December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tamm, ik ben de bv ook aan het afbouwen. Het drinken was voor Meira erg vermoeiend. Daardoor dronk ze niet actief en viel ze snel in slaap. Met als gevolg dat ze , nadat ze 5 min in haar bed lag, weer kwam.

Het geeft mij ook meer rust nu, al geef ik de flesjes kv en afgekolfde bv zelf. Het idee dat Janco het ook kan overnemen is ook fijn.

Full-time kolven zag ik ook niet zitten met Fenna om mij heen.

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @nijn: heb je al contact opgenomen met het cb? of de vk? misschien kunnen die iets voor je betekenen.. het is echt wel heel zwaar zo voor je hoor! :( dikke *knuff* van mij iig.

@gewicht: ik moet nog eens wegen morgen, maar ik moest vorige week nog 2,5 kilo.. en ik loop alweer in mijn gewone kleding. Vandaag voor het eerst weer een spijkerbroek sinds maanden.. raaar! alleen mijn buikje past er nog niet helemaal in, dus met elastiekje.. maar mijn buik krijg ik ook nog wel weg.. alleen t tijgervelletje niet vrees ik..:(

@huisdieren: ja die heb ik hier al eens neergezet.. het zijn er duizenden dus ik zal het jullie besparen:p Ik wil er nog wel 2 konijnen (lees: groooot!! vlaamse reuzen ofzo) erbij, maar dat is pas van de lente of zomer.. en die haal ik dus bij het asiel:D
    Grappig dat hier nog wat dierverzorgers zitten qua opleiding!! Hier ook een "barnevelder;)" management dierverzorging.
    En in 3 dierentuinen gewerkt :) helaas willen die liever geen moeders...:(

Verder: vandaag met L naar de huisarts geweest, en ik moet zelf even een afspraak maken met de kinderarts om zijn tongriempje te laten knippen.. zal volgende week wel worden dus..
    Ook heb ik vandaag alle vragenlijsten eens ingevuld.. pfff! 1 van de kraamzorg, 1 van de verloskundigepraktijk, 1 van de fertiliteits poli.. en dan nog wat inschrijf formulieren van de huisarts, en het ziekenhuis.. ha ha wat een administratie zo'n kleine!:D

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Uh nou het inbakeren zorgde voor een agressieve baby die heel boos werd omdat hij niet lekker met z'n armpjes kon zwaaien. Pfff. Hij ligt nu lekker te slapen. Hoop dat als hij om 22 uur de laatste voeding krijgt vannacht ook een paar uur lekker doorslaapt. Dat zou mij maar hem ook goed doen. Hij is zo moe, dat zie ik aan hem, maar ja....nu nog wat beter slapen.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Was ik lekker bij mij kaard, smst vriendje dat hij een hongerig wolfje heeft! Paard onder een zweetdeken op stal en snek naar huis E voeden haha....straks maar even een deken wisselen!

Ik zal volgende week eens voor ern kolf kijken dan kan vriendje zich ook redden.

Tamm; ik snap wat je bedoeld maar ik heb daar nog geen last van

Nijn; morgen echt ff bellen meis, dit houdt je niet vol! Knuf voor jou!!

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @blackbird, ja zwijg jij maar over je huisdieren.Jij hebt gewoon een kinderboerderij.Maar zeker weten dat jouw kindje niet bang is van dieren.Zelfs niet van insecten.

@nijnonijn, hopenlijk komen jullie de nacht een beetje goed door, denk je ook een beetje aan je eigen rust.

