December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij gaan straks naar mijn opa en oma met de kleine..
    Ze zijn beide al oud ( 91 en 89) en kunnen niet naar ons komen op het moment.
    Op agaat slecht en wil wel dat hij haar heeft gezien, en natuurlijk op de foto!!
    Ben benieuwd hoe ze reageren..
    En spannend want we moeten wel even een stukje rijden in de auto.

2. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    nijn.. ik heb gister een paco inbaker doek gekocht.. moet je even googlen;)
    nu heb ik hem in een wikkeldoek.. hij heeft vannacht om half 3 gedronken en kwam vanochtend om half 9 pas weer! hij ligt er stukken rustiger in..

nieuw wolkje suc6 meid!

Sorry lees wel mee meiden.. maar niet echt tijd om te reageren.. komt binnen kort wel weer;) I.van doet het super goed! wijkverpl. net op bezoek gehad.. hij weegt nu alweer 3610 gram! hij woog bij zijn geboorte 3340! whoow ben helemaal trots! gister naar de stad gewandelt.. was daarna wel helemaal kapot.. iets teveel van het goeie haha.. straks ga ik nog even liggen.. moet om 3 uur naar de tandarts..

3. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @nieuwwolkje: zet em op meid! succes!

@vloeien: ondanks de ks vloei ik nog steeds. gisteren was het weg, maar nu vloei ik weer "lekker" verder ;)
    vorige keer duurde het ook een paar weken, dus dat zal nu ook wel zo zijn. we wachten het af.

@sex: nog even niet. ten eerste vloei ik nog en ten tweede zijn we blij met elk uurtje slaap dat we kunnen krijgen ;)

@ontlasting: had de nacht na de ks echt enorme darmkrampen, ik dacht eerst dat ik nawee-en oid had, maar ik voelde de lucht gewoon door m'n darmen kruipen. Huub had op dat moment ook krampjes, dus daar lagen we beiden midden in de nacht met pijn in onze buik. hij lag er alleen bij te gillen en dat deed ik dan weer niet ;)
    ben overigens sinds vorige week de trotse bezitster van...2 aambeien (sorry, ranzig, ik weet 't) en die doen me af en toe toch pijn!!! echt niet grappig meer....ik was toch echt in de veronderstelling dat je na een ks niet aan de aambei kon, maar dat had ik dus even verkeerd gedacht :(

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O ik hoop echt dat het wat is dat inbakeren.
    Ben benieuwd of me dat lukt met een hydrofiele luiers.
    Maaruh die punt stop je die tussen de armpjes weg? Of plak je die dus vast met tape?

5. nijnonijntje

Trouewens hij zette net weer een keel op. Ging kijken, had een flinke poepluier. Tijdens het verschonen kwam er meer, het was wel zacht, maar had otoch het idee dat hij moeite moest doen, of het niet prettig vind. Nu ligt hij in bed en huilt weer. Zou het dan toch ook iets van darmkranpjes zijn onder andere?

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Bij darmkramp worden ze druk met hun beentjes, bij E helpt het fietsen erg goed.

Oww e drinkt rechts en links loopt ook leeg haha! We blijven wassen, leuk al die shirts met kringen!

7. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Florabella: gefeliciteerd met je verjaardag!! :)

(en het zullen de hormonen wel zijn, maar ik ben gewoon ontroerd hoe iedereen zo met elkaar mee denkt en leeft en tips geeft etc :) )

8. nijnonijntje

Tijdens het luier verschonen deed hij dat inderdaad met zijn beentjes.
    Nu ligt hij op mijn benen, maar heeft zijn beentjes helemaal overstrekt. Tegen mij aangedrukt. En af en toe krijst hij en dan is hij weer stil en krijst hij weer.
    Hij heeft echt wat. Maar wat???als ik daar nou achter kon komen?

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @nijn: klinkt idd als krampjes.. hier lijkt L ook moeite te hebben met poepen.. maar hij huilt er dan weer niet bij..

@flora: lilypads mss iets voor jou? Dat zijn silicone "kapjes" die je als het ware over je tepels " plakt". Ik heb ze nu een paar dagen, echt ideaal en je hoeft ook geen bh meer aan snachts! te koop bij grote ethos'sen en prenatal.

10. nijnonijntje

Ja en de moeite met poepen is niet omdat het hard is maar is juist zacht, maar ik denk dat de krampjes de pijn veroorzaken en vlak voordat er wat komt zal hij wel een krampje ofzo krijgen.
    Arm ventje.

