Thnx flora! Weet ook wel dat ons ventje ooit komt, want er is er nog nooit één blijven zitten Maar het is toch wel frustrerend als je over je uitgerekende datum heen gaat en ook gewoon nog niets voelt.. maargoed, probeer positief te blijven!
Hij komt echt wel, blijkbaar wil hij graag nog even in mama blijven. Hij zit nu lekker in een warm prive zwembadje . Zou ik ook niet zomaar uitgaan. Maar ik kan me wel indenken dat het inderdaad niet leuk is, ik zit nu ook gewoon te wachten.Vraag me ook af wanneer die van ons komt. @Flora, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
Thanx meiden!! Ik snap het prinses! Ondanks dat ik niet over de datum ben gegaan voelde het wel een beetje zo doordat de vanaf week 33 al pogingen deed Maar ik kan je 1 ding beloven; het is het wachten dubbel en dwars waard!!!
Die kleintjes van ons zijn maar eigenwijs!! Hoop wel echt dat de kleine voor maandag komt. Daar probeer ik mij nu maar aan vast te houden! Begrijp niet dat jij zo positief kan blijven!! ik probeer het wel, maar merk dat als ik op zp kom ik en bijv. de berichten van nieuwwolkje lees ik gelijk weer chaggie wordt. (Begrijp me niet verkeerd, vind het super voor haar!) Vandaar ook dat ik niet veel kom. Ik lees wel mee, maar reageer ff wat minder
Ja goed, druk met opruimen, stofzuigen enz. Dat bedoelde je vast niet. Vandaag precies 40weken. Maar naast schoppen enz doet de kleine niet veel. Had ik toch maar een kalender en een navigatie mee moeten geven. Ik geloof dat onze kleine ook nog lekker van z`n warme prive zwembadje geniet. En eigenlijk moet ik de kleine gelijk geven, ik zou er ook niet uitkomen met dit weer.
@prinsesje, positief blijven is moeilijk zeker als iedereen inderdaad die na jou is uitgerekend voor jou bevalt. Ik probeer gewoon mijn zinnen te verzetten, andere dingen te doen, en er niet zo veel aan te denken.Ik heb gelukkig een aantal huisdieren om me heen, is leuke afleiding. Dat je wat minder reageert is helemaal niet erg, je moet doen wat je wilt.En ik denk dat veel meiden dat ook echt wel kunnen begrijpen. Ik hoop dat die van ons wel spoedig komt, zeker omdat mijn bloeddruk bij elke afspraak bij VK weer hoger is en er vorige keer een beetje eiwit in me urine zat.maak me dan ook wel een beetje zorgen om.Vrijdag weer afspraak, kijken wat ze dan zeggen.
Hopelijk komt jouw ventje ook snel! Ik mag dan eigenlijk nog niet klagen, aangezien ik echt nergens last van heb! Hmm.. misschien toch maar een goudvis gaan kopen dan?
Ventje???? Ben je helderziend???? Wij weten het geslacht nog niet, maar jij weet het.Nu kan ik blauwe truitjes kopen. Goudvis? noem je dat afleiding, blub blub blub, nee gezellig. (heb zelf ook aquarium maar vind een vis niet zo gezellig) Me katten zijn gezelliger.Geen huisdieren bij jou?
NieuwWolkje: Zet em op meid! Hoop dat je al flink ver bent. Ben benieuwd! Nijn: wat lastig zeg dat jullie kindje zoveel huilt en last lijkt te hebben van krampjes. Super fijn dat je hier advies kan vragen aan alle ervaren mama's. Sterkte, hoop dat het snel overgaat. Germini: jeetje meid, dat was schrikken. Kan iedereen overkomen! Ben heel benieuwd wat mij nog te wachten staat . Groen: Verder alles goed met je? Goofie: Hoe was het bij je opa en oma? Tamm: Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie kleine Jonijoni: Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Prinsesje: Als er één ding is wat je hebt moeten leren tijdens je zwangerschap, dan is het geduld . Nog ff doorbijten! Daisy: Hoe is het met jou vandaag? Beetje kunnen slapen vannacht?
Hier gaat het goed. Alleen een vreselijk lusteloze dag vandaag. Echt nergens zin in en mijn serie kan ik ook niet verder kijken (bol.com komt morgen of vrijdag seizoen 6 brengen). Ik heb gisteren ruim 200 foto's besteld en die komen morgen. Kan ik eindelijk weer een fotoboek in elkaar zetten . Verder geen bijzonderheden.
Krampjes, infacol schijnt goed te helpen. Als het poepen niet lukt bij de kleine, dan wil het ook wel eens helpen om de thermometer even in de anus te doen. Gewoon net alsof je je kleintje temp. Dan gaan ze nl vanzelf persen. Spugen, Meira spuugt helemaal niet. Fenna deed dat wel. Als je denkt dat het reflux is, het hoofdeind van het bedje verhogen met boeken. Nijn, leg je kindje eens op de buik in de box. Dat geeft voor kindjes ook rust. Wel er bij blijven
Leuk he die dagen dat je niks wilt, en nergens zin in hebt. Bij jou dus ook geen tekens, welkom bij de club. Waarvan foto`s? vakantie? Hier uit verveling de groente voor het avondeten aan het snijden. Terwijl vriendlief pas rond 18.00 thuiskomt.Ach ja, ik ben op tijd.
Wellicht het proberen waard dan denk ik toch? Of moet ik eerst zeker weten dat hij krampjes heeft. Hoe zeker weet je dat eigenlijk. Hmmmmm...lastige situatie.
Buddy nieuws: Nieuw wolkje is om 15.15 trotse mama geworden van een zoon L.eandro. hij weegt 3985 gram en is 52 cm lang. ze heeft 1 knip gehad en bevallen zonder verdoving! Nieuwwolkje en man.. gefeliciteerd! nu lekker genieten!!