Gefeliciteerd ! Kom er gezellig bij. Ik 'ken' je volgens mij van het testtopic. Ik heb je naam daar vaak voorbij zien komen toen ik zelf ook positief testte
Zijn er meiden gestript?? Bij wie heeft het geholpen en bij wie niet? Wat zijn jullie ervaringen met strippen?
@Sniffy ja gelukkig wel ik begon S'nachts en met 7 uur was hij er,wel mijn langste bevalling kwa tijd,maar wel de snelste kwa persen hahaha en ja alles gaat tot nu toe erg goed,
Daisy ik ben 2x gestript, het begin er bij mij niet mee maar het ging wel behoorlijk rommelen. Maar ik was natuurlijk nog lang niet overtijd toen.....
ik wil hem wel delen hoor maar snap dat je liever eerder bevalt. daarom hoop ik ook dat het strippen bij jou wel aanslaat en je met kerst je kleintje al in je armen hebt. wij hebben wat met feestdagen en ziekenhuizen dus ik vind het niet zo erg om er dan te liggen al ben ik liever thuis met 2 kindjes ipv 1 in het ziekenhuis en de andere bij opa en oma.
@ daisy: ik ben 3 keer gestript, het begon veel erger te rommelen elke keer en de 3de keer was de druppel haha, toen kwam ze snel
Princesje: Gefeliciteerd met jullie zoontje D.aan! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Geniet ervan!
Ik denk ook niet dat je iets hoeft te voelen, ik ben ook bahalve op de laatste twee van niks naar weeen gegaan De derde was mijn water gebroken en de laatste rommelde het en heb ik weeen gehad die stopte en moest ik alsnog ingeleid worden
@nieuwkomer(naam ff vergeten)welkom hier @daisy hopelijk heb jij ook snel je baby in je handen. zo vertelde ik nog vanmiddag dat Aiyanna niet op dr rug slaapt ik dacht vandaag laat ik het weer eens proberen nou mevrouw ligt nu voor de derde keer heerlijk ingebakerd op dr rug teslapen. ik heb van de week van me man de draagdoek van bykay gehad.is me kerst kado zij ie.heb hem nu twee keer pas gebruikt.1 keer om aan me moeder te laten zien en de andere om uit te testen allebei de keren viel ze gelijk in slaap(en werd boos toen ik haar eruit haalde) ik doe dan nu de foetus houding die vindt ze heerlijk.is ze ouder dan laat ik de benen eruit hangen. vandaag weer even gewinkeld we hebben een kerst pakje gekocht voor dr we gaan morgen proberen een leuke foto te maken en dan uit te printen en aan de opa's en oma's tegeven. ik moet nog wel wennen aan me kleren van me oude broeken pas ik er nog maar 1 maar loop nu nog in me zwangerschapsbroeken want me normale irriteren me bij me wond.dus waarschijnlijk moet ik binnenkort toch echt nieuwe broeken gaan kopen als er niet meer af gaat wat van mij niet hoeft.
Ik voelde ook niks hoor de tijd ervoor, ineens was het er hihi.. Maarja ik dacht misschien voelt ze iets of anders??? Sommige hebben dat toch?
Coon, ik pas weer 1 gewone broek. Verder draag ik ook nog mijn zwangerschapsbroeken ivm het litteken.
Ik voel me te goed om hoogzwanger te zijn, om het zo te zeggen. Lichamelijk wel iets verander maar niet veel, harde buiken en steken enz.Maar psychisch word ik nu krankzinnig volgens mij, jank alleen maar.Lijk wel een klein kind. Vanmiddag aan ctg zag je wel dat mijn baarmoeder iets deed maar niet veel. Net met vriendlief erover gehad dat die vrouw van het ziekenhuis een fout heeft gemaakt.Ik word maandag ingeleid omdat ik volgens haar dan 42weken ben.Maar mijn uitgerekende datum is 14december + 14dagen (2weken) = 28 december.Hoezo moet ik dan maandag ingeleid worden? Maandag is de 26, dus ben ik dan 41.5. Ik ga het morgen aan mijn eigen verloskundige aangeven als die mij komt strippen.Dan wil ik evt mijn afspraak van maandag inleiden afzeggen en maandag desnoods nog een keer strippen. Hoevaak mag je eigenlijk gestript worden?En moet er eigenlijk een bepaalde tijd tussen zitten tot de volgende strippoging?
oke dus jij vindt dat ook fijner.bij een gewone broek gaat het op een gegeven moment eigenlijk vrij snel irriteren.met de zwangerschapsbroek hou ik het langer uit.me pyjama broeken rol ik iets naar beneden want elastiek kan ik helemaal nog niet hebben.benbenieuwd hoe lang het gaat duren .voordat je van dat gevoel af ben
Ik sla wel die band om, want nu er geen kind meer in mijn buik zit, zit dat voor geen meter. Ik weet niet meer hoe lang het duurde bij Fenna.