Goedemorgen , hier BIB Blackbird, gefeliciteerd met de geboorte van Lars! Blackbirdman, bedankt voor het posten van de berichten. Jij ook gefeliciteerd . Wub, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Nachtbrakers, sorry dames maar ik heb heerlijk geslapen . Fenna slaapt nu ook nog Dus ik ga er maar eens uit om me aan te kleden.
Jeej, eindelijk weer beebnieuws! Blackbird en man: gefeliciteerd met jullie kereltje! Leuke naam ook! Ga er samen lekker van genieten! Wub: gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat alles goed gaat, ga er lekker van genieten.
Wub: Gefeliciteerd met F.leur!! Blackbird: Gefeliciteerdm et L.ars!! Geniet allemaal lekker van jullie kleintjes
@Sniffy Wat lekker zeg dat jij zo goed hebt geslapen. En dat de kleine dame ook nog is slaapt! Wauw echt lekker. @Mamsie86 En hoe gaat het met jou en de weeen? Wilt er al wat gebeuren? *Spreekt baby mamsie heel streng toe* Kleine beeb nu is het meer als genoeg. Als je eruit komt mag je ook nog steeds bij mama zijn, maar je huurcontract is afgelopen! Hop hop deruit jij!!
Jaaaaaah! Babynieuws, @wub gegeliciteerd met fleur @black gefeliciteerd met lars. Wat een leuke namen weer zeg
@ Babyboo; nee bedoelde ook dat Flora wss wel weer gestript zou worden vandaag en hoop dan echt dan kleine baby bella er eindelijk uit wil!
@Blackbird, gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat lief dat je man hier komt posten!!! haha ben zooooo blij voor jullie geniet ervan hoor! @wub ook gefeliciteerd met jullie kleine Hier BIB, veel weeen gehad tot een uur of 2 vannacht. Ongeveer een half uur om de 6 minuten, volgens hub om de 5 maar die wilde te graag maar heb niet zo veel vertrouwen meer in die weeen als het steeds weer zakt! Ga nu douchen, de vk komt en dan gaat ze strippen als er wat te strippen valt!!! Dus hoop dat ik hier ook live gaat bevallen vandaag!!! maar kan beter niet te veel valse hoop hebben..zucht..
Vind het trouwens echt vreemd dat veel melk drinken echt slecht voor je is. Het blijft me bezig houden! (sorry, moest ik even kwijt!)
Hopelijk kan je inderdaad gestript worden en krijgen we van jou ook een live bevalling! Vinden wij helemaal niet erg!! Hoop echt dat je weeen daarna gaan doorzetten en je eindelijk je beebje in je handen kan houden! Je bent gewoon overtijd!! Is een record hier!
Prinsesje, heb er denk een beetje overheen gelezen maar ist echt zo slecht? Drink opt moment wel een liter per dag!
Ja ik voel me nu ook heel erg over de datum.. hahaha heb gister zoveel berichtjes gehad alsof t mn verjaardag was!!
@Prinsesje88 Dat hoop ik ook, Maar ik mag toch wel aannemen dat ze haar nu ondertussen wel weer hebben gestript. Die loopt toch al zo lang te rommelen! Vind dat van veel melk drinken ook heel vreemd.. @mamsie86 Spannend meid. Hoop dat het goed gaat werken en dat ook jij ons vandaag beebje nieuws gaat geven !! Ga ervoor en heel veel succes.
@ Mamsie en Babyboo; Ik drink wel 2 liter melk op een dag! Kan me ook niet indenken dat het zo slecht voor je is, maar op google lees je echt alleen maar horrorverhalen! @ Mamsie; haha! Wie weet wordt het vandaag de verjaardag van je beebje
Goedemorgen dames, Weer een hoop gekletst vannacht. Ik heb wel meegelezen maar ik kon niet reageren (stomme gsm, wordt tijd voor een nieuwe waar ik wel op kan reageren). Ik kon ook niet naar beneden om de laptop te halen want daar lag hub te slapen, die kon blijkbaar niet slapen door mij Vandaag gaat het bed ein-de-lijk naar beneden (dat heb ik mijn hub geƫist) en dan slaap ik voortaan beneden, kan ik ook lekker komen kletsen hier als ik wakker ben 's nachts. @wub: gefeliciteerd met jullie dochter Fleur! @blackbird: gefeliciteerd met jullie zoon Lars! @flora: succes bij de VK. @bella, mamsie, alraxx (en de andere dames die ik vergeten ben): succes voor vandaag en ik hoop dat ook jullie de kleintjes snel in de armen kunnen sluiten. @hier: ik ga maar eens even heel snel douchen. Zie dat het al kwart voor 9 is en ik heb om 10 uur een afspraak bij een vriendin van me om op kraambezoek te gaan (moet ook nog een half uur in de auto). Vanmiddag weer een kraambezoek. Toevallig alle 2 in hetzelfde dorp, alle 2 een zoon gekregen en heten alle 2 Lars Iedereen een hele fijne dag ennuh... niet teveel kletsen he dames Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
prinsesje, je mag tegenwoordig niks meer. Al die 'regels' over wat je wel en niet mag. Gewoon lekker melk drinken hoor. Janco drinkt aardig wat melk. En ja vergeetachtigheid; hij vergeet wat hij wil vergeten (selectief geheugen ) . Zo kan hij zich niet meer bedenken wat hij 's ochtends met zijn ontbijtbordje moet doen als hij klaar is. Maar als ik iets voor hem moet halen dan krijg ik veel smsjes Dus het zal wel loslopen hoor.
Mamsie, ik hoop dat de VK nog wat kan betekenen voor je. Spannend meid! Hihi, je man is lekker zenuwachtig dus. ahhh best schattig om te zien of niet? Flora, succes bij de VK. Weet je zeker dat het vandaag is