stress, niet zoveel als vorige keer
Blackbird; bloed hoort erbij hoor, adem in adem uit zen zen Sjees; wub is denk ik aan het bevallen ze heeft mijn nummer maar ik het hare niet haha! Als je je verveelt (en er zin in hebt) kan jij misschien een update aan haar vragen? Fijn dat je meisje bij je is!!
Jullie kunnen lekker kletsen Ik ben meer een lezer en vooral in de nacht, omdat ik niet kan slapen. @sjees beterschap en nog gefeliciteerd met de geboorte van L.ois. Verder lees ik veel over de MAC en lekkere snacks. Ik ben gek op snacks. Hebben jullie geen last van oedeem en aambeien Kom op morgen meer babynieuws
Nou ben wel moe en alles doet me zeer maar ik kom niet in slaap. En waar eindig je dan? Precies! Hier. Ik kan alleen niet zo goed reageren op mijn telefoon maar ik zal mijn best doen. @Blackbird Klinkt toch wel alsof het dan eindelijk gaat doorzetten! Ik hoop het echt voor je! Goed ook dat je de Vk gelijk weer hebt gebeld. Zou me ook kapot schrikken! Heel veel succes! @Sjees Jeetje meid. Denk je zonder gezeur klaar te zijn, krijg je dit weer! Hoop voor je dat je gauw weer naar huis mag! Wub heeft hier niks meer gepost. Die ligt zelf ook in het ziekenhuis., ze had een beginnende zwangerschapsvergiftiging en slijtage van de placenta. Dus die kleine halen ze als het goed is ook. Zou goed kunnen dat ze ondertussen al is bevallen. Maar ze wou jou er even niet mee lastig vallen. Vandaar! Fijn dat je kleine meisje wel bij je is!
Ik ben trouwens benieuwd naar NieuwWolkje! Daar hebben we vandaag ook niks meer van gehoord. En bij haar was het toch ook al goed aan het rommelen door die pilletjes?! Wie was haar buddie?
sorry dat ik zo aan het spammen ben.. dit is echt mijn afleiding tussen de weeen door.. ik kan de film totaal niet volgen