Zaterdag 17december gaan bevallen: :D

Ons2dewonder
    Nelta
    Prinsesje
    Groen
    Frutsel
    Daisy1985

Buddy`s hou jullie telefoons in de gaten !!! :D

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat doe je goed!
    Ik baal nog steeds dat ik niet weet wat ik op het laatste woog, er zal vast al een hoop af zijn maar moet er ook nog een hoop:D

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Nijnonijntje
    Hier bakeren we haar lekker in een omslagdoek. Werkt super goed en ze wordt er lekker rustig en rozig van. Met haar hoofd in een punt van de doek. Ene armpje naar beneden. Doek straks erover en dan onder haar billen vastleggen zeg maar. Dan de flap bij haar voeten omhoog vouwen en daarna andere armpje naar beneden en sla je de laatste punt erover die je dan weer onder de billen neerlegd. Hoop dat het niet onduidelijk is.

@Goofie
    Hoe was het bij je opa en oma? Fijn dat de hechtingen eruit zijn en dat het zo'n opluchting is nu!

@Florabella
    Hahaha hier ook een lekkende melkkoe, Verschrikkelijk, af en toe wordt ik er gek van :p hahaha Beter laat dan nooit, nog gefeliciteerd met je verjaardag :D

@Germini
    Hier heeft de kleine voor het eerst vanavond overgegeven na de voeding. Maar nou moet ik zeggen dat ze ook wel belachelijk veel had gedronken!

@NieuwWolkje
    Joepie :D!! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE! Lekker van gaan genieten!

@Bellamanuela
    Leuke kaart! Jullie ook fijne feestdagen toegewenst!

@Blackbird
    Ik hoop dat ze zijn probleem met het tongriempje gauw kunnen oplossen.

@Coon
    Fijn dat het over het algemeen goed met je gaat!

@Prinsesje88
    dikke knuf voor jou! je gaat me potverdorie toch niet zitten na-apen door zo overtijd te gaan he? Heb je uiteindelijk nog lekker geshopt? Ik zie het al. fijn dat je weer lekker bent geslaagd!

@Daisy1985
    En terecht dat je klaagt. Zou het ook flink klote vinden als ze precies in de periode met de kleine zouden verbouwen. Vind het echt knap hoe je die gedichtjes maakt! En wat een leuke cadeautjes zeg!

Hier mis ik mijn buik totaal niet! Vind het heerlijk dat ik me weer zo veel meer kan bewegen. Ik baal alleen van die voedingsbh's die ik dag en nacht aan heb. Maarja anders is alle weer zeiknat.

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    zo ben ik weer een beetje bij met reageren. Morgen zal ik weer even een eigen update doen. Nu eerst lekker slapen. Kleine dame ligt heerlijk in de armen van papa te slapen en we zijn moe. Morgen weer een nieuwe dag!

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook hier even weinig tijd gehad om te reageren. Ons meisje was de laatste 3 dagen anders dan anders. Onrustig, slecht haar voeding nemen. Na 30 ml liet ze de voeding staan, verder veel krampen enz. We herkenden het hele riedeltje van grote zus en zijn in overleg met het CB over gestapt op pepti voeding ( koemelkvrij ) nu afwachten hoe of het gaat, ze heeft in ieder geval nu weer 2 volledige flesjes gedronken.

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hoi hoi ben er ook even
    zal zien of ik van het weekend weer mee kan lezen en kletsen
    best wel een drukke week gehad met de kleine grote man
    Vooral alles steeds moeten ontsmetten enz ,en de grote man bij de kleine man weghouden is best een opgave,maar verder genieten we wel lekker van onze 2 mannetjes !

Hier nog steeds aan het kolven ,kleine man wil nog niet bij mij drinken
    ben het nu wel aan het proberen met bloot op bloot en hoop zo dat het een x gaat lukken,en als het niet zo is is het ook goed
    Ik vind het kolven (nog) goed te doen,doe het juist op andere tijden dan wanneer de kleine gaat drinken en vriend is 4 weken vrij dus dat scheelt ook wel hoor

11. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babyboo, ja ik moet iets doen tijdens het wachten, dan maar gedichtjes schrijven. :D Slaap lekker.

@Lin, fijn dat ze goed heeft gedronken, hopenlijk blijft het nu goed gaan.

