December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, geef het positief zijn op. Ben het kotsbeu! :( Hou dit gewoon echt niet lang meer vol...

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dikke knuffel

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Knuff

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hou vol prinsesje, het is de moeite waard, als je dadelijk je kleine vast hebt ben je dit allemaal vergeten:) hoop dat ik snel smsje van je mag ontvangen;)

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.917
    9.434
    113
    Gelderland
    Nijn, hoe gaat het nu? Inbakeren zorgde hier ook voor een kleine schreeuwerd. Nu bakeren we hem in als hij slaapt zodat hij al relaxt is. Misschien een idee? Knuf

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@luna
    Het is hier een drama.
    Wil niet slapen en zuipt als een malle.
    Er moet iets met hem aan de hand zijn. Maar ik kan echt niet meer.
    Ben kapot en moe en kan hem even niet meer zien.
    Horen doe ik hem toch wel met dat gekrijs.

7. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Lin: Hopelijk gaat deze voeding beter!

Aapje: wat een vermoeiende situatie inderdaad, fijn dat je man in ieder geval thuis is om te helpen! Hopelijk is de oudste snel genezen!!

babystew: arme Mila, heeft ze verder nog last gehad van de prikken?

Goofie: wat fijn, kan me voorstellen dat oma en opa super trots waren :)

Sjakie: heftig! Succes in het ziekenhuis en ik hoop van harte dat de kleine heel snel komt, zodat jullie snel weer naar huis kunnen!!

Nelta: het hoeft nog niets te betekenen nee, maar toch spannend als het rommelen een beetje begint! :)

Prinsesje: dikke knuffel voor jou! :(

Nijnonijntje: wat verschrikkelijk moeilijk meid!! Vandaag echt even het cb/vk/huisarts bellen lijkt me! En je niet zomaar laten afschepen, als je moederinstinct zegt dat er iets is! Hele dikke knuffel ook voor jou!!

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Heb het cb gebeld, maar er is niemand beschikbaar om me even te woord te staan. Nou...lekker dan.
    Ik wordt terug gebeld. Hoop dat dat dan ook echt gebeurd.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nijn, dat schiet ook niet op idd. Hopelijk bellen ze snel terug.

Jonijoni, zeker spannend. Bij Stijn helemaal geen gerommel gehad. Net trouwens ook wat bloederig slijm/slijmprop verloren en bij Stijn had ik dat ook en toen begonnen binnen 24 uur de weeen. (maar ik durf nog niet te hard te hopen hoor)

10. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Sjakie succes! Hoop dat je kindje er dan maar snel mag zijn en dat je niet lang hoeft te blijven!

Hier meld ik mij nog steeds BiB. Weinig veranderingen verder en straks op controle bij VK. Kijken wat ze zegt over strippen e.d. Hoe en wanneer ze dat daar doen etc ook i.v.m. Naderende kerstdagen etc. Ben benieuwd.

11. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Spannend, hoop het voor je!

12. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Oh ja, voor alle dames die al bevallen zijn: ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er bij jullie in/om t huis allemaal versierd is/was na de geboorte. Dus bord in de tuin e.d. misschien is het leuk daarvan een fotootje te plaatsen, als jullie tijd hebben daarvoor ten minste met al die hongerige kindjes ;):p

13. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Nijnonijn: lekker dan, hopelijk bellen ze heel snel terug.

Nelta: ooh spannend! Wie weet heb je morgen je kindje :)

Frutsel: succes bij de vk, wat zou je zelf willen qua strippen e.d.?

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    kreeg geen updates meer, maar er zijn wel 20 pagina's bij ofzo!
    ummm dames op de bevallingslijst, ik ga zeker weten voordringen! Sorry! gisteren bij de gyn besloten om volgende week te gaan inleiden en ik mocht zelf de dag bepalen waarop dat gingn gebeuren.... dus ik weet zeker dat het volgende week ergens loos gaat. VInd het wel heel spannend hoor.... Heb vannacht dan ook niet meer geslapen van al het gepieker en gedenk....

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend hoor. Succes alvast.

Waarom word je eigenlijk ingeleid?

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik heb een slinger met hoera een ......, ballonnen en ik heb zelf een naamslinger gemaakt.

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @nelta ze denken dat het kindje heel groot is. Gisteren geschat op 4 kilo. Ze willen dus geen risico's nemen en me niet langer laten doorlopen. De inleiding moest dus ergens tussen de 38 en 39 weken gebeuren. Dat is volgende week. En ik kon zelf een datum kiezen. Dus dat hebben we gedaan...

@frutsel voor de geboorte van ons zoontje hadden we zelf een geboortebord gemaakt van south park. Verder heeft de familie blauwe balonnen opgehangen een een slinger voor de raam. Op de voordeur hadden we een grote rietenkrans met daarop blauwe tule en beschuit met muisjes.
    Voor dit kindje heeft mijn man een geboortebord gemaakt van monsters inc. En willen we ook weer die krans op de voordeur hangen.

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Nijn: ik hoop dat ze snel terugbellen, anders zou ik gewoon lekker nog een keer bellen! Het gaat hier om je kind. Dan maken ze maar tijd.

@sjakie: wow nou heftig! Maar ook wel leuk lijkt me!

@nelta: dat hoor ik al, jij gaat beginnen! succes! :D

@frutsel: nou ben benieuwd of ze kunnen/gaan strippen! Enne bij mij was er niks versiert.. ik heb mijn man echt moeten dwingen bijna om de slinger voor t raam te hangen.. en de ballonnen liggen nog steeds in het zakje.. :) achja..

@hellepelle: raar om het te weten lijkt me!

En ik weet niet meer wie: maar ja de lilypads werken :) ik heb ze nu zelf iets van een week ofzo. Het enige nadeel is, is dat als je uit 1 borst voed, de andere lilypad soms volloopt met melk door de toeschietreflex. Maar hij blijft wel zitten bij mij.. dus heel voorzichtig loshalen met een doek eronder dan ;) anders is t een vloedgolf hihi

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dat was ik over die lilypads.

Die zoogcompressen is idd in het begin echt niet handig. Misschien toch maar die lilypads halen als de bv wil lukken.

20. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Hellepelle wat spannend! Alvast heel veel succes volgende week :)

Deel Deze Pagina