Vanaf dag 10 is het 100cc per fles. Meiden, hier alles ok! Heb t redelijk druk omdat ik ook alweer van alles doe. Daarnaast moet Sophie echt wennen aan de nieuwe situatie dus die geven we ook wat extra aandacht. Ik zal nog ns m'n bevallingsverhaal posten want dat was ook wel wat zeg... Verder gaat het met Daan hartstikke goed! Had helaas wel een afwijkende waarde na de hielprik (verhoogde galactose) wat zou kunnen duiden op galactosemie. Dat is, met spoed, verder onderzocht maar vandaga gehoord dat hij dat 100% niet heeft. We hadden niet verwacht dat ie t zou hebben omdat ie geen enkel symptoom had maar t is natuurlijk wel een pak van ons hart. Alle bevallen dames, gefeliciteerd net de kleine spruitjes! Alle nog te bevallen dames, succes! Lijkt me erg zwaar als er al zoveel bevallen zijn en jezelf nog moet. Zeker de overtijd lopenden.....
Ik meld me alvast voor vandaag met bib. Hoopzo nog even te kunnen slapen, want ben een opgezet wandelend lijk aan het worden. Vriendlief moet er al heeel erg vroeg uit!
gister rond zevenen knock out, mijn vriend heeft alle kids op bed gedaan en kwam tevens te laat opt werk, die schat en vannacht bartsende koppijn, wist dat ik niet zo vroeg moest gaan maffen. Paraceta genomen (geeft dat krampjes) en nu gaat het wel weer, gelukkig!! het is nu zes uur, ben al een uurtje wakker, baby had ook krampjes vannacht, maar nadat we eruit zijn gegaan trok het bij en hij slaapt nu heerlijk in zijn bedje. grappig is wel, dat hij zic heel goed houd tijdens de krampjes met mij naast hem, maar ging naar benede en hij begon mij te roepen. Tja liggen naar papa is ook niet alles hihihi
Ik meld me maar alvast BIB, moet zo naar de verloskundige, daarna gelijk wat boodschappen halen.Hopenlijk is mijn urine vrij van eiwitten en me bloeddruk laag.We zijn er alleen nog niet uit of ik me moet laten strippen.We hebben liever dat de kleine uit zichzelf komt. Net konijntje antibiotica gegeven, voortaan ga ik dat met vriendlief doen.Ik was bang dat me konijntje z`n nek zou breken zo wild deed hij.
Gister nog een paar keer geprobeerd te reageren, maar mijn internet klapte er steeds uit na een paar minuten. Ik was even bang dat we vandaag helemaal geen internet meer zou hebben nadat manlief de jongen van de storingsdienst begon uit te leggen dat zijn kennisniveau niet voldoende was voor ons probleem, maar het valt mee gelukkig Prinsesje: je bent echt, absoluut, zeker geen slechte moeder! Het is niet voor niets dat bij inleidingen veel vaker wee;enstormen, kunstverlossingen, hulpmiddelen en borstvoedingsproblemen voorkomen. Dat wilt niet meteen zeggen dat inleiden slecht is (want vaak ook noodzakelijk, dus dan wegen de voordelen absoluut op tegen de evt nadelen), maar het geeft wel aan dat het een natuurlijk begin wellicht beter is. Ik vind het trouwens heel erg om te horen dat het ziekenhuis je zo bang heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wat de rest van de week brengt voor je! Goofie: wat frustrerend van je bloeddruk! Het lijkt heel erg en eng, maar het is vooral schadelijk op de lange termijn, vandaar dat ze je denk ik nu regelmatig in de gaten houden om te kijken of het niet vanzelf zakt. Hopelijk gebeurd dat ook! Hoe lastig het is ook, probeer je toch vooral lekker op je kleintje en je gezin te focussen en niet teveel over je bloeddruk na te denken... Daisy: succes bij de verloskundige vandaag! Hopelijk zijn alle waardes goed.
Prinsesje; wat ontzettende stom dat ze je in het ziekenhuis zo bang hebben gemaakt! Balen vandaag nog steeds bib en geen tekenen. Sterkte! Daisy; ook jij nog steeds bib, succes bij d vk! Brusje; lekkr zon lange nacht! Goofie; hopelijk zakt je bloeddruk snel. De gyn raadde mij aan om mijn bloeddruk in de toekomst regelmatig te checken, door de zwangerschapsvergiftiging heb ik meer kans op een hoge bloeddruk in de toekomst. Wel gek want die altijd perfect geweest op die keren aan het einde van mijn zwangerschap na. Vandaag op controle in het ziekenhuis met Isa. Eerst bloed gaan prikken en 2 uur later terug voor de afspraak met de kinderarts.
Zoooooo em is gewogen; nog geen drie weken oud en madame weegt al 4720 gram. Groot kind nee joh! Prinsesje;,het is jou keuze dus laat je niet gek maken!! Daisy succes bij de VK! Brusje; hopelijk is je hoofdpijn snel weg!
@prinsesje, jammer van de communicatie in de zkh, hier helaas ook meegemaakt, maar ik denk dat ze niet voor niets zegen dat ze willen inleiden. Ja het is niet de natuurlijke manier, maar ze helpen ff met het begin, de rest moet je toch zelf doen. Ik vond het ook jammer dat ik niet alles zelf kon doen, kreeg ook nog in rap tempo weeenstimulerenden middelen, maar het was nodig voor Koen, het was beter dat hij op mijn buik dan in mijn buik was. Ik weet niet hoe het is bij de andere dames die ingeleid zijn, maar ik heb nergens last van, mn borstvoeding gaat super. Koentje ligt te drinken, terwijl mama op de ipad internet  En kunstverlossing en hulpmiddelen worden ook bij natuurlijke bevallingen gebruikt, denk niet dat het ligt aan een evt inleiding, mar hoe je kindje ligt en hoe jouw conditie is, ben je bv moe of nog fit ? Wat je ook kiest, je bent sowieso een supermam !
