December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    stichting pantera begon er als stagaire en ben toen blijven hangen. ik ben gestopt toen ik zwanger was van men dochter omdat ik toen ook heel duizelig was(was voor mij niet veilig maar ook niet voor de dieren)
    ik heb alleen de opleiding gedaan ben daarna SPH gaan doen voor de combinatie gehandicapten en dieren(moest in het 2e jaar stoppen ivm zwangerschap en moeilijke tijd erna omdat onze dochter een ernstige hartafwijking had)
    als deze baby er straks is ga ik kijke wat ik weer ga doen( waarschijnlijk verder met SPH als dat lukt)

toen ik baby was hadden men ouders een hond en parkiet. daarna kwam er een konijn en katten, vissen, schildpadden, hamsters, ratjes.
    onze katten zijn van een nestje van de kat van mijn ouders. konijn komt weg bij de dierenwinkel( we kregen haar met korting want ze was al erg oud. toen ik vroeg hoe oud zij ze 12 weken:$ ik dacht eerst aan een aantal jaar.)
    ik koop liever niet in een dierenwinkel maar deze had gewoon iets(zwart en heel wollig, volgens de winkel heel schuw thuis zat ze direct op schoot om te knuffelen) onze dochter was toen 5 maand oud en zelfs die kon haar aaien, nog steeds zijn ze dol op elkaar.

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb weer lekker kleertjes ingeslagen! :D Heerlijk!

Jullie kunnen samen wel een dierenopvang beginnen. Pff, en dan straks ook nog een baby! Geef het jullie te doen ;)
    Nee, mijn vriend heeft altijd gezegd dat we pas een hondje nemen als we kinderen hebben, maar daar is hij toch maar op terug gekomen.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmm het trappelen mis ik soms...

Mijn buik is alweer een geel eind opwet naar strak! Inmiddels van 85 naar 71 kg nog 10 kg te gaan

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier thuis drie paarden, twee honden en 1 (de andere is al 8 dagen weg sniksnik) kat

En nog twee paarden op een stal vlakbij

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij gaat ook lekker hard met je kilo's! Lekker hoor!!

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me lekker op de bank nestelen met mijn koffietje. atwt komt zo! :)

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Dan zijn dieren vaak al te oud voor een dierenwinkel, ik koop alleen me vissen bij de dierenwinkel.
    Fijn dat je konijntje dus absoluut niet schuw was, ze had gewoon het juiste gezin nodig.En zo te horen heeft ze dat bij jou gevonden.
    En voor kinderen is het erg fijn om kennis te maken met dieren.
    Mijn achterneefje (6) is voor elk dier bang, dat zou ik echt niet willen.Ik wil ook met de tijd met ons kleintje naar een kinderboerderij en dierentuin.Gewoon gelijk kennis laten maken met dieren.

@flora, hopenlijk komt je kat snel terug, enig idee waarom ze weg is gegaan?

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Veel plezier met je ouwevrouwen soap. :D

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Flora , jij bent ook al aardig wat kwijt.
    Ik ben nu 14 kilo kwijt :) , nog 9,5 kilo.

10. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    dat gaat snel.
    hopelijk komt de kat snel terug

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier alle zwangerschapskilo's al weg.
    Was ook maar 10 kilo aangekomen.
    Alleen mijn buik is niet strak, maar dat komt wel hoop ik. Verder wel mooi plat.

Meiden, ik ben het zat.
    Mijn zoon heeft vandaag overdag maar 3 uur verspreid geslapen. Dat is toch niet normaal.
    Wil alleen maar drinken ( ik geen fv)
    Of bij mij op schoot. Al maakt hem dat ook niet altijd stil.
    Ik kan er echt niet meer tegen.
    Sorry voor dit ego bericht, maar zie het echt niet meer zitten.

12. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    hier tot nu toe pas 1,5 kilo aangekomen dus die is er na de bevalling direct af(bij de eerste ook zoweinig aangekomen).
    moet daarna nog wel afvallen want ben iets te zwaar. nu 75 kilo en moet naar 68 kilo( liever nog iets minder maar niet perse nodig)

13. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    een hele dikke knuffel voor jou

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Kan ik geloven ja dat je het zat bent.
    Hopenlijk haalt hij vanacht de slaap in, en kan jij ook neen beetje rusten.
    Ego berichtjes mag je best plaatsen hoor, het is ook niet niks een kleintje.

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, lastig meid. Morgen anders even het CB bellen . Misschien kunnen zij je helpen.

16. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja dat doe ik dan maar. Had ik dat vandaag maar gedaan, maar dacht elke keer dat het in de loop van de dag beter zou worden. Op moment dat ik besefte dat het niet zo was, was cb al dicht.
    Pff hoop iig dat de nacht beter is :(
    Maar ben er bang voor.

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jou nijn!

18. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijn, het inbakeren ook niks geholpen? knuff voor jou!

Kilo`s: was zon 15 kilo aangekomen.. nu nog maar 5 kilo en dan zit ik alweer op mijn oude gewicht!:D alleen nog een klein buikje, lijkt net of ik net zwanger ben haha..

Huisdieren: hier vissen.. ideaal haha

gister had I. rond 9 uur gedronken savonds en vannacht om half 3 kwam hij weer! ik helemaal trots! heb gister zon paco inbakerdoek gekocht en hij ligt er veel rustiger in!

De borstvoeding loopt hier heel goed, maar soms ben ik het wel zat.. alles komt op mij neer.. vriend kan niet even een flesje geven.. en om nou steeds af te gaan kolven.. hmm nee ook geen zin in..
    zit wel te twijfelen om het af te bouwen en over te gaan op fv.. nogmeer van jullie die er zo over denken?

19. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Ik heb hier een onwijze off day, maar dan lees ik zo'n bericht van nijnonijn en dan vind ik mezelf meteen een zeur ;)

Nijnonijn: hopelijk kan het cb morgen helpen!! Kan me voorstellen dat het moeilijk genieten is zo, hopelijk zit er heeeeel snel verbetering in. Dikke knuff voor jou! En voor iedereen die er ook een kan gebruiken :)

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ja hier nog 1, of eerder al mag ook!

Deel Deze Pagina