Gebruikt iemand van jullie infacol er tegen?
    Hoe bevalt dat?

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    thnx meiden voor alle reacties. voel me nog steeds ellendig en onzeker maar gelukkig wel ietsje beter als gisteren............gelukkig is zij het inderdaad al weer vergeten!!

@blondje,
    zo he, jouw kleine meid doet het goed!! lekker veel aangekomen! Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij mijn zoontje ook bij de supermarkt stond en de maxicosi er niet af kreeg en mijn man moest bellen haha. vervolgens stond ik ook nog met een kinderwagen die half uitgevouwen lag maar ik wist niet hoe het verder moest..........en al die mensen maar kijken hahaha.

@neiuwwolkje,
    you go girl!!!

@nijnonijntje,
    oh meid ik leef met je mee...........helaas heb ik ook een kindje wat slecht slaapt!! de eerste week sliep ze alleen maar en nu is het elke keer huilen geblazen (lees gillen!)! na de laatste voeding krijst ze net zo lang totdat het weer etenstijd is en daarna gaat ze slapen voor 1 a 2 uurtjes en beginnen we weer opnieuw.........in de ochtend slaapt ze eindelijk maar ja dan is onze zoon alweer wakker (6u). ik slaap dus hooguit 2 uurtjes per nacht. Inbakeren helpt niet, ik heb bij haar het gevoel dat ze reflux heeft. ze spuugt veel en zodra ik haar platleg begint ze te gillen. helaas helpt niets nog.............mijn zoontje sliep destijds ook niet (is nog steeds geen goede slaper)..........hij had reflux.........
    Ik ben ook jaloers op al die moeders die een kindje hebben die lekker slaapt...............het lijkt alsof mijn kindjes alleen maar slecht slapen en huilen..................maar goed, mijn zoontje is daarintegen nu een heel makkelijk kindje (op slapen na dan) dus het komt goed!;):D

Ik had het al eerder gevraagd maar niemand reageerde........spugen jullie kindjes ook na voeding??

12. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees wel mee maae ons internet ligt eruit dus moet reageren via de telefoon. En vind dat zo irritant.

Nieuw wolkje, joehoe eindelijk! Zet hen op!

Hier nog bib, al begint het wel een beetje te rommelen, geloof ik.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Germini; e spuugt soms, als ze op haar rug ligt snel onrustig dus ik leg haar ook vaak op haar zij. als ik het niet doe doet madame het zelf wel!

Blackbird; thanx ga ff kijken maar klinkt super!

Goofie; mikmak attendeerde me gisteren op cinababy van vsm, Miss hun een idee?

Zo Em is gevoed en ligt weer in dr wieg, huisje is weer schoon. Even met de benen omhoog. Als langer sta krijg ik van onder een zeurend gevoel, niet bij de knip maar meer naar voren. Herkennen andere dames dit?!

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    flora,
    vind je dan niet griezelig op de zij?? ik deed het de eerste week wel maar nu ben ik bang dat ze doorrolt............dat zeurende gevoel zijn dat niet je bekken?? of je banden?

15. nijnonijntje

Mijn zoon spuugt nooit. Nog niet iig. Alleen als hij zich verslikt een paar drupjes.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Tja zoiets denk ik ook Germini....

Uhm doorrollen, ja das niet zo leuk maag er ligt een aerosleep onder dus ze kan dan nog wel ademen.
    Verder leg ik (Nee eigenlijk doet ons fotomodel dat zelf) gaar arm onder haar hoofdje als een soort steun. Ze doet dit elke keer dus we lachen ons dood, we roepen dan strike à pose....en mevrouw heeft weer een hand onder haar kin of een vinger over haar lip geeeen gezicht!

17. nijnonijntje

Klink iddd als je bekken flora.
    Knap dat je huishouden kunt doen. Mij lukt dat nog echt niet. Maar ik had ook BI. Komt denk ik dan daardoor.

18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    whahaha flora, ik zie het al voor me..............nu al hollands next topmodel!

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flora; Gefeliciteerd meid met je verjaardag!!! :D

@ Daisy; nee, hier is alles nog rustig helaas. Vandaar dat ik ook ff niet zoveel meer kom, wordt er echt moedeloos van.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx voor de felicitaties!!

Prinsesje; hij komt echt......houd vertrouwen meis!!

Deel Deze Pagina