Ben je vandaag ook gestript? Ik vanmiddag gestript door de verloskundige en verlies vanaf dat moment al super veel bloed met stolsels en veel slijm. Is normaal toch? Hopelijk zetten de weeën flink door bij je en zijn het geen stripweeën! Succes
Even een tip meiden, ik heb voor nog geen 7 bij de action een waterdicht hoeslaken gehaald en het krakende kraampakket ding weggemieterd, een aanrader!! Je kan hem daarna cadeau doen aan je oma voor de incontinentie hihi
@sjees: Pfff klote zeg....hopelijk knap je snel op. @blackbird: wordt nu toch wel heeeeel spannend. Zet m op!!
Ik heb hem van de ikea. Stukken beter als dat andere rare ding. Ga hem er morgen maar eens opgooien denk ik.
@sjakie: ha ha ik moet wel af en toe stoppen met typen en weer even wandelen.. @babywens: klopt ja en net ook weer even.. De vk zit gezellig hier thuis en als ik over een uur geen 4cm ontsluiting heb gaat ze mijn vliezen breken door gaat het dus
@blackbird Denk dat je straks heel veel ontsluitingsweeen hebt, misschien kun je er een paar aan ons geven. We staan er met smart op te wachten