December 2011 Mama`s!! Deel 5.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carrolyn, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Goedemorgen.
    Ik hoop dat het goed nieuws gaat worden, maar sinds 6uur heb ik weeen.Ze komen nu om de 5/6minuten.
    Als dit zo doorgaat word het een kerstdag/kerstavond kindje.
    Ik hou jullie op de hoogte via mijn buddy.

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Oh daisy hoop zo dat t doorgaat zetten. Zet m op meid!!

3. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie, zet hem op Daisy ! Je kindje komt eraan !
    Dan weten we eindelijk of t een jongen of meisje is 

Koen had vannacht een huiluurje tussen 1 en 2, uiteindelijk toch in slaap gevallen. Om 4 uur ging de wekker voor de nachtvoeding, heb ik de wekker uitgezet en ben weer in slaap gevallen ... ;( om 7 uur meldde Koen zich pas, en nu nog aan t drinken, de voeding aan t inhalen ;)

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Gooooooo daisy; zet hem op!!!
    Het mooiste kerstcadeau komt eraan jippie!!

Petera; moeten jullie nog voeden op tijdstippen?

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik voed echt niet op tijd. Alleen overdag let ik op dat er niet teveel uren tussen zitten. Omdat ons amnneke al zo slecht slaapt, willen we niet dat hij dag en nacht gaat omdraaien. Al is er daar nog weinig van te zien. Maar we hopen zo toch de regelmaat van nacht ooit er in te krijgen en dat meneer 's nacht door gaat slapen en daadwerkelijk gaat slapen.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nijn, overdag maak ik Meira er ook wakker voor, maar 's nachts niet.
    Maar ze zet zelf een wekker volgens mij ;)

Daisy , zet hem op meid!

Hier een goede nacht gehad . Meira ging gelijk slapen. Normaal moet ik er nog wel een paar keer uit voor het speentje. Fenna werd ook pas om 8.45 wakker :)

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Em krijgt volledig op verzoek, overdag ben ik na het voeden nog met haar aan het kletsen ed en slaapt ze in de kamer met lawaai en licht. Vanaf 22 uur komt ze in de slaapkamer/wieg en is het rust en donker na het voeden....nacht dus haha

8. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Prinsesje: GEFELICITEERD!! :) eindelijk, lekker genieten nu samen van je prins en hopelijk ben je snel weer een beetje bij gekomen van de zware bevalling.

Daisy: spannend!! Ik hoop echt zo van harte dat het doorzet! Kom maar baby, het is echt de hoogste tijd :)

Nadesy: welkom en gefeliciteerd met jullie zoon!

Bedankt voor de felicitaties, gister dus huis vol schoonfamilie. Best gezellig hoor, maar ik merk dat ik toch niet zo goed tegen al die drukte kan nu. Het frustreerde me ook dat ik niks 'mocht', zodra ik iemand drinken aanbood, of iets ging opruimen was het "ga toch lekker zitten, wij regelen het wel". Heel lief bedoeld allemaal, maar het blijft toch lastig als het je eigen huis is ;)

9. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    daisy zet hem op!

Prinsesje.. gefeliciteerd met jullie zoon!

Hier ook inbakeren.. alleen voor de nacht eigenlijk.. ook omdat hij anders zichzelf wakker houd.

overdag slaapt hij wel veel in de box

gister kwam hij steeds heel moeilijk in slaap, zo zielig,. hij heeft al 4 dagen ofzo niet meer gepoept en het zit hem volgens mij echt dwars.

Ik ga even douchen en daarna de kleine man in bad doen;)

10. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    trouwens.. het vloeien is bijna over bij mij.. mag ik dan ook al in bad?

11. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Daisy zet hem op!!

Ons mannetje krijgt bv op verzoek, maar ik hou wel zelf ook de tijd goed in de gaten. Laat er overdag max 4 uur tussen zitten, maar dat haalt hij meestal niet. Gisteren kwam hij zelfs iedere keer na 2,5 uur.
    's nachts zetten we de wekker 1 keer op 6 uur, maar hij meld zich meestal na 3/4 uurtjes ;)
    Overdag slaapt meneer meestal onder in de box, of in de wandelwagen als we het huis uit gaan. 's avonds douchen we met hem en dan leggen we hem in zijn bedje bij ons op de slaapkamer.

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Jeej daisy! Het gaat beginnen!! Een kerstkindje! :D

Hier ook voeding op verzoek.. en dat is max 3 uur maar soms ook maar 1 uur later.. in de nacht is het idd niet praten/spelen maar na voeding en schone luier (elke voeding nodig..) terug in wiegje.
    Vanacht was L weer zo aan het vechten tegen het inbakeren dat ik meer dan de helft van de nacht hem zonder inbakeren heb laten liggen.. en toen sliep hij dus zo in.. ben nu aan het proberen te bedenken waarom we ook al weer begonnen zijn met inbakeren??? Naja nu weer zonder iig.. het jammere is wel dat ie echt hele koude handjes krijgt omdat hij dan altijd met zijn handjes boven de deken slaapt.. vind dat zielig maar zelf heeft hij er weinig last van blijkbaar :p

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tamm, ik begon weer wat te vloeien toen ik nog 1 x afkolfde. Nu is het weer over. Dus ik zou nog even wachten.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Meira krijgt overdag het flesje in de woonkamer . Dan is er drukte genoeg, radio ik praat tegen haar en Fenna die rond huppelt.

's Nachts is het voeden zonder praten en met alleen een lampje op de gang aan.

Ze slaapt wel altijd in het bedje. Want de box vind ik om te spelen en slapen moet ze in bed ;)

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Robin, wat een schatje. Hij kijkt lekker wijs.

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @daisy zet hem op!

@voeden: wij zijn inmiddels ook naar 120+4 omdat ze elke keer meer wilde. Vanacht had ze maar 50cc op. Vanmorgen weer 100cc. Nu komt ze dan ook eerder. Heb iedere keer discussie met vriend want die wilt zich met alles aan de regels houden pff.. Als mijn kind honger heeft moet het toch eten. Krijg er nog niet een goed ritme in. Terwijl ik haar overdag vaak wakker moet maken.

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, idd gewoon extra geven hoor als ze honger heeft. vanaf 3.5 kilo mogen ze 120 + 4.
    Anders heb je alleen maar een ontevreden kind dat honger heeft. Kan ook niet de bedoeling zijn toch?

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zal ook eens even spammen.
    Zit normaal op mijn iphone en kan daar geen foto mee plaatsen.

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    en één van trotse zus Fenna met Meira.

Hier was Meira 3 dagen oud.

20. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Wat een super leuke foto's Robin en Sniffy :)

Goofie: ik heb dan wel nog 0 ervaring, maar het lijkt mij dat al die regels voortkomen uit wat een gemiddeld kind op een bepaalde leeftijd en gewicht etc moet, maar maar weinig kinderen zijn 100% gemiddeld dus zal er altijd hier en daar wat variatie in zitten. Volgens mij doe je het fantastisch als moeder en vaar je goed op je eigen intuitie :)

Deel Deze Pagina