December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, glas melk nr. 5 laat ik inderdaad maar staan!

Wel een raar verhaal trouwens! Slaperigheid? Nou die wordt hier ff overgeslagen (al maanden), maar de vergeetachtigheid wordt inderdaad alleen maar groter! ;)

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    En.. Depressie is een groot woord maar die hormonsters doen anders ook aardig hun best! :p

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi goofie! Hoe is het? Alweer iets beter met de ribben? Of is het juist weer feest, omdat je ook wakker bent..?

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whwhaaa ben dol op internet, je vindt overal wel (horror) verhalen over!

Pfff de voorweeën zijn weer lekker aanwezig, heb dan echt een brommerhelm ingeslikt zo hard is die buik, kan er bijna een liedje op trommelen!

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voel je precies bij die voorweeen? Doen die ook pijn?

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Hier even een tussenstand. Blackbird krijgt nu pijnbestrijding want ze kon het echt niet meer aan. Goed spul ze is meteen out en kan nu tussen de heftige weeeen door slapen.. of eigenlijk meer rusten... Heeft ze echt nodig. Omdat ze pijnbestrijding heeft is ze nu wel medisch dus ze hangt aan allerlei snoeren en je hoort de hartslag van de kleine constant.. er is inmiddels wat meer ontsluiting laatste meting 5 cm dus nog 5 te gaan voordat de kleine er uit kan komen....

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Bij mij is het verschil tussen een wee en een voorwee dat bij de wee heel mijn rug mee doet en bij een voorwee alleen mijn buik. Ik boel dan een ongigevoel aankomen dat steeds heftger wordt en omhoog trekt en zo trekt de harde buik er ook in, die houdt tussen de 60 en 70 sec aan meestal. Pijnlijk is een groot woord maar je ademt niet lekker door

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje vijf centimeter "pas", gelukkig dat ze nu iets kan rusten!

Sterkte voor haar en voor jou en thanx voor de update!

9. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij bent goed bezig Blackbirdman! ;) Fijn die update! :) Houdt jij het ook allemaal een beetje vol?
    Wat fijn dat ze aan de pijnbestrijding is zodat ze tussendoor haar rustmomenten kan pakken! Zo te horen gaat het ook nog wel eventjes duren voordat ze mag gaan persen en dat na al dat voorwerk wat ze al had.. Pff! Knap hoor meid! Nog ff flink doorzetten en dan kunnen jullie eindelijk gaan genieten van jullie wondertje!

10. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm.. klinkt niet fijn nee! Ok, dan heb ik echt nog nergens last van (gehad)!

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt hier weer steeds gezelliger!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wees blij!!!
    Nou ik ga echt nog een poging doen, straks na de VK en daarna maar hopen haha dus ik wil wel energie hebben!
    Prinses ik stuur Klaas vaak ook naar jou

BlCkbird en blackbirdman zet hem op, geniet ook een beetje tussendoor van het papa en mama worden! Ik hoop dat het opschiet en ben zo benieuwd naar de kleine en de naam!!

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker Flora!! En succes bij de vk alvast! Hopelijk kan ze wederom iets voor je betekenen!!

Klaas is meer dan welkom! Hij kan zelfs een glas melk krijgen! ;)

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kruip ook maar weer eens naast mijn vent! Begin het koud te krijgen in de kamer.. brr!

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Blackbird; Kom op meid! Je bent al op de helft!!

16. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Zet m op blackbird!! Ook voor jou nog te doen blackbirdman? Lief dat je ons op de hoogte houdt.

@prinsesje88 haha melkverslaving. En wat aardig dat Klaas ook wat melk kan krijgen, nou komt ie vast snel langs. Truste

@flora, hoop dat jij ook de slaap weer kan pakken. En veel succes bijvk, ben benieuwd.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @blackbird
    succes meis met de laatste loodjes
    ik hoop dat jullie de kleine snel in jullie armen kunnen sluiten!!

@sjees
    meis wat enorm balen zeg
    ik hoop dat je je snel weer de oude voelt en lekker weer naar huis kan
    en kan gaan genieten!!
    Knuffel

@nachtbrakers
    hopelijk kunnen jullie nog even slapen

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nou ik niet! Lig nu op de bank greys anatomy te kijken terwijl Bella geruststellend mijn buik verbouwd tussen de voorweeën door. K ben ook nog gezwicht voor de bruine ogen van mijn hond die nu ligt te knorren bij mijn voeten op de niet honden bank haha gaat goed!!

Brusje; wakker van de zenuwen?!

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo daar was ik ook weer. Toch wel een rotnacht achter de rug, maar gewoon niks gepost om te voorkomen dat ik nog langer wakker lag. Wat kan ik veel draaien zeg! En duurt ook nog is uren! Hondje ligt in de weg tussen mijn benen en vriendlief tegen helemaal op mijn helft bijna. Zo kan ik nog wel even lekker doorgaan met zeuren. Zal ik maar niet doen!

@Blackbird
    Nou een buddie heb jij inderdaad niet nodig! Super lief ze Blackbird man dat jij voor haar post! Blijven we toch nog een beetje op de hoogte. Ik hoop dat de ondertussen toch wel bijna mag gaan persen. Heel veel succes voor beiden! En zometeen lekker genieten.

Had Blackbird van tevoren niet al 2,5 cm? Want dan schiet het al helemaal niet op voor der!

Lekker weet nachtbrakers gehad hier. Las vannacht al het een en ander Hahaa. Toch altijd grappig om weer even te lezen. Prinsesje heeft geloof ik nog wel even wat kunnen slapen. Beetje jammer dat jij niet haar voorbeeld neemt Florabella!

De hond heeft in ieder geval geluk dat ie lekker bij je mag liggen! Misschien dat je op de bank nog even tot rust komt! En succes straks bij de Vk. Hoop dat ze wat voor je kan betekenen!

@Brusje
    Spannend!!! Vandaag ga jij ook je kleintje in je armen krijgen! Wat ben ik toch stikjaloers op jullie allemaal. Heeeeeelll veel succes en ga er lekker van genieten hè! Heb je wel een buddie?

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Babyboo en de buddiestress!!

Ik snap je wel, ben ook benieuwd maar Germini en wub

Deel Deze Pagina