o`ja we hadden het over bruine bonen, spetterpoep en paraplu`s tijdens de bevalling.even denken wat het volgende onderwerp word.
Dames hallo veel te stil hier! Ik ben even naar buiten met de hond en er is amper gekletst in de tussentijd! Kom op zo gaan we het niet halen hoor! Door lullen jullie! @Babywens2011 Hahaha is ook bijna niet te doen. Hoop voor je dat het gauw vanzelf op gang komt en je gewoon lekker thuis mag bevallen!
stelletje kletskousen !!!! Ff abbo op deel 5. We zijn nog in het ziekenhuis maar hopen nu eindelijk naar hui te mogen . Dit hangt weer eens af van de bloeduitslagen. Morgen zit officieel mijn kraamtijd erop. zodra het ier rustig is en wij thuis zijn zal ik mijn spetterend vruchtwater verhaal met jullie delen.
En daisy gaat door voor de wasmachine !!!! Wie wilt er nog meer een frikandel? Mag je hier komen halen!
heb de nieuwe weer gevonden het blijft rommelen hier, om 18 uur de vk bellen en dan kijken of ze iets kan doen of een slaap pil geeft voor de nacht en dan kijken of die helpt. nu helemaal op zijn pfff...
Whahaha ben heel benieuwd naar je ''spetterende'' verhaal. mijn paraplu ligt klaar! Fijn dat je misschien eindelijk naar huis mag !
@Babyboo: niet MIJN vader... DE vader! Mijn man dus Hier net al zuchtend en steunend naar boven geholpen door mijn man.. super weeen.. man pijn!! Even onder de warme douche.. nu is het weer even wat minder.. mensen mensen.. t is toch wel heftig qua pijn... Maar heeeel onregelmatig..
Ojee! Ik had het al de hele dag zwaar omdat de mac donalds bonnen hier op tafel liggen en me al de hele tijd zaten aan te staren. Maar aangezien ik toch geen puf had konden ze lekker blijven liggen. Nou heb ik net mijn vader aan de telefoon, heeft hij nog bonnen en komt ie zo met twee quaterpounders aanzetten. Oh oh wat ben ik toch zielig ! Dan zal ik de frituurpan maar weer uitzetten hahaha.
@Blackbird Ach bijna hetzelfde hahaha. Maar kan me goed voorstellen dat ie dat heel leuk zou vinden! *Roept babybird tot de orde* En nou ophouden of heel gauw komen kleine man! Je mama heeft het gehad en is er klaar mee!! @Daisy1985 Ga je nou potverdorie ook nog is eisen lopen stellen? Portie bitterballen zit erin. wil je er ook nog andere snackjes bij ? Heb zo'n doos mini snacks hahaha. Kom je ze wel even halen? @Lin71 Maar die heb ik niet En nu? Ja nouja van suede, denk niet dat die van vocht houden hahaha
@meiden met gerommel: ik hoop voor jullie dat het snel doorzet, want dit is geen doen zo..... voor de meiden die op de bank hangen en eens een leuk topic willen lezen: kijk dan eens bij "de lounge" naar "man betrapt met keukenrol". en nee, die man gebruikte die keukenrol niet voor poetsdoeleinden, maar voor hele andere dingen
In plaats van een wasmachine of vaatwasser mag het ook wel een frituurpan zijn. Jaaaa, mini snacks, en een loempia.