@blackbird, kan iedereen gebeuren! Je hebt het toch niet met opzet gedaan!! Hoop dat het vanzelf overgaat want is echt niet leuk zo Mijn mannetje weet vandaag niet helemaal wat hij wil geloof ik. Hij hangt nu lekker bij me
Goedemorgen! Babystew , ik hoop dat ze vandaag al mee mag. Heerlijk thuis genieten straks van jullie meisje! Aapje, idd maar gelijk in de gaten houden of het geen reflux is. Mooie foto's van het douchen . Ik wil morgen Meira onder de douche doen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Nijn, goed van je dat je aan de bel trekt bij de HA . Succes! Blondje, gaat hard hoor, al weer 2 maanden. En gezellige dagen gehad dus. Hier een goede nacht gehad. Ik heb Meira om 0.00u een fles van 150 gegeven. Ze werd om 4.30 wakker, speentje gegeven en ik heb haar daarna maar om 7.00u wakker gemaakt
Wij hebben ook gezellige dagen gehad. Gisteren onverwachts bij mijn zus gegourmet . We hadden bij mijn moeder gebruncht en verder geen plannen voor het avondeten. Mijn zus belde op of we zin hadden om te komen eten.
@aapje: is echt zo verschillend wat ze drinkt. De ene keer meer als de andere keer. Had vanmorgen een fles van 135ml. Dan heeft ze wel echt honger. Dan laat ze zo 60cc staan en nu heeft ze een uur later nog 20cc gedronken en dan vind ze het wel genoeg. Snap het niet want zaterdag hebben we moeten verhogen omdat 100 niet genoeg meer was en nu haalt ze de 100 vaak niet. Is ze van slag of zo? Pff..
Goofie: op internet lees ik veel het volgende: "Hormoonpukkeltjes Ongeveer drie weken na de geboorte kunnen er rode pukkeltjes in het gezicht en nekje van je baby verschijnen. Dit als gevolg van de hormonen van de moeder, jouw hormonen, die nog in zijn bloed zitten. De pukkeltjes kunnen tot een week of vijf toenemen, daarna verdwijnen ze vanzelf." Misschien is het dat?
Ja zoiets had ik al gelezen. Gisteren kwam er een beetje vocht uit. Het lijkt inderdaad een beetje toe te nemen. Maar het ziet er zo vervelend uit. Niet dat ze er last van heeft. Ach.. Wat ben ik ook soms een zeur pff..
Em heeft twee kleine pukkeltjes.... Op haar buikje had ze laatst ook rode vlekjes met een witte stip erin, trok weer weg Babystew; owwww wat een fijn nieuws!!!! Ik hoop dat ze vandaag med mag!!! Geniet ervan meis!
meld me met bib. babystew: wat fijn dat ze misschien naar huis mag. vanaf gisteravond al krampen die niet doorzetten, heb dus vannacht geen oog dicht gedaan. vannochtend was het een tijd lang om om de 15 minuten en daarna was het ineens weg. nu begint het langzaam aan weer in men rug te zeuren. moet pas om kwart voor 12 in het ziekenhuis zijn.
Spannend 2e wonder! Laat het maar lekker doorzetten! Laatste Beebs....kom dr uit, december is bijna voorbij!!!!!!
die van mij is netjes opgevoed en wacht tot de andere 2 voor mij bevallen zijn(dus dames jullie moeten nu bevallen want ik wil een 2011 baby of wachten die baby's tot het echt winter word, maar dan kunnen we lang wachten
Hoi meiden, Wil even laten weten dat ik mee lees maar geen tijd heb gehad om te reageren. Lees vaak even op mijn telefoon tijdens de voeding. vandaag eerste dag zonder kraamzorg, het was fijn dat ze er was maar ook heerlijk om nu met zijn 3en te zijn! Ga zo voorhet eerst op de fiets naar de stad, even vit. D en k halen, ben benieuwd hoe dat gaat! Prinsesje en dasy gefeliciteerd!!!! Voor de andere mamma.s van geboren baby.s natuurlijk ook! (sorry weet niet meer precies wie) Babystew wat fijn dat julie kleine meisje eindelijk naar huis mag!
@babystew dat is super nieuws eindelijk met z'n drieen hier een gezellige kerst gehad.wel wat drukker als dat we wilde maar we doen vandaag lekker rustig aan.
net weer terug van het ziekenhuis. men baarmoedermond was nog niet rijp en maar 2 cm ontsluiting(dus dat strippen vorige week was nutteloos want het kon dus niet met een onrijpe baarmoedermond) men bloeddruk was weer hoger dan de vorige keer dus moest weer bloed en urineonderzoek(135/95). ze bellen straks met de uitslagen(als die slecht is nemen ze me alsnog nu op). als de baby er 2 januari nog niet is gaan ze me primen en vervolgens inleiden. maar dat kan dan nog een week duren dus ben dan met de bavalling misschien wel 42 weken(word met het primen opgenomen en mag pas naar huis als de baby er is). andere zwangere dames: hoe gaat het nu met jullie?
@ ons2dewonder: hier tijdens het primen direct inleidbaar en ik had maar 1 cm ontsluiting en binnen een uur viel mijn ballonnetje eruit en had ik 3 cm .