@blondje, succes bij de controle. Hier weer terug van VK. Bloeddruk was 145/81, onderdruk is in elk geval goed gezakt. Eiwit in me urine, was zo weinig dat het te verwaarlozen viel. Vrijdag CTG scan in het ziekenhuis, en volgende week inleiden. Ik heb gevraagd of het mogenlijk was om mij voor die tijd dan desnoods te proberen te strippen.Liever strippen dan inleiden. Als ik zaterdag nog niet ben bevallen dan komt de VK mij zaterdag thuis strippen.Vond ik wel een goeie afspraak, want liever ga ik niet naar het ziekenhuis voor inleiden.Probeer mij dan zaterdag nog maar te strippen.
@daisy, op kerstavond strippen, dat word spannend ! Heb jij waarschijnlijk toch je kerstkindje  Maar dat zijn nog 4 hele dagen, er kan nog veel gebeuren.
Verloskundige wou of zaterdag of zondag, tja kerstavond of 1e kerstdag, maakt mij weinig uit.Doe maar zaterdag dan. Hopenlijk gebeurt er nog wat in 4dagen, maar zo niet dan hoop ik dat de strip poging lukt.Want inleiden wil ik liever niet. Hoe is het met jou en je kleintje? Beetje aan het wennen nu?
@voor de overtijdse dames hopelijk hebben jullie snel je baby in je armen hallo allemaal Aiyanna is al weer 2 weken wat gaat dat snel zeg.donderdag is het de uitgerekende datum ik blijf het raar vinden.en ik mis soms toch nog wel me buik als ik nu in de spiegel kijk moet ik wel weer wennen dat ik weer zo dun ben soms vindt ik het er eng uit zien ik vondt die buik wel wat hebben.laatste keer dat ik me woog was ik 63 kilo en gister ff snel op de weegschaal gaan staan en die gaf 55 aan voor me zwangerschap woog ik 51kilo nou van mij mogen die paar extra kilo's er gewoon aan blijven we zullen zien of dat gebeurt. voor de rest gaan we bijna elke dag ff weg lekker met z'n drieen winkelen .gister een rekening voor Aiyanna geopent en een draagdoek van byky gekocht en gelijk uitgeprobeert nou volgens mij vondt ze het heerlijk ging gelijk slapen.ze ligt nog graag in de foetus houding en als ik dr niet inbaker dan slaapt ze niet in bed.en die doek leek me handig als me man weer gaat werken en ik wil boodschappen doen dan kan ik zonder gedoe met de tram. borstvoeding gaat ook super nog al ben ik het af en toe wel goed zat.we hebben dr gister ff op de keukenweegschaal gewogen en als die klopt weegt ze al iets meer als 3 kilo dus dat gaat de goede kant op
Dank je wel voor alle lieve berichten meiden! Doet me enorm goed! ben echt blij met jullie! Zo fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan, zonder dat iemand mij veroordeeld, nogmaals dank je wel! @ Daisy; wat fijn dat het er beter uitziet voor je. En vind het een goede afspraak die je hebt gemaakt met je verloskundige! Nu kun je tenminste nog 4 dagen kijken of het uit zichzelf gaat beginnen @ Petera; wij hebben ook aangegeven dat als het medisch niet meer verantwoord zou zijn, wij de laatste zouden zijn om daar tegenin te gaan! Maar nu kon ik nog wel tot morgen wachten zeiden ze om weer op controle te komen in het ziekenhuis. Maar ik ga er ook al vanuit dat ik donderdag wordt ingeleid, dan kan het alleen maar meevallen.. Wat fijn dat het allemaal goed gaat met K.oen! Heb rond 2uur een afspraak bij de vk en ben benieuwd of er al iets veranderd is sinds vorige week en of ik nu wel gestript kan gaan worden. Hoop het echt, want dat zou betekenen dat als het strippen niet aanslaat ik in iedergeval niet aan de vaginale tabletten hoef te gaan bij het inleiden, maar dat ze gelijk mijn vliezen kunnen breken en dan gaat het allemaal wat sneller. Ik denk ook dat ik dan meer vrede heb met het inleiden Dan heeft mijn lichaam toch zelf nog iets ondernomen. @ Coon; wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid! Donderdag zal inderdaad een rare dag zijn, je uitgerekende datum, maar geloof me. Het is veeeel fijner om nu al lekker met je beebje te kunnen knuffelen dan als je nog zo lang had moeten wachten. En ik kan het weten
Hopenlijk kan je straks gestript worden, en dan kan je vanacht bevallen.Dan beval jij vanacht en ik morgenochtend.
Dat zou fijn ze he! Moet wel zeggen dat jij een ontzettend goed luisterend beebje hebt! Maar of je daar nu blij mee moet zijn..
Pfff...Mijn nacht was even anders dan normaal. E.lynn bedacht zich dat ze wel gewoon om 2uur alweer kon komen, normaal komt ze pas na 4uur. Toen wilde ze natuurlijk niet meteen slapen en om 5uur begon ze weer te pruttelen. Uiteindelijk heeft mijn vriend haar om half 7 de fles gegeven,maar na de fles wilde ze ook niet meer slapen. Om half 9 viel ze weer in slaap. Ik ben zo moe, terwijl ik best begrijp dat er ergere nachten kunnen zijn. Ik ben vanmorgen met haar om kwart over 10 uit bed gegaan en ga er straks na de voeding weer in, voel mij echt niet fit. Voel de gebroken nachten toch wel nu hoor!