@aapje, lijkt me een behoorlijke klus om ze uit elkaar te houden.Zeker omdat je grote mannetje toch de kleine ook wel wil zien, denk ik.Fijn dat je vriend 4weken vrij is.Geniet ervan dat je er niet alleen voor staat.

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik kom even snel spieken, NieuwWolkje gefeliciteerd met jullie zoon!!

Vandaag mijn uitgerekende datum, raar idee zeg.. Ze heeft haar eerste prikken gehad, in elk beentje 1 en allebei tegelijk zodat ze maar 1x een prik zou voelen hadden ze bedacht. Ze wist niet wat haar overkwam, zo zielig!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Lin; hopelijk helpt de andere vording!

Aapje; dan heb je idd wel even je handen vol!!

Babystew; das idd een raar ides, anders was je nu misschien wel net als daisy en prinsesje Mila eruit aan het kijken!

14. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Flora: Ja, wat had me dat heerlijk geleken zeg! Dan had ze na haar geboorte waarschijnlijk meteen bij me mogen liggen en had ik haar mee naar huis mogen nemen in de maxicosi enzo *zwijmel*

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn opa en oma waren super trots op de kleine meid. Ze waren er helemaal emotioneel van. Zo lief!

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Even geen reacties.. want ik wil eigenlijk slapen..

Maar ik las ergens iemand over het met een bh slapen omdat alles nat is... Kijk even naar lilypads! Te koop bij grote etos'sen en de prenatal voor 20 euri. Zijn silicone kapjes die over je borst "plakken" ideaal! Lekker zonder bh slapen! :)

17. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Mag ik er ook bij?

Ik word morgen opgenomen in het ziekenhuis en ik mag pas naar huis als de baby geboren is. Ze willen geen risico meer nemen vanwege oedeem en hoge bloeddruk. Ik krijg pillen om de baarmoederhals zachter te maken en daarna word ik waarschijnlijk ingeleid. :( Ik heb nu 1 cm ontsluiting:$

Ik ben best bang. :(

@nieuwwolkje,
    Gefeliciteerd met de baby.

@nijnonijntje,
    Ik hoop dat je goed kan slapen en dat het cb goed advies kan geven.

Slaap lekker!

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lin; Hopelijk ligt het inderdaad aan de voeding en gaat het snel beter met de kleine meid!

@ Aapje; pff, kan begrijpen dat jij je handen vol hebt! Succes meid!! Geniet er maar extra van dat je man thuis is!

@ Goofie; oh wat leuk! :) Kan ook niet wachten om de kleine straks aan mijn ouders en mijn opa en oma te showen!

@ Sjakie; succes in het ziekenhuis meid! Hopelijk wordt de kleine snel geboren en mag je snel weer naar huis!! Zaterdag wordt babyboomdag! ;)

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wederom een niet zo'n fijne nacht! Mijn buik ligt steeds meer in de weg en draaien doet ook zo'n pijn. Ga toch nog maar ff een uurtje in bed liggen en proberen te slapen.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Sjakie, veel succes vandaag. Zet hem op!

Babystew, dat lijkt me idd een raar idee, de uitgerekende datum. Heeft Mila verder nog last gehad van dr prikjes?

Blackbird, dus die lilypads werken echt goed? Misschien ook maar eens proberen hier, vond dat idd echt niks toen met bh slapen.

@gewicht, hier gisteren toch maar ff op de weegschaal gestaan en ik zit op een ruime 20 erbij, net iets meer als bij Stijn. Schrok toch wel een beetje.

@slapen, gaat hier nog wel aardig, wel paar keer eruit om te plassen, maar dan gelijk weer doorslapen. Manlief slaapt slechter op het moment.

Hier sinds gisterenavond af en toe een voorwee, maar veel te onregelmatig om wat te betekenen denk ik zo. Net maar ff 2 pcm ingenomen en zo lekker douchen en hopen dat Stijn een beetje lief is voor me vandaag ;).

Deel Deze